abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 17:18:46 #251
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137351045
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen zin in dit topic op kosovo te reageren omdat dit topic daar niet over gaat. Dus open er lekker een topic over.

Het zal mij een zorg zijn wat de VS er van vind. Het standpunt van de vs of van rusland is geen maatstaf of je oorlog goed moet vinden of moet afkeuren. De 1 is zo fout als het kan, de ander doet wat anders dan hij steeds roept.

Ik kijk naar internationale verdragen, rechten van een land, rechten van alle inwoners van dat land en niet een bepaalde groep.

Kritiek die je kan hebben op de evolutie is dat de president wel democratisch is gekozen. Als de fraude en afslachtingen bewezen worden heeft het volk het recht zijn president af te zetten. Daarna komen nieuwe verkiezingen normaal gesproken, en die komen er nu ook. Die uitslag moet gerespecteerd worden, ook door Rusland. Want tot nu toe maakt Rusland zich meer schuldig aan daden dan waar ze in de Krim bang voor zijn de nieuwe regering mogelijk gaat doen.
Alleen waren de verkiezingen eerlijk, ook volgens de EU. De verkiezingen werden zelfs georganiseerd door toenmalige pro-EU regering.

Internationale verdragen zijn niet relevant, daar houden grootmachten zich niet aan. In dit geval is het terecht wat Rusland doet.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:19:31 #252
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_137351073
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Er komt een referendum in maart.

[..]

:') Die accepteren dat of gaan weg. Duh..
Ik zei eerlijke verkiezingen he niet die shit die rusland ook thuis organiseert :?

Oh tof, dus omdat een kleine meerderheid beslist dat ze graag Putin willen hebben kan de rest oprotten.
Dit gaat niet over een belastingverhoging he.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 3 maart 2014 @ 17:19:57 #253
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137351093
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kijk je ook naar de achterbakse handelswijze van het westen hoe ze rusland proberen lam te leggen door oekraïne naar europa te tillen?
Wat is dat toch hier op Fok, dat als je kritiek op de ene kant heb je gelijk ook de andere kant in je post moet betrekken omdat je gelijk anders bij de andere partij wordt ingedeeld.

Kritiek op de ene partij maakt de andere niet perse goed. :')

Tuurlijk is het gedrag van de EU lachwekkend. Net als die speeches van van baalen en co in Kiev. Dat heb ik hier toen ook geplaatst.

Maar ik zal in elke post een disclaimer zetten dat de inhoud geen enkele reden is om aan te nemen dat een andere partij gesteund wordt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:20:44 #254
421524 SadPanda
pi_137351115
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nu de mensen in de baltische staten en oekraine wel, die waren de overheersing door rusland beu.
Is dat relevant hier? Nee dus.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:21:23 #255
421524 SadPanda
pi_137351129
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zie anders best overeenkomsten met de aansluiting van Oostenrijk bij Duitsland :)
Ik zie niet wat het probleem was dat Oostenrijk zich bij Duitsland aansluit, als de bevolking dat wil.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:21:37 #256
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137351142
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij vindt dat elk gebied met een separatistische groepering zichzelf af moet kunnen scheiden? Zonder te kijken naar of die wel de meerderheid hebben, wat de minderheden vinden of wat voor andere belangen er spelen? :')
Waarom niet, is er een god met gigantische vleugels die wetten heeft neergelegd hier of zijn we allemaal mensen die dat in maatwerk hier en nu moeten beslissen. Rusland beschermd, het boeit geen ene flikker wat de westerse kankermedia er van maakt, ze staan in hun recht zoals sadpanda ook al 100.000x heeft herhaald.

De mensen van het krim hebben geen trek in de rechts extremistische nazi symphatisanten (letterlijk ja) en de tataren hebben niks te vrezen verder. Rusland komt daar niemand afknallen zoals de amerikanen (nogsteeds) in binnengevallen landen doet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:22:43 #257
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137351177
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Alleen waren de verkiezingen eerlijk, ook volgens de EU. De verkiezingen werden zelfs georganiseerd door toenmalige pro-EU regering
Ik zeg toch ook dat de verkiezingen democratisch waren. Alleen betekent dat niet dat je op eigen burgers mag schieten en corrupt mag zijn. Dat heeft niks met internationale verdragen te maken. Dus mag de bevolking hem afzetten en komen er nieuwe verkiezingen.

Die zou men op zijn minst kunnen afwachten. Maar ga vooral door met je rusland adoratie.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:22:53 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137351182
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat is dat toch hier op Fok, dat als je kritiek op de ene kant heb je gelijk ook de andere kant in je post moet betrekken omdat je gelijk anders bij de andere partij wordt ingedeeld.

Kritiek op de ene partij maakt de andere niet perse goed. :')

Tuurlijk is het gedrag van de EU lachwekkend. Net als die speeches van van baalen en co in Kiev. Dat heb ik hier toen ook geplaatst.

Maar ik zal in elke post een disclaimer zetten dat de inhoud geen enkele reden is om aan te nemen dat een andere partij gesteund wordt.
Moet je alles weer in een zwart wit kader trekken? Het gaat hier om de kern, dat is de kern. Dat is waarom rusland MOET reageren. Om haar eigen te behouden tegen de leugenachtige achterbakse praktijken van het westen anno deze tijden.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:23:11 #259
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137351199
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Net zo relevant als Kosovo.
Irritant he.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:23:13 #260
421524 SadPanda
pi_137351200
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

De bevolking heeft zelf de president afgezet en kan ook prima zelf beslissen over autonomie en onafhankelijkheid procedures. Die mogelijkheid heeft het parlement op de Krim ook. Dat zou al een veel betere procedure zijn. Alsof het buitenland perse hiervoor nodig is

Dat russische zenders verboden zijn is net zo achterlijk, maar vergoelijkt hetzelfde gedrag van de Russen natuurlijk niet. :') :')
"De bevolking" bestaat niet. De bevolking heeft de president niet afgezet. Het was 50/50 of ze voor of tegen de demonstraties waren. Nogmaals de Krim mag zich niet onafhankelijk verklaren of een referendum organiseren.

Dat vergoelijkt toch ook niemand?
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:23:31 #261
104871 remlof
Europees federalist
pi_137351209
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Waarom niet, is er een god met gigantische vleugels die wetten heeft neergelegd hier of zijn we allemaal mensen die dat in maatwerk hier en nu moeten beslissen. Rusland beschermd, het boeit geen ene flikker wat de westerse kankermedia er van maakt, ze staan in hun recht zoals sadpanda ook al 100.000x heeft herhaald.

De mensen van het krim hebben geen trek in de rechts extremistische nazi symphatisanten (letterlijk ja) en de tataren hebben niks te vrezen verder. Rusland komt daar niemand afknallen zoals de amerikanen (nogsteeds) in binnengevallen landen doet.
Nee, het Russische leger gedraagt zich altijd zeer correct als ze een land binnenvallen :')

Jij bent ook een beetje naar de extreem andere kant doorgeschoten in het propagandaspectrum hè?
  maandag 3 maart 2014 @ 17:23:39 #262
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137351213
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat de verkiezingen democratisch waren. Alleen betekent dat niet dat je op eigen burgers mag schieten en corrupt mag zijn. Dat heeft niks met internationale verdragen te maken. Dus mag de bevolking hem afzetten en komen er nieuwe verkiezingen.

Die zou men op zijn minst kunnen afwachten. Maar ga vooral door met je rusland adoratie.
alleen werd er een kandidaat vergiftigd en een andere opgesloten, maar dat doet Poetin in Rusland ook he

Ik zie ze hier de PVV leider ook wel naar een strafkamp sturen binnekort
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_137351227
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, het Russische leger gedraagt zich altijd zeer correct als ze een land binnenvallen :')

Jij bent ook een beetje naar de extreem andere kant doorgeschoten in het propagandaspectrum hè?
_O- :D
  maandag 3 maart 2014 @ 17:24:16 #264
421524 SadPanda
pi_137351234
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij vindt dat elk gebied met een separatistische groepering zichzelf af moet kunnen scheiden? Zonder te kijken naar of die wel de meerderheid hebben, wat de minderheden vinden of wat voor andere belangen er spelen? :')
Als er een meerderheid is zie ik het probleem niet, zolang de rechten van de minderheden worden gerespecteerd. Ik zeg nergens dat dat alleen al mag als er een separatistische groepering is.
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:24:24 #265
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_137351239
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zoek de definitie van derde wereldland eens op.
Je snapt mijn punt wel toch?

Dat land is kut en klote en faq joe en komt nooit meer goewd
  maandag 3 maart 2014 @ 17:24:32 #266
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137351243
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Moet je alles weer in een zwart wit kader trekken? Het gaat hier om de kern, dat is de kern. Dat is waarom rusland MOET reageren. Om haar eigen te behouden tegen de leugenachtige achterbakse praktijken van het westen anno deze tijden.
Alles weer? Bitch please. Ik post hier nauwelijks.
Ik geef alleen aan dat ik het zat ben dat ik kritiek op de ene partij moet verdedigen om dan ook kritiek op de andere partij te hebben :')

Ik zeg toch ook dat het westen kut is. Net als rusland.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:24:38 #267
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_137351247
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:20 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ten eerste kom je er zelf mee :')
Ten tweede ja want die geschiedenis zorgt momenteel voor de huidige spanningen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:25:13 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137351270
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, ik ga enkel af op de waarheid, de rest interreseert me niet.
Liegt iets, dan heb ik er wat over te zeggen.
Als poetin zou liegen zou ik dat ook wel verwoorden.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:25:59 #269
421524 SadPanda
pi_137351289
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik zei eerlijke verkiezingen he niet die shit die rusland ook thuis organiseert :?

Oh tof, dus omdat een kleine meerderheid beslist dat ze graag Putin willen hebben kan de rest oprotten.
Dit gaat niet over een belastingverhoging he.
Poetin wil het referendum vast wel door de VN ofzoiets laten organiseren als dat het probleem is. Maar dat is het probleem niet, het staat al vast dat een meerderheid voor is.

Of het een kleine meerderheid is moeten we nog zien. En hoezo moeten ze oprotten ze kunnen er gewoon blijven wonen... Jij hebt liever de dictatuur van de minderheid?
Anti-Turkije
  maandag 3 maart 2014 @ 17:26:00 #270
104871 remlof
Europees federalist
pi_137351290
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, ik ga enkel af op de waarheid, de rest interreseert me niet.
Liegt iets, dan heb ik er wat over te zeggen.
Als poetin zou liegen zou ik dat ook wel verwoorden.
Vertel mij eens hoe je de waarheid kent dan, want die wil ik ook wel weten.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:26:20 #271
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137351298
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

alleen werd er een kandidaat vergiftigd en een andere opgesloten, maar dat doet Poetin in Rusland ook he

Ik zie ze hier de PVV leider ook wel naar een strafkamp sturen binnekort
Daarom is Rusland net zo kut.

Ik begrijp niet dat de haat tegen de vs zo diep zit dat men dan maar Rusland steunt. En ja, ook het Westen is kut in deze, maar dat is geen reden om dan maar Rusland te steunen.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:26:39 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137351313
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Vertel mij eens hoe je de waarheid kent dan, want die wil ik ook wel weten.
Door niet naar het nieuws te kijken en meer te weten van achtergronden en de belangen van landen, en nog wat dingen die je niet hoeft te weten verder.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:27:38 #273
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_137351346
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Als er een meerderheid is zie ik het probleem niet, zolang de rechten van de minderheden worden gerespecteerd. Ik zeg nergens dat dat alleen al mag als er een separatistische groepering is.
Geldt dat dan ook per straat en mag oekraine die beschermen?
Want er zullen vast gebieden zijn op d ekrim die niet bij rusland willen.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:28:08 #274
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137351362
quote:
7s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:21 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik zie niet wat het probleem was dat Oostenrijk zich bij Duitsland aansluit, als de bevolking dat wil.
Dit is veel te simplistisch. Onder grote druk van Hitler sloten ze zich aan, ondanks dat een groot deel wel Duitsland gezind was.
  maandag 3 maart 2014 @ 17:28:10 #275
421524 SadPanda
pi_137351364
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 17:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

"De bevolking" heeft hem dus niet afgezet. Het was 50/50 volgens 4 peilingen.

Ik heb geen enkele adoratie voor Rusland of dictator Poetin, zoals ik al meerdere keren heb gezegd. Alleen vind ik het nu wel terecht wat Rusland doet.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')