SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat is inderdaad een idee!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien een idee om nog snel een PM te vesturen naar de vaste deelnemers omdat de eerste deadline a.s. weekend al is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Is inmiddels gedaanquote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien een idee om nog snel een PM te vesturen naar de vaste deelnemers omdat de eerste deadline a.s. weekend al is.
Een beetje offtopic, maar waarom start Froome niet in de Tirreno?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:48 schreef franklop het volgende:
POrte start niet in PN, die gaat last minute toch naar de Tirreno om Froome te vervangen
Zie wielren topic een deur verderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje offtopic, maar waarom start Froome niet in de Tirreno?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:11 schreef Coos het volgende:
Paris - Nice
1.Nibali
2. Phinny
3. S. Chavanel
4. Betancour
5. van Garderen
Valt mij nog wel mee, woensdag werd de pm pas verstuurd. Denk dat ook velen er misschien niet meer op hadden gerekend. Ik mis volgens mij wel een paar deelnemers die normaal gesproken wel mee doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:16 schreef franklop het volgende:
35 deelnemers bij de eerste pronovorig jaar waren het er 4 meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:45 schreef methodmich het volgende:
Balen, net te laat voor die eerste. Had in mijn hoofd dat ze pas morgen reden.
Nou ja, dan met achterstand al vast Parijs - Nice voorspellen:
1 Vincenzo Nibali
2 Carlos Betancur
3 Jakob Fuglsang
4 Tony Gallopin
5 Tejay van GarderenSorry Mich, een uur te laat is te laat. We houden gewoon dezelfde regels aan. Mocht je het er niet mee eens zijn; over paar weken spelen we tegen jullie tweede, mag je in discussie gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Correctie Parijs - Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef louweed het volgende:
Parijs - Nice
1. R. Porte
2. Rui Costa
3. R. Bardet
4. S. Chavanel
5. V. Nibali
Oh, nee hoor. Regels zijn regels. Maar goed, ze waren nog net begonnen, dus wilde het toch nog proberen. Je weet maar nooit... Had ik punten gepakt met die voorspelling eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorry Mich, een uur te laat is te laat. We houden gewoon dezelfde regels aan. Mocht je het er niet mee eens zijn; over paar weken spelen we tegen jullie tweede, mag je in discussie gaan
Je zou er 5 hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Regels zijn regels. Maar goed, ze waren nog net begonnen, dus wilde het toch nog proberen. Je weet maar nooit... Had ik punten gepakt met die voorspelling eigenlijk?
Zelfs al wat eerder. Twitterberichten van de start kwamen rond 10.35quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef franklop het volgende:
Volgens gazetta begonnen ze om 10.45 toch?
Okee, die kan ik wel missen. Sowieso wel, want ik speel toch alleen voor dagzeges.quote:
Mooi begin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef franklop het volgende:
Uitslag Strade Bianchi en eerste tussenstand;
01) Aguero 12
01) VDBisgod 12
Wijzig naar:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Parijs - Nice
1. R. Costa
2. R. Porte
3. B. Intxausti
4. V. Nibali
5. R. Majka
Last minute wijzigingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:13 schreef franklop het volgende:
Parijs-Nice:
1. Rui Costa
2 Vincenzo Nibali
3. Tejay van Garderen
4. Lieuwe Westra Wilco Kelderman
5. Zdenek Stybar
in de OP staat 12/03 bij de Tirrenoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:04 schreef franklop het volgende:
Eerste deadlines:
Strade Bianche: zaterdag 8 maart 10.35 uur
Parijs - Nice: Zondag 9 maart 12.00 uur
Tirreno - Adriatico: Woensdag 13 maart 14.40 uur
Lijkt mij ook te kloppen, dat is ook een woensdag.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de OP staat 12/03 bij de Tirreno
La Primaveraquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef baggerbaas het volgende:
La Primavera
1. S. Colbrelli
2. P. Sagan
3. F. Cancellara
4. E. Boasson Hagen
5. M. Matthews
Je zat zeker dat interview met John net te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
La Primavera
1. S. Colbrelli
2. P. Sagan
3. F. Cancellara
4. J. Degenkolb
5. M. Matthews
Haha dat niet, maar ik zag een twitterbericht over dat interview en toen realiseerde ik me dat ik hem helemaal was vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je zat zeker dat interview met John net te kijken
Gerrans is ziek en doet niet meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:54 schreef Mr_DG het volgende:
Milaan San Remo
1. J. Degenkolb
2. P. Sagan
3. M. Matthews
4. S. Gerrans
5. F. Cancellara
Mogen mijn punten ook in de ranking?quote:Op zondag 9 maart 2014 03:53 schreef marsan het volgende:
Parijs-Nice
1 Rui Costa
2 V Nibali
3 C Betancur
4 T Van Garderen
5 W Kelderman
Dankquote:Op zondag 23 maart 2014 09:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vier punten in de sheet verwerkt
Last minute wijzigingquote:Op zondag 23 maart 2014 17:08 schreef baggerbaas het volgende:
Catalunya:
1. A. Contador
2. C. Froome
3. N. Quintana
4. T. Van Garderen
5. R. Porte 5. J. Fuglsang
Ik vermoed de UCI.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Godver, gemist, koersen op vrijdag, wie verzint dat?!
Sinds 2012 is dat zoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Godver, gemist, koersen op vrijdag, wie verzint dat?!
Echt een garantie voor een hoge klassering is het organiseren nu ook weer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is er nog plek voor volgend jaar dan?
Moet 7 zijn ipv 5quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef borisz het volgende:
E3
1. Cancellara 1
2. Sagan 2
3. Vanmarcke 2
4. Terpstra 2
5. Stybar
Aanpassing:quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:02 schreef VDBisgod het volgende:
Gent Wevelgem
1. Cavendish
2. Degenkolb
3. Greipel
4. P Sagan
5. Van Asbroeck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |