Dan zou je niet op fok zitten trollen, mafklapper :'_)quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een echte baas zoals ik die heeft al zulke vrouwen.
In de Krim, neem ik aan. Daar zitten de meeste Russische militairen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Vermoorden omdat? Waar is dat überhaupt? Over welk grondgebied gaat het.
Helemaal mee eens. Ukraine is resultaat van expansie- en verdeel-politiek. Daar mag de bevolking geen slachtoffer van worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking van de Krim wil bij Rusland, het is onderdrukken als je dat weigert.
Een van die Oekraïeners heet toevallig Gavrilo Princip?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Automatisch het volgende:
16.16 uur - Russische soldaten vermoorden
Een woordvoerder van de Oekraïense minister van Binnenlandse Zaken, Mykola Velychkovych, laat op de site van de Oekraïense regering weten dat een groep Oekraïeners vannacht van plan is enkele Russische soldaten op Oekraïens grondgebied te vermoorden.
het grondgebied van Oekraïne, dat staat er toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Vermoorden omdat? Waar is dat überhaupt? Over welk grondgebied gaat het.
Typische FSB methode.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Pro-Russische demonstranten nemen gebouwen over.
Er wordt al jaren gezegd dat veel mensen op de Krim liever bij Rusland zouden horen dan bij Oekraïne. Dat is niet een verhaaltje dat Poetin vanwege dit conflict in de media heeft geïmplanteerd ofzo, hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zegt Rusland inderdaad.... maar of dat objectief is? Lijkt me dat het volk geen oorlog wil en ook de corrupte zooi van Oekraine zat was. Maar willen ze dat echt? Zou denken dat ze dan liever helemaal onafhankelijk willen worden.
Waar staat dit? Geloof er niets van. Zoiets zet je niet op een website.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Automatisch het volgende:
Een woordvoerder van de Oekraïense minister van Binnenlandse Zaken, Mykola Velychkovych, laat op de site van de Oekraïense regering weten dat een groep Oekraïeners vannacht van plan is enkele Russische soldaten op Oekraïens grondgebied te vermoorden. Velychkovych roept hen op hun actie te staken: 'We hopen dat deze mensen tot inkeer komen, want dit werkt alleen meer bloedvergieten in de hand', benadrukt hij.
Dat zie ik nu elke keer terug komen echter geeft de census iets heel anders aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Lijkt mij juist niet. In de praktijk is het bijna volledig Russisch.
http://www.volkskrant.nl/(...)-tot-04-00-uur.dhtmlquote:Op maandag 3 maart 2014 16:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waar staat dit? Geloof er niets van. Zoiets zet je niet op een website.
Een referendum mocht niet van de regering van Oekraïne en separatisme zou hard worden bestreden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. En zelfs als je gelijk hebt is een invasie in een gebied natuurlijk iets anders dan een onafhankelijkheidsprocedure vanuit het gebied zelf.
Als ik af ga op de berichten van journalisten, verkiezingsuitslagen en demonstraties wel. Er komt in maart een referendum dus dan kunnen ze beslissen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zegt Rusland inderdaad.... maar of dat objectief is? Lijkt me dat het volk geen oorlog wil en ook de corrupte zooi van Oekraine zat was. Maar willen ze dat echt? Zou denken dat ze dan liever helemaal onafhankelijk willen worden.
Wat versta jij onder een conservatievere aanpak?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Putin bemoeit zich wel erg graag met de wereldpolitiek en is zeker niet vies van wat actie. Hij had toch ook kunnen kiezen voor een meer conservatievere aanpak.
Rusland is een zeer groot land. Tijd om de steun aan de separatisten binnen Rusland flink op te schroeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:
Een referendum mocht niet van de regering van Oekraïne en separatisme zou hard worden bestreden.
Moeten ze vooral doen, hebben we morgen een zandbak in Europaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Automatisch het volgende:
Een woordvoerder van de Oekraïense minister van Binnenlandse Zaken, Mykola Velychkovych, laat op de site van de Oekraïense regering weten dat een groep Oekraïeners vannacht van plan is enkele Russische soldaten op Oekraïens grondgebied te vermoorden. Velychkovych roept hen op hun actie te staken: 'We hopen dat deze mensen tot inkeer komen, want dit werkt alleen meer bloedvergieten in de hand', benadrukt hij.
lekker vaag weer.....quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef Automatisch het volgende:
je kon het nog wel eens pittig koud krijgen, mocht het niet voor oktober opgelost zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef J.B. het volgende:
De export van Nederland naar Rusland bedraagt slechts 1% van Nederlands' totale export, dus financieel zou een boycot Nederland niet zo hard raken. Overigens lees ik hier veel over de Europese afhankelijkheid van Russisch gas, die wordt, mede door de bouw van LNG-terminals in Rotterdam, kleiner. Tevens heeft Rusland een wat groter probleem dan gas, het land is namelijk bij lange na niet zelfvoorzienend op het gebied van voedsel. Nederland exporteert bijvoorbeeld veel groente en fruit naar Rusland, me dunkt dat dat harder nodig is dan gas.
Waarom niet wachten tot na dat referendum?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als ik af ga op de berichten van journalisten, verkiezingsuitslagen en demonstraties wel. Er komt in maart een referendum dus dan kunnen ze beslissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |