Correctie Parijs - Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef louweed het volgende:
Parijs - Nice
1. R. Porte
2. Rui Costa
3. R. Bardet
4. S. Chavanel
5. V. Nibali
Oh, nee hoor. Regels zijn regels. Maar goed, ze waren nog net begonnen, dus wilde het toch nog proberen. Je weet maar nooit... Had ik punten gepakt met die voorspelling eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorry Mich, een uur te laat is te laat. We houden gewoon dezelfde regels aan. Mocht je het er niet mee eens zijn; over paar weken spelen we tegen jullie tweede, mag je in discussie gaan
Je zou er 5 hebben gehad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Regels zijn regels. Maar goed, ze waren nog net begonnen, dus wilde het toch nog proberen. Je weet maar nooit... Had ik punten gepakt met die voorspelling eigenlijk?
Zelfs al wat eerder. Twitterberichten van de start kwamen rond 10.35quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef franklop het volgende:
Volgens gazetta begonnen ze om 10.45 toch?
Okee, die kan ik wel missen. Sowieso wel, want ik speel toch alleen voor dagzeges.quote:
Mooi begin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef franklop het volgende:
Uitslag Strade Bianchi en eerste tussenstand;
01) Aguero 12
01) VDBisgod 12
Wijzig naar:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Parijs - Nice
1. R. Costa
2. R. Porte
3. B. Intxausti
4. V. Nibali
5. R. Majka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |