Ja zou best kunnen ja..Maar anders moet ik zelf mee gaan betalenquote:
Is dit serieus of maak je gewoon een grap? Ik zei al tegen mezelf dat ik ze ga aanklagen als ik hem straks weer niet heb, en dan niet op FOK!.quote:
Jij hebt niet verder gelezenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:
LULZwut ?? Een telefoon meenemen naar school, wie doet dat nou weer?![]()
Alles gelezen, zie nergens staan waarom je een telefoon mee moet nemen naar school.quote:
Ik weet niet of je serieus bent of niet eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alles gelezen, zie nergens staan waarom je een telefoon mee moet nemen naar school.
Volgende stap is een waterkoker? Slaat echt nergens op dit verhaal.
Niet hetzelfde toestel...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:57 schreef Sauslepel het volgende:
100 euro betalen om een telefoon te laten repareren
Voor dat bedrag heb je een gloednieuwe.
Koop dan gewoon een telefoon die niet zo belachelijk duur is.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet hetzelfde toestel...Anders allang gedaan, en dan die andere weer verkopen
Vrijwel elke nieuwe smartphone heeft een scherm reparatie van minimaal 100 euro...En ik wil 't niet doen met een 3.5'' scherm eigenlijk. De telefoon die ik heb is niet zo belachelijk duur ook, 200 nog wat, valt wel mee. Reparatie bij andere was nog duurder, 150 en hoger. Ligt niet aan 't toestel maar meer aan de manier van repareren.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:01 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een telefoon die niet zo belachelijk duur is.
Dan koop je een telefoon die geen smartphone is. Of je zoekt een hybride-vorm, die wel (deels) de functionaliteit van een smartphone heeft, maar niet het gemakkelijk breekbare scherm.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vrijwel elke nieuwe smartphone heeft een scherm reparatie van minimaal 100 euro...En ik wil 't niet doen met een 3.5'' scherm eigenlijk. De telefoon die ik heb is niet zo belachelijk duur ook, 200 nog wat, valt wel mee. Reparatie bij andere was nog duurder, 150 en hoger. Ligt niet aan 't toestel maar meer aan de manier van repareren.
Zoiets is niet voor mij gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2014 18:04 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dan koop je een telefoon die geen smartphone is. Of je zoekt een hybride-vorm, die wel (deels) de functionaliteit van een smartphone heeft, maar niet het gemakkelijk breekbare scherm.
Ik heb een Nokia C3-01 (kost iets van 100 euro, nieuw). Kan er whatsapp op, kan eventueel facebook en ik kan ook gewoon op internet browsen. Verder is dat ding haast onverwoestbaar. Heeft al het een en ander meegemaakt, maar werkt nog steeds zonder een enkel probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zoiets is niet voor mij gemaaktBovendien, dat glas breekt dan niet snel nee. Maar bij hoge druk breekt 't echte scherm net zo snel.
Kan me voorstellen dat voor velen zo'n ding heel fijn is. Maar ik vraag van een telefoon ook weer wat meer dan alleen onverwoestbaarheid. Typen met een niet-qwerty toetsenbord lijkt me daarnaast echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:08 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia C3-01 (kost iets van 100 euro, nieuw). Kan er whatsapp op, kan eventueel facebook en ik kan ook gewoon op internet browsen. Verder is dat ding haast onverwoestbaar. Heeft al het een en ander meegemaakt, maar werkt nog steeds zonder een enkel probleem.
Ja, dan zul je moeten betalenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat voor velen zo'n ding heel fijn is. Maar ik vraag van een telefoon ook weer wat meer dan alleen onverwoestbaarheid. Typen met een niet-qwerty toetsenbord lijkt me daarnaast echt verschrikkelijk.
Op zich kan ik prima zonder telefoon leven, maar ik maak contact met anderen via bv whatsapp, dat is wat het moeilijk maakt. Daarom draai ik nu op m'n laptop ook nog android...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:11 schreef housesoftheholy het volgende:
Grijp deze kans aan om telefoonloos door het leven te gaan en jezelf lekker te isoleren. Dat zou ik ook wel willen
Ik wist niet dat dat kon.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Op zich kan ik prima zonder telefoon leven, maar ik maak contact met anderen via bv whatsapp, dat is wat het moeilijk maakt. Daarom draai ik nu op m'n laptop ook nog android...
Welk deel? Dat een puber zonder telefoon leeft of het draaien van Android in Windows?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat kon.
nu wel
Draaien van Android in Windows.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welk deel? Dat een puber zonder telefoon leeft of het draaien van Android in Windows?
Vragen of je je toestel terug mag en de verkoper een fijne avond toewensen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:29 schreef darkmond het volgende:
Over een uur daar weer zijn, wat als hij nog steeds niet klaar is?
Alles kan...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Draaien van Android in Windows.
Dan ga ik liever voor ''ik eis mijn telefoon. Doei.'' Ik wens ze steeds een fijne dag en die lui antwoorden niet eensquote:Op maandag 3 maart 2014 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vragen of je je toestel terug mag en de verkoper een fijne avond toewensen.
Had al gezocht. Digitizer overal meer dan 100 euro. Scherm alleen was nergens te vinden. Laten repareren was voor mij dus 't goedkoopst.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef Aapmensch het volgende:
Zet er zelf een nieuwe digitizer/scherm op. gvd man je gaat toch niet een of andere turk uit mbo niveau 2 ¤75 reparatiekosten betalen + ¤50 'materiaalkosten'
[ afbeelding ]
Zelf toentertijd ook nieuwe WiFi antenne en later ander moederbord in m'n iPhone gezet.
Kosten: WiFi antenne 1 euro (uit China verscheept). Mobo: 10 euro van iemand met een 'kapotte' iphone van marktplaats overgenomen.
Welke telefoon?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Had al gezocht. Digitizer overal meer dan 100 euro. Scherm alleen was nergens te vinden. Laten repareren was voor mij dus 't goedkoopst.
Ik snap niet dat je die S2 Plus gewoon voor onderdelen op marktplaats hebt verkocht en gewoon een andere telefoon hebt gehaald.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
S2 Plus. Tweedehands wil ik ook niet, anders was er vast wel wat.
Het is een lease toestelquote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je die S2 Plus gewoon voor onderdelen op marktplaats hebt verkocht en gewoon een andere telefoon hebt gehaald.
Meeste redelijke telefoons zijn dan ook vrij goedkoop zelf te repareren omdat de onderdelen in grote hoeveelheden beschikbaar zijn.
(ik ga zelf nog eens een nieuwe iphone bouwen uit onderdelen die ik van ebay/marktplaats vergaar)
Oh ja dat soort abonnementen zijn vaak niet alleen duurder dan los toestel + simonly maar je krijgt ook dit gezeik nog.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het is een lease toestelZal dus als het jaar is afgelopen terug moeten gaan...Of kopen uiteraard. Heb daarin dus weinig keuze. Beter repareren dan een nieuwe kopen en uiteindelijk alsnog moeten repareren, of een toestel moeten kopen dat niet werkt zonder reparatie.
Er valt niks te besparen, dit was goedkoper dan een nieuwe digitizer.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die telefoon meenemen en 'm ergens naartoe brengen. Of hij kan 'm ter plekke repareren.
Nog liever maak je 'm zelf en besteed je het geld dat je uitspaart aan een assertiviteitstraining.
Ja dat is iets voor de volgende keer. Denk dat ik deze telefoon maar gewoon hou na het einde van 't jaar, dan zet ik er een nieuwe cyanogenmod op en neem er een sim only abbo bij. Nog goedkoper. Sowieso is sim only vergeleken met lease abbo's echt super goedkoop. En meer keuze. Zelf heb ik bv genoeg aan 50 belminuten, 100 sms en 200mb. Alleen kan dat vaak niet, moet je gelijk 500mb, 150min en 100sms.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Oh ja dat soort abonnementen zijn vaak niet alleen duurder dan los toestel + simonly maar je krijgt ook dit gezeik nog.
Misschien een les voor volgende keer.
Voor Sim-Only heeft tweakers tegenwoordig een pricewatch categorie dus daar kun je later gaan zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Er valt niks te besparen, dit was goedkoper dan een nieuwe digitizer.
[..]
Ja dat is iets voor de volgende keer. Denk dat ik deze telefoon maar gewoon hou na het einde van 't jaar, dan zet ik er een nieuwe cyanogenmod op en neem er een sim only abbo bij. Nog goedkoper. Sowieso is sim only vergeleken met lease abbo's echt super goedkoop. En meer keuze. Zelf heb ik bv genoeg aan 50 belminuten, 100 sms en 200mb. Alleen kan dat vaak niet, moet je gelijk 500mb, 150min en 100sms.
Dank dank, wist niet dat tweakers dit had. Is wel handig.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:15 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Voor Sim-Only heeft tweakers tegenwoordig een pricewatch categorie dus daar kun je later gaan zoeken.
http://tweakers.net/categ(...)wOB-RZ4M2iPL0CKVr7AQ
Motorola Moto G, 179 euro, 4,5 inch 720P scherm, quadcore processor, 1GB ram.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vrijwel elke nieuwe smartphone heeft een scherm reparatie van minimaal 100 euro...En ik wil 't niet doen met een 3.5'' scherm eigenlijk. De telefoon die ik heb is niet zo belachelijk duur ook, 200 nog wat, valt wel mee. Reparatie bij andere was nog duurder, 150 en hoger. Ligt niet aan 't toestel maar meer aan de manier van repareren.
Denken dat ik steeds geld ga verspillen...Het is een lease toestel en moet uiteindelijk alsnog worden ingeleverd...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Motorola Moto G, 179 euro, 4,5 inch 720P scherm, quadcore processor, 1GB ram.
Opgelost SLOTJE.
Fout.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Denken dat ik steeds geld ga verspillen...Het is een lease toestel en moet uiteindelijk alsnog worden ingeleverd...
Dan is dat ook weer opgelost.quote:Ja, maar als je dat nou aftrekt van het te betalen bedrag voor mijn oude lease toestel?
Abbo is nog niet eens 2 maanden oud, er stond duidelijk leasequote:Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Fout.
Dat leasen is alweer voorbij.
Had zelf eind 2012 een abonnement bij HI afgesloten, die deden dus toestellease.... En 3 maanden na het afsluiten van dat contract was dat toestellease al opgehevenMaar alsnog moet ik kosten betalen omdat ik de telefoon heb verkocht toendertijd
Anders had ik hem inderdaad moeten inleveren.
Maar je kan hem gewoon verkopen, en dan moet je 50-100 euro betalen, nou woohoo..
Dat kan je juist positief zien, stel jij wilt niet meer dan .... 40 euro per maand betalen voor je abbo maar de telefoon die je daarbij wilt kost 79 euro bijbetaling, dan kan jij zeggen
[..]
Dan is dat ook weer opgelost.
Want zo coulant zijn ze bij HI/KPN wel
En?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef darkmond het volgende:
Rond 7 uur zou hij klaar zijn vandaag is me gezegd..
Niet te geloven hoe dom die lui zijn daarquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe dom die lui zijn daar
Ze zagen mijn telefoon aan voor een S2 ipv S2 Plus. Ik zou toch eerst checken wat er in de telefoon staat en niet zomaar afgaan op wat je ziet. Daardoor dachten ze dus dat het 100 euro zou kosten, dat scherm is blijkbaar goedkoper. Meneer is erheen gereden en heeft 't scherm gehaald, hij kwam er toen achter dat zijn pipo werkertjes zonder ervaring mijn toestel voor 't verkeerde aanzagen. Moest weer terug rijden en 't scherm voor de S2 Plus halen, wat duurder is. Dat scherm kost dus 150 euro (echt belachelijk duur voor een digitizer, een S3 digitizer is nog goedkoper). Hij heeft me dit verteld, en zei dat ik 'm voor 150 mee kon nemen. Hij vertelde me dat hij hierbij dus geen extra kosten heeft gerekend voor het maken etc. Ik was hier niet blij mee natuurlijk, vertelde hem dat ik dat niet ga betalen en dat ik 't dan liever zelf wel maak. En anders is een 2e hands S2 Plus nog beter...Als het scherm maar werkt. hebben uiteindelijk afgesproken op 130, hij betaald 20 van zijn eigen zak als verlies. Eerlijk gezegd geloof ik zijn verhaal niet helemaal maar oke...
Net thuis, blijkt mijn volume knop niet meer te werkenMorgen weer terug...
Nooit meer daarheen, NOOIT MEER.
Die wilde ik in zijn gezicht douwen, mijn telefoon pakken en gelijk wegrennen.quote:
Meisje toch...quote:Op maandag 3 maart 2014 20:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die wilde ik in zijn gezicht douwen, mijn telefoon pakken en gelijk wegrennen.
En hij dacht dat ik uit spanje kom...damn man
En nu heb ik nog niet geleerd voor mijn 2 so's morgen![]()
Denken dat ik dat nooit doequote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meisje toch...
Gewoon ziekmelden en volgende week inhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |