https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weerquote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welnee. Zakt zometeen weer braaf naar 580/590
Dan moet het dus wel waar zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo dan, op de seconde dezelfde post
Gun ons nou ook de kans om goedkoop te kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weer
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan sta ik nog steeds op winst, maar ik heb toch liever eerst de 1000 weer
Gewoon beartrap.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.
Das tot nu toe bijna altijd geweest.
Hij is alweer sub 600
623 vind ik anders niet echt sub 600. En semi-TA op BTC is je reinste prietpraat.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door een heel getal (500 / 600 /800 wat dan ook) levert altijd eerst een stijging op naar +/- 10 punten erboven om vervolgens weer in te zakken.
Das tot nu toe bijna altijd geweest.
Hij is alweer sub 600
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier trek ik ook wel eens een jurk aan en noem mezelf Annabel, dus ze is wel wat gewend.
Je probeert ons gewoon een panic buy aan te smeren, zodat je hoog kunt verkopen en dan ineens moeten wij laag verkopen. Daar trap ik niet inquote:Op maandag 3 maart 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe langer die crash uitblijft, hoe kleiner die is.... gaat er enorm goed uitzien zo
Joh, als de media lucht krijgen van die datadiefstal bij Gox, stort die koers waarschijnlijk ook weer inquote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Nieuwe downtrend begonnen op 608. overmorgen is het weer braaf 550
Weinig fee's, dan kun je erop rekenen dat het verwerken lang duurt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Eindelijk, mijn bitcoins zijn mijn wallet binnengedrongen.
https://blockchain.info/n(...)BuEYx4TYh2JkkicJasjh ik ben rijk
Helaas voor jou, het volume begint af te nemen en er is nog steeds geen teken van een downtrend.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Prima fees, waarom zou het lang duren?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Weinig fee's, dan kun je erop rekenen dat het verwerken lang duurt.
We zullen zienquote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas voor jou, het volume begint af te nemen en er is nog steeds geen teken van een downtrend.
Niet 20% fee meesturenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima fees, waarom zou het lang duren?
TIETTUUHHHH!!!quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is in de Roise Buurt he, dan krijg je dat.
Moet je maar leren luisteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Een correctie... dat was niet de afspraak
Falert.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Een correctie... dat was niet de afspraak
Mij is gezegd dat het internet van die site plat kon gaan, maar toen bedacht ik me dat BTCe in Bulgarije gelocaliseerd isquote:
Whut.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij is gezegd dat het internet van die site plat kon gaan, maar toen bedacht ik me dat BTCe in Bulgarije gelocaliseerd is
Ach, ik heb mijn doel van 0,25btc bereikt, vind het prima zo.
Hoezo niet? Dit was de correctie, de beartrapquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Volgende piekje net boven de 600 nog, daarna niet meer voorlopig.
Als jij het zegtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit was de correctie, de beartrap
Ik ga helemaal niks kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu auroracoins kopen als ik jullie was. Buy wall van 64 btc op cryptsy
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb mijn btc niet eens 100% confirmed op mijn mobiel, laat eerst die btc koers maar stabiliseren voor ik weer in de altcoins ga...
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Ryan (L)quote:
Preciesquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PreciesVoorlopig dalen we gewoon. Doet zo'n kleine opleving niet veel aan af.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PreciesVoorlopig dalen we gewoon. Doet zo'n kleine opleving niet veel aan af.
Nee, dat betekent stagnatie.quote:
Dat is een afnemend dalende grafiek, welke dus stagneert. De steilheid is al bijna 0quote:
Thnx voor de tip, ben op 79000 ingestaptquote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef brombeer_ het volgende:
Ik zou nu auroracoins kopen als ik jullie was. Buy wall van 64 btc op cryptsy
Wordt lekker gepumped nuquote:Op maandag 3 maart 2014 17:27 schreef smiths het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, ben op 79000 ingestapt
Nog steeds stagnatie zichtbaarquote:Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet hem anders eens op 1dag de grafiek. Dit stelt echt geen bal voor.
mintpal blijft een beetje achter, daar heb ik ze gekocht ..quote:
Jij bent gewon jaloers dat ik wel op tijd kochtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die worden zo wel weer gevolgd door rode.
Dat ook ja. Ik had vorige week dinsdag moeten kopen, op 305 euroquote:Op maandag 3 maart 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewon jaloers dat ik wel op tijd kocht
Euro'squote:Op maandag 3 maart 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik had vorige week dinsdag moeten kopen, op 305 euro.
Ik betaal met bitcoinsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij betalen we in Nederland nog altijd met euro's hoor.
LTC heeft ook niks bijzonders en is nu ontzettend overpricedquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Volgens mij is ltc officieel dood verklaardkomt het ooit nog boven de $30 uit? De waarde t.o.v. btc neemt met de dag af zeg.
Hoop het.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Volgens mij is ltc officieel dood verklaardkomt het ooit nog boven de $30 uit? De waarde t.o.v. btc neemt met de dag af zeg.
Vaag, werkte bij mij wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Sylv3se het volgende:
Het verificatieproces bij Bitstamp
Nu voor de 3e keer geweigerd terwijl ik alle documenten goed aanlever (600dpi scans etc), maar ze verzinnen elke keer weer wat nieuws om te weigeren.
Vandaag stond er niet eens meer een reden bij, alleen dit
'Proof of residence document does not meet our verification standards - the document can not be accepted as proof of residence'
Het gaat hier om een gescande belastingteruggaaf van 600dpi, niet ouder dan 3 maanden met naam adres datum erop, alles!
Ik blijf maar bij BTC-E denk ik, nog even het mailtje afwachten waar ik om uitleg gevraagd heb en anders bekijken ze het maar.
Waarom switchen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Sylv3se het volgende:
Het verificatieproces bij Bitstamp
Nu voor de 3e keer geweigerd terwijl ik alle documenten goed aanlever (600dpi scans etc), maar ze verzinnen elke keer weer wat nieuws om te weigeren.
Vandaag stond er niet eens meer een reden bij, alleen dit
'Proof of residence document does not meet our verification standards - the document can not be accepted as proof of residence'
Het gaat hier om een gescande belastingteruggaaf van 600dpi, niet ouder dan 3 maanden met naam adres datum erop, alles!
Ik blijf maar bij BTC-E denk ik, nog even het mailtje afwachten waar ik om uitleg gevraagd heb en anders bekijken ze het maar.
LTC was leuk toen er nog bijna niks anders was.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Bitcoin ook, een bitcoin is niks meer dan een reeks transactiesquote:Op maandag 3 maart 2014 17:44 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Meer voor erbij, nog nooit via Bitstamp gehandeld. Ik was gewoon benieuwd hoe het bij Bitstamp gaat.quote:
Als dat echt gebeurt stuur ik mijn bitcoins naar bitonic en geniet van het geld...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:52 schreef µ het volgende:
BTC-e is now the BIGGEST systemic risk to Bitcoin!!
Gaat µ zijn piemel eraf hakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |