Ja, vannachtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Even om mijn stommiteit te voeden.....we hebben het over 04.00 vannacht en niet over 16.00 morgen toch?
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Even om mijn stommiteit te voeden.....we hebben het over 04.00 vannacht en niet over 16.00 morgen toch?
Iets minder dan 12 uur vanaf nu, ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hou toch op manquote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Gruisman het volgende:
Zou toch wat zijn als de de WWIII exact 100 jaar na de WWI zou uitbreken.
ja inderdaad, super timing wat dat betreft, we wachten in spanning af wat het wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Gruisman het volgende:
NWS / Derde Wereldoorlog in aantocht?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Gruisman het volgende:
Echt hèquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Hou toch op man
Ook al die mensen die meteen de koude oorlog er bij halen
Woorden, geen daden.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
ja inderdaad, super timing wat dat betreft, we wachten in spanning af wat het wordt
Dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hèDe vorige koude oorlog duurde vijftig jaar van opbouwende en afzwakkende spanningen, maar nu het nog geen week een beetje penibel is in de Krim hebben we al een tweede
![]()
Er ook serieus op in gaanquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Hou toch op man
Ook al die mensen die meteen de koude oorlog er bij halen
Jij wordt wakker met het bericht dat Rusland blaffende hondjes zijn die niet bijten.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:19 schreef sonnyspek het volgende:
Misschien word ik morgen wel wakker met het bericht dat Rusland de oorlog heeft verklaard aan Oekraïne.
Wie wil mij aanraken?
Eh? Een land invallen vind ik toch al aardig bijten, al mag er dan niet geschoten zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij wordt wakker met het bericht dat Rusland blaffende hondjes zijn die niet bijten.
Ik had niet de indruk dat diplomatieke lijnen voor hen zo sterk tellen.quote:maandag 3 maart 2014 @ 16:06 • 293 ellevehC86
Nee, Odessa is ver over de diplomatieke lijn, daarom wil ik eerst even een bron
Ik bedoel dat ze niets gaan doen als de Oekrainse troepen zich niet overgeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh? Een land invallen vind ik toch al aardig bijten, al mag er dan niet geschoten zijn.
Oost-Oekraïne next?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Als de Oekraïne de krim afstaat is er niets meer aan de hand.
Dan gaan ze in Oost-Oekraïne de straat op en gaat Rusland dat ook aangrijpen om dat aan te vallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Neville Chamberlain.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat lijkt me erg lastig, voor een soevereine staat, om zoiets te doen...een stuk van je land weggeven.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Als Poetin een kutje had, had hij Poesin geheten.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Woestijnvos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |