Hallo beste FOK!-kers, darkmond hier.
Samenvatting onderaan...Het wordt vooralsnog aanbevolen dit artikel te lezen.Zoals gewoonlijk heb ik wel wat te klagen, maar dit is weer zo'n klacht waar ik best pissig van word. Hier begint mijn verhaal dus:
Ongeveer twee weken geleden moest ik samen met drie anderen op de gang zitten tijdens de les geschiedenis, en nee ik was niet stout. Mevrouw ging 't laatste proefwerk bespreken dat we nog niet hadden gemaakt. Dus ik netjes naar de gang, mijn mobiel nog in mijn jas zak. En ja je raad 't goed. Toen ik aan 't einde van de les binnenkwam lag mijn jas op de grond, en was mijn telefoon display stuk. En dan niet eens 't glas, maar gewoon het scherm erin. Zou me wel wat kosten...
Wat nagevraagd in de klas, met de docente gesproken of ze iets had gezien...Het mocht niet baten. Uiteindelijk ook maar even naar mijn afdelingsleider gestapt, maar wat kon zij eraan doen. Ik zou zelf het scherm moeten laten repareren
Natuurlijk zoeken naar wat het minst kost, maar wel een origineel scherm uiteraard. Mijn moeder zou wel mee willen betalen, maximaal 100 Euro, aangezien het deels eigen schuld is ( Had ik maar mijn mobiel niet in de klas moeten laten). Wat gezocht, online was duur. In de stad, in mijn buurt en tada...Zie daar, reparatie voor 100 Euro
Heb 'm daar -zo uit mijn hoofd- dinsdag afgegeven voor reparatie. Ik vond 't al raar dat ik eerst tot zaterdag zou moeten wachten om 'm te kunnen ophalen (reken uit hoeveel dagen dat zijn voor een screen replacement van niet eens 30min

). Maar oke, kun je niks aan doen.
Zaterdag voor het komen nog even gebeld om te vragen wanneer ik zou kunnen komen zodat ik zeker weet dat hij gerepareerd is. Ik kreeg te horen dat ik 'm tussen 6 en 7 op zou kunnen halen. Ben dus tussen 6 en 7 gekomen. Zelfs tegen 7 uur voor het geval dat...krijg ik daar te horen dat hij nog niet is gemaakt

. Ik vragen waarom, zegt hij me dat het scherm pas de dag ervoor was aangekomen. Ik dus weer zeggen, ja dan kun je dat toch mooi even doen? Kost nauwelijks tijd. Kreeg ik als antwoord te horen dat hij hem ook kan verzenden als hij klaar is. Kost dus meer geld...Nee dank.
Wanneer kan ik hem dan komen ophalen meneer? Op elk gewenst moment van de maandag. Oke is goed, een beetje geduld heb ik wel. Maandag is dus vandaag. Aangezien ik de service niet al te top vind toch maar even weer gebeld wanneer hij klaar zou zijn. Tussen 4 en 5 kreeg ik als antwoord. Heb erbij gevraagd of hij dan werkelijk waar serieus klaar is...Ja, hij garandeerde het zelfs.
Net gegaan, even 20min fietsen. Kom ik daar aan en ja hoor. Het is weer raak. Hij is nog niet gemaakt. WTF?!

Ik zit dus een week te wachten voor een scherm reparatie van minder dan 30min, er wordt me steeds gezegd dat hij klaar is en dan kom ik en is hij nog niet gemaakt? Ik werd redelijk pissig daar en vertelde het dus ook. Rond 7 uur zou hij klaar zijn vandaag is me gezegd...Wat doen als dat nog niet zo is? Ik denk zelf aan mijn telefoon terug vragen en hem laten repareren bij een andere zaak, al is dat duurder.
Overigens rare lui die er werken...Ze laten je een uur wachten etc

Wil erbij zeggen dat 't Turken zijn, komt zeker racistisch over is 't niet? Nee, ik ben totaal geen racist
TL;DRTelefoon gaat stuk in de klas door een anoniem iemand. Er zal van mijn kant betaald moeten worden voor reparatie. Reparatie wordt steeds uitgesteld terwijl me twee keer is gezegd dat het toestel klaar ligt voor me. Elke keer dus weer fietsen daarheen.