Gaat 'ie daar toch lekker zitten. All inclusive in de zomer. Sappie erbij #blessquote:
Ja, veel geld.quote:
Het is een trainer die in ieder geval wel ervaring heeft met iets opbouwen, heeft ook wel een aardige kijk op voetbal en eigenlijk alleen bij PSV 'gefaald'quote:Op maandag 3 maart 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe dan ook is het een trainer die als slachtoffer gaat functioneren. Nou ja, prima natuurlijk als dat een periode inluidt waarin het weer wat lekkerder gaat.
Iets opbouwen gaat hem nog wel lukken ja. Ik vind het echter - in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sjaak - een trainer die geen speler beter gaat maken. Volgens mij hebben we juist daar behoefte aan in de kuip.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een trainer die in ieder geval wel ervaring heeft met iets opbouwen, heeft ook wel een aardige kijk op voetbal en eigenlijk alleen bij PSV 'gefaald'
Maar ja, wie doet dat niet daar.
Kreeg toch Lazovic aan het voetballen toen. Dat vond ik wel een hele prestatie.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets opbouwen gaat hem nog wel lukken ja. Ik vind het echter - in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sjaak - een trainer die geen speler beter gaat maken. Volgens mij hebben we juist daar behoefte aan in de kuip.
Had je beter die mof vent die bij Hertha zat/zit kunnen hebben als ik de verhalen mag geloven.
Denk niet dat die had willen komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iets opbouwen gaat hem nog wel lukken ja. Ik vind het echter - in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sjaak - een trainer die geen speler beter gaat maken. Volgens mij hebben we juist daar behoefte aan in de kuip.
Had je beter die mof vent die bij Hertha zat/zit kunnen hebben als ik de verhalen mag geloven.
Daar hebben we dus ooit ook gewoon 7 miljoen o.i.d. voor betaald he.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg toch Lazovic aan het voetballen toen. Dat vond ik wel een hele prestatie.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat 'ie daar toch lekker zitten. All inclusive in de zomer. Sappie erbij #bless
Grootste aankoop van Feyenoord ooit.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar hebben we dus ooit ook gewoon 7 miljoen o.i.d. voor betaald he.
Peukies verstopt onder zijn tella toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sappie, peukie, zon. Bless.
Aansteker. Not blessed.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Muto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sappie, peukie, zon. Bless.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef Muto het volgende:
http://instagram.com/rubenschaken
Leuk album hoors.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: wat betreft Pelle die andere wijven neukt, geen idee of het waar is.
Pelle die vrijdagavond laat in de stad flink aan het zuipen is en een halve kilo vlees tot zich neemt, dat klopt zeker wel..
Maargoed. Hij prikt ze in het mandje, dus prima toch?
Pelle had toch het dochtertje van Alex Pastoor geneukt?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens: wat betreft Pelle die andere wijven neukt, geen idee of het waar is.
Pelle die vrijdagavond laat in de stad flink aan het zuipen is en een halve kilo vlees tot zich neemt, dat klopt zeker wel..
Maargoed. Hij prikt ze in het mandje, dus prima toch?
Bij Schalke is ie er toch ook uitgekankerd? En dat lul verhaal bij Vitesse... I ain't buying that shitquote:Op maandag 3 maart 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een trainer die in ieder geval wel ervaring heeft met iets opbouwen, heeft ook wel een aardige kijk op voetbal en eigenlijk alleen bij PSV 'gefaald'
Maar ja, wie doet dat niet daar.
Ja het is blijkbaar helemaal langs mij heen gegaan dat Sliske uberhaupt trainer is geweest van Schalke.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Schalke is ie er toch ook uitgekankerd? En dat lul verhaal bij Vitesse... I ain't buying that shit
Bij Vitesse werd hij volgens mij gewoon genaaid. Beloftes niet nakomen e.d.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij Schalke is ie er toch ook uitgekankerd? En dat lul verhaal bij Vitesse... I ain't buying that shit
Terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-03-2014 om 17:12:49De aanvoerdersband van #Feyenoord gaat voor de rest van het seizoen naar Jordy Clasie reageer retweet
Lijkt me een prima optie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat wijf serieus niet zo bijzonder. In het echt valt ze al helemaal tegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Nog zo'n leuk album.
http://instagram.com/vikyvarga
Ja ik ben volgens mij 1 van de weinige die haar gewoon lelijk vindtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf serieus niet zo bijzonder. In het echt valt ze al helemaal tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |