https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weerquote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welnee. Zakt zometeen weer braaf naar 580/590
Dan moet het dus wel waar zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo dan, op de seconde dezelfde post
Gun ons nou ook de kans om goedkoop te kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weer
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weer
Gewoon beartrap.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.
Das tot nu toe bijna altijd geweest.
Hij is alweer sub 600
623 vind ik anders niet echt sub 600. En semi-TA op BTC is je reinste prietpraat.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.
Hij is alweer sub 600
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier trek ik ook wel eens een jurk aan en noem mezelf Annabel, dus ze is wel wat gewend.
Je probeert ons gewoon een panic buy aan te smeren, zodat je hoog kunt verkopen en dan ineens moeten wij laag verkopen. Daar trap ik niet inquote:Op maandag 3 maart 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe langer die crash uitblijft, hoe kleiner die is.... gaat er enorm goed uitzien zo
Joh, als de media lucht krijgen van die datadiefstal bij Gox, stort die koers waarschijnlijk ook weer inquote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Nieuwe downtrend begonnen op 608. overmorgen is het weer braaf 550
Weinig fee's, dan kun je erop rekenen dat het verwerken lang duurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk, mijn bitcoins zijn mijn wallet binnengedrongen.
https://blockchain.info/n(...)BuEYx4TYh2JkkicJasjh ik ben rijk
Helaas voor jou, het volume begint af te nemen en er is nog steeds geen teken van een downtrend.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Prima fees, waarom zou het lang duren?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Weinig fee's, dan kun je erop rekenen dat het verwerken lang duurt.
We zullen zienquote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas voor jou, het volume begint af te nemen en er is nog steeds geen teken van een downtrend.
Niet 20% fee meesturenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima fees, waarom zou het lang duren?
TIETTUUHHHH!!!quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is in de Roise Buurt he, dan krijg je dat.
Moet je maar leren luisteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Een correctie... dat was niet de afspraak
Falert.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Een correctie... dat was niet de afspraak
Mij is gezegd dat het internet van die site plat kon gaan, maar toen bedacht ik me dat BTCe in Bulgarije gelocaliseerd isquote:
Whut.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij is gezegd dat het internet van die site plat kon gaan, maar toen bedacht ik me dat BTCe in Bulgarije gelocaliseerd is
Ach, ik heb mijn doel van 0,25btc bereikt, vind het prima zo.
Hoezo niet? Dit was de correctie, de beartrapquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Volgende piekje net boven de 600 nog, daarna niet meer voorlopig.
Als jij het zegtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit was de correctie, de beartrap
Ik ga helemaal niks kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu auroracoins kopen als ik jullie was. Buy wall van 64 btc op cryptsy
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn btc niet eens 100% confirmed op mijn mobiel, laat eerst die btc koers maar stabiliseren voor ik weer in de altcoins ga...
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Ryan (L)quote:
Preciesquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PreciesVoorlopig dalen we gewoon. Doet zo'n kleine opleving niet veel aan af.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PreciesVoorlopig dalen we gewoon. Doet zo'n kleine opleving niet veel aan af.
Nee, dat betekent stagnatie.quote:
Dat is een afnemend dalende grafiek, welke dus stagneert. De steilheid is al bijna 0quote:
Thnx voor de tip, ben op 79000 ingestaptquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef brombeer_ het volgende:
Wordt lekker gepumped nuquote:Op maandag 3 maart 2014 17:27 schreef smiths het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, ben op 79000 ingestapt
Nog steeds stagnatie zichtbaarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet hem anders eens op 1dag de grafiek. Dit stelt echt geen bal voor.
mintpal blijft een beetje achter, daar heb ik ze gekocht ..quote:
Jij bent gewon jaloers dat ik wel op tijd kochtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die worden zo wel weer gevolgd door rode.
Dat ook ja. Ik had vorige week dinsdag moeten kopen, op 305 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewon jaloers dat ik wel op tijd kocht
Euro'squote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik had vorige week dinsdag moeten kopen, op 305 euro.
Ik betaal met bitcoinsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij betalen we in Nederland nog altijd met euro's hoor.
LTC heeft ook niks bijzonders en is nu ontzettend overpricedquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Volgens mij is ltc officieel dood verklaardkomt het ooit nog boven de $30 uit? De waarde t.o.v. btc neemt met de dag af zeg.
Hoop het.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Volgens mij is ltc officieel dood verklaardkomt het ooit nog boven de $30 uit? De waarde t.o.v. btc neemt met de dag af zeg.
Vaag, werkte bij mij wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Sylv3se het volgende:
Het verificatieproces bij Bitstamp
Nu voor de 3e keer geweigerd terwijl ik alle documenten goed aanlever (600dpi scans etc), maar ze verzinnen elke keer weer wat nieuws om te weigeren.
Vandaag stond er niet eens meer een reden bij, alleen dit
'Proof of residence document does not meet our verification standards - the document can not be accepted as proof of residence'
Het gaat hier om een gescande belastingteruggaaf van 600dpi, niet ouder dan 3 maanden met naam adres datum erop, alles!
Ik blijf maar bij BTC-E denk ik, nog even het mailtje afwachten waar ik om uitleg gevraagd heb en anders bekijken ze het maar.
Waarom switchen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Sylv3se het volgende:
Het verificatieproces bij Bitstamp
Nu voor de 3e keer geweigerd terwijl ik alle documenten goed aanlever (600dpi scans etc), maar ze verzinnen elke keer weer wat nieuws om te weigeren.
Vandaag stond er niet eens meer een reden bij, alleen dit
'Proof of residence document does not meet our verification standards - the document can not be accepted as proof of residence'
Het gaat hier om een gescande belastingteruggaaf van 600dpi, niet ouder dan 3 maanden met naam adres datum erop, alles!
Ik blijf maar bij BTC-E denk ik, nog even het mailtje afwachten waar ik om uitleg gevraagd heb en anders bekijken ze het maar.
LTC was leuk toen er nog bijna niks anders was.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Bitcoin ook, een bitcoin is niks meer dan een reeks transactiesquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Meer voor erbij, nog nooit via Bitstamp gehandeld. Ik was gewoon benieuwd hoe het bij Bitstamp gaat.quote:
Als dat echt gebeurt stuur ik mijn bitcoins naar bitonic en geniet van het geld...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:52 schreef µ het volgende:
BTC-e is now the BIGGEST systemic risk to Bitcoin!!
Gaat µ zijn piemel eraf hakkenquote:
Je hebt daar geld staan?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat echt gebeurt stuur ik mijn bitcoins naar bitonic en geniet van het geld...
Nu niet meer, heb mijn doel aan bitcoins behaald en de downtrend komt tot een einde.quote:
Willen wel veel weten zegquote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef µ het volgende:
http://www.coindesk.com/k(...)nded-bitcoin-wallet/
Gratis bitcoin iemand?
Eten staat in de oven, ik ga hem nu alvast binnen halenquote:
Moet je wel even je telefoonnummer geven aan zequote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef µ het volgende:
http://www.coindesk.com/k(...)nded-bitcoin-wallet/
Gratis bitcoin iemand?
Dan ben je eindelijk een echte vrouwquote:
Eerst True Detectivequote:Op maandag 3 maart 2014 17:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Eten staat in de oven, ik ga hem nu alvast binnen halenik moet die film van µ ook nog kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door µ op 03-03-2014 18:00:48 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Echt jaquote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwachtte iets meer dan 5$
Dat heb ik vandaag al x2 verdiend met traden.
NOU LAAT DAN MAAR.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan ben je eindelijk een echte vrouw!
*hakhakhak*
DOEIquote:
450quote:
Bedankt voor mijn nieuwe ondertitelquote:
Oh oepsquote:Op maandag 3 maart 2014 18:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe ondertitel.
Hehehquote:Op maandag 3 maart 2014 18:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bedankt voor mijn nieuwe ondertitel.
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eerst True Detective
MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel: foeiLeafeon! ( zie edit van mu )
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Merci
Ik bedoel: foeiLeafeon! ( zie edit van mu )
Ik ken nu twee personen die headbangen op hun bureauquote:Op maandag 3 maart 2014 18:37 schreef smiths het volgende:
[..]
word net 800 btc gekocht op 650$ op bitstamp.
que?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken nu twee personen die headbangen op hun bureau
Da Mart en Rois wachten beiden op een crash om weer goedkoop in te kopen, de boot gemist enzo.quote:
Joh, dit gaat zo snel omhoog, dat moet wel crashen straksquote:Op maandag 3 maart 2014 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Da Mart en Rois wachten beiden op een crash om weer goedkoop in te kopen, de boot gemist enzo.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik werd net gebeld door de maan, bitcoins zijn gearriveerd
Jup, internetsite waar je je adres kan invullen en krijg je gratis coins. Vaak niet veel waard, maar soms is het wel enkele dollars waard.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef DaMart het volgende:
Vraagje, op Bitcointalk kom ik regelmatig de term 'Faucet' tegen. Wat is dat precies? Gewoon coins die worden weggegeven?
O, even wat gratis Einsteinium scoren danquote:Op maandag 3 maart 2014 18:48 schreef smiths het volgende:
[..]
Jup, internetsite waar je je adres kan invullen en krijg je gratis coins. Vaak niet veel waard maar soms enkele dollars.
You got to be kiddingquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, even wat gratis Einsteinium scoren dan.
Ja, maar meestal niet de moeite waard omdat het bijv. maar 10 satoshi is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef DaMart het volgende:
Vraagje, op Bitcointalk kom ik regelmatig de term 'Faucet' tegen. Wat is dat precies? Gewoon coins die worden weggegeven?
In den beginne gaf de faucet van Gavin geloof ik 5BTC per keerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal niet de moeite waard omdat het bijv. maar 10 satoshi is.
quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In den beginne gaf de faucet van Gavin geloof ik 5BTC per keer
Dat is deze idd, hier moeten we een gifje voor vindenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit net even met open mond naar de btc-grafiek te kijken
Nee hoor. 0,6 EMC2 erbijquote:
Zo'n 600 in dit gevalquote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, maar meestal niet de moeite waard omdat het bijv. maar 10 satoshi is.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de Oekraïeners op de Krim zich niet voor morgenochtend 5 uur overgeven. Als de Russen gekke dingen gaan doen zal Bitcoin en goud ontploffen denk ikquote:
Eindelijkquote:
Wat heeft de Bitcoinkoers met de Oekraïne te maken dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:55 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de Oekraïeners op de Krim zich niet voor morgenochtend 5 uur overgeven. Als de Russen gekke dingen gaan doen zal Bitcoin en goud ontploffen denk ik
Helaasquote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Deed mijn Robeco faal fondsje het maar zo goed
Veel, paniek op de beurs waardoor veel beleggers in goud enzo gaan zitten. Ook bitcoins, dat zagen we wel met Cyprus vorig jaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heeft de Bitcoinkoers met de Oekraïne te maken dan?.
Snap je hem al?quote:
Weten we ook hoe serieus we je moeten nemen.. het is inmiddels alweer 720.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij is alweer sub 600
Nee, ik probeer het te minen. Pay out volgens pool 0,01... en ze betalen 0,005 uitquote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef brombeer_ het volgende:
Nog mensen mijn tip opgevolgd en aurora gekocht?
Leg me uit mi mang. Zal ik het doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef brombeer_ het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar hij stijgtZou het dan goed komen..?
Ik was er alweer op 85000.. uit, ik ging eten en had geen zin om een dump mee te maken. dus dan maar zo een 7% winst meepakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:00 schreef brombeer_ het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Leg me uit mi mang. Zal ik het doen?
Nu zou ik wachten op de panic sell als ik jou wasquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef brombeer_ het volgende:
ik had verkocht op 0,0989 maar weer op 0.01 gekochtquote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik was er alweer op 85000.. uit, ik ging eten en had geen zin om een dump mee te maken. dus dan maar zo een 7% winst meepakken.
Neequote:
quote:
Net hoopte je nog op 560.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken hoe snel het terug op 600 is.
Na een pump komt vast een enorme dump.
Oeh.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:03 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
[..]
Nu zou ik wachten op de panic sell als ik jou was
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef richolio het volgende:
VERKOPEN SNEL ALLEMAAL
#Cut4Btc #NeverForget
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef richolio het volgende:
VERKOPEN SNEL ALLEMAAL
#Cut4Btc #NeverForget
#TooSoonquote:
You're doing it wrong.quote:
Beetje teleurstellend jaquote:
LTC wel. En ik hoorde dat LTC binnenkort op Gox komtquote:Op maandag 3 maart 2014 19:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo kan ik nooit op 300 een hele kopen
Mag je houdenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
LTC wel. En ik hoorde dat LTC binnenkort op Gox komt
Ik ga nu kijken, ik zal vast alle hints wel weer niet zienquote:
Ik bloed hoorquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, ik zal vast alle hints wel weer niet zien
GMTAquote:
Ben je niet al rijk genoegquote:
Hoeveel uur ga je minen?quote:
Ik kan je niet horen vanuit je kasteelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, heb wat rigs gehuurd via Betarigs
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan je niet horen vanuit je kasteel.
Chinees lukte gisteren niet (volgereserveerd). Vandaag wel. Best veel gegeten. En heet ook. Puuuu.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
DOEI
Ik als ik jou was vandaag maar voor Argentijn gaanof toch nog een Griek vinden
![]()
edit: spuit 11
Spuit 11quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
WOW, HEBBEN JULLIE DIE BITCOINKOERS AL GEZIEN?
edit: oh wacht, µ was eerder![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
WOW, HEBBEN JULLIE DIE BITCOINKOERS AL GEZIEN?
edit: oh wacht, µ was eerder![]()
Crashhhhquote:
Mensen die de koers bekijkenquote:
Ik ben het Orakel jeweetzelluf.quote:
Ik tover je zo weg hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had je toch iets anders voorgesteld
Ik zou even naar de koers kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:15 schreef Faazz het volgende:
[..]
He wat? Nee man, ik was aan het werk...
Eindelijkquote:
ja erg hequote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef richolio het volgende:
Die koersk manHebben jullie die al gezien?
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Keek net ja. wat is dezeIs er een reden of?
quote:
Wat dan!?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef Leafeon672 het volgende:
ZOMG wat is er met btc gebeurd![]()
![]()
?!??1?!?1!?
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef MichaelScott het volgende:
1 MichaelScott 902 129,350.478 0.0026
2 dm15 825 118,320.014 0.0024
3 chris 377 54,146.812 0.0011
4 kocio12345 213 30,582.643 0.0006
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waar alle snelle rigs zijn op Betarigs: ik heb 240Mhash/s voor RealStackCoin besteld.
Buiten die 120Mhash nog voor Fox (en nog wat op XXL toch)?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waar alle snelle rigs zijn op Betarigs: ik heb 240Mhash/s voor RealStackCoin besteld.
wat ga je minen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
Nee, die heb ik dan meegerekend.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Buiten die 120Mhash nog voor Fox (en nog wat op XXL toch)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |