Dan nog, als je een structuur hebt op de aangrenzende muur krijg je al-tijd doorbloeden. Kun je nog zo hard met je spaan in de hoek duwen, bij genoeg structuur loopt het er gewoon onderdoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Deetch het volgende:
Ik heb hem ook gezien en had al een flinke prijs verwacht. Beter leer je gewoon strak te schilderen.
Ik heb heel veel gewerkt met zo'n rubberachtige glasvezelbehang-gladstrijk-plamuurmes/geodriehoek-geval om mijn kwast uit de hoekje te houden.
Kwestie van met de ene hand dat driehoekige ding in de hoek douwen, met de andere hand schilderen, driehoek aan een poetslap afvegen (of het t-shirt dat je aan hebt) en de volgende doen.
Aan einde van de dag je t-shirt in een emmer water schoonmaken (indien watergedragen) of wegflikkeren.
Dan heb je ook geen gedoe met schilderstape weer opruimen.
Ook als je met 2 kleuren werktquote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef Deetch het volgende:
Voor structuurmuren is het missschien wel handig, idd.
Waarom zou je dat willen? Dan kun je drie jaar later weer overnieuw omdat de kleur uit de mode is.quote:
1 muur in de woonkamer een andere kleurquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dan kun je drie jaar later weer overnieuw omdat de kleur uit de mode is.
Jij gaat met de mode mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dan kun je drie jaar later weer overnieuw omdat de kleur uit de mode is.
Modequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik niet maar in sommige relaties die ik ken bepaalt de vrouw dit soort zaken en ja die kunnen dus elke 3-4 jaar weer overnieuw beginnen.quote:
Maar waar je je dan druk om, het schilderen is dan toch haar probleem. Vrouwen zijn fysiek prima in staat om veel dingen die zij graag willen ook zelf te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:24 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik niet maar in sommige relaties die ik ken bepaalt de vrouw dit soort zaken en ja die kunnen dus elke 3-4 jaar weer overnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar waar je je dan druk om, het schilderen is dan toch haar probleem. Vrouwen zijn fysiek prima in staat om veel dingen die zij graag willen ook zelf te doen.
De watjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:44 schreef Deetch het volgende:
[..]shit ain't like that. Gevalletje zij roept wij draaien zeg maar bij die vrienden.
quote:
Werkt voor geen meter zo te zien.quote:
Nee, ging perfect.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:48 schreef 2cv het volgende:
En de opgedroogde verf scheurde niet o.i.d. ?
Ik heb het een nacht laten drogen ( de eerste grijze laag over de tape heen).quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoelang heb je het laten drogen, en zag je geen laagverschil?
verf eroverheen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb de frogtape ook een keer geprobeerd, het werkte redelijk maar het plakt gewoon te goed, met het verwijderen kwam er een stukje muurverf mee
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan fixen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |