You rebelquote:
Ja het is net kerosine. Ik had een avond lang bier en shotjes genomen, bij elk biertje een shotje. Man wat was ik ziek daarna, ik hield niks meer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDe laatste keer dat ik een shotje nam was ik redelijk aangeschoten, en dacht iets van "Hmmm, eigenlijk moet ik dit bewaren, goedkope brandstof voor de auto".
Fristi, dat is lang geleden maar zooooo lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, rooibos thee, Liefmans met mate, Amaretto, cola, ijsthee, en als ik zin heb bestel ik Fristi
Dun ijs, koffie. Dun ijsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand hier van de smartphones dus?![]()
Lekker ouderwets met die nokia-koelkasten aan de gang?
Sowieso het woord "vintage" wordt overal voor gebruikt, zeker omdat het dan meestal om oude rotzooi gaatquote:
Wat is bellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik er maar mee kan bellen!
Voor pleuris veel doekoes zeker?quote:
Ik liet mn vrienden altijd bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag. Bier is er al.quote:
Ik wacht.quote:
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.quote:
Lucky bastard!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |