quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ik vond het al apart dat ik ineens niet meer hoefde te betalen om mee te spelen aan die games net
Maar ik heb je ook pas gister toegevoegd hahaDaarvoor moest ik wel 20 credits betalen.
Maar da's wel handig om te weten aangezien dan ook mensen zonder credits mee kunnen doen zolang ze jou maar in hun lijst hebben
quote:
quote:
FOK!-room openen? crash en toto spelen al ergensquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijd zat als je na 30 seconden al op zijn lokquote reageert, lijkt me. [ afbeelding ]
Omdat HaJeequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijd zat als je na 30 seconden al op zijn lokquote reageert, lijkt me. [ afbeelding ]
Wij ook niet, blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus
Daar heb ik niks tussen te zoeken.
Nouja, ik ben niet veel slechter dan Crash geloof ik, dus misschien zou ik ook bijna 50 punten kunnen halen.quote:
Crash is wel een beeetje beter hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet veel slechter dan Crash geloof ik, dus misschien zou ik ook bijna 50 punten kunnen halen.
Daarom zeg ik: niet veel slechter.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Crash is wel een beeetje beter hoorniet gemeen bedoeld of zo
kom spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: niet veel slechter.
WIj hadden gewonnen als mensen niet steeds mijn fucking kamp kwamen verpesten. Zelfs teamgenoten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
KLB KLB KLB
#TEAMKLB IS DE BESTE VAN FOK, DE BESTE VAN CURVEFEVER EN DE HELE WERELD
ALS ALS ALSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WIj hadden gewonnen als mensen niet steeds mijn fucking kamp kwamen verpesten. Zelfs teamgenoten.
Ik was het nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WIj hadden gewonnen als mensen niet steeds mijn fucking kamp kwamen verpesten. Zelfs teamgenoten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was het niet
Heb een potje 1 op 1 tegen de Flips gewonnen
#DeNeel
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ALS ALS ALS
Je kunt er gewoon niks van.
#teamKLB
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
KLB KLB KLB
#TEAMKLB IS DE BESTE VAN FOK, DE BESTE VAN CURVEFEVER EN DE HELE WERELD
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is weer een nieuwe dag. Tijd voor een nieuwe rondequote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:27 schreef Moira. het volgende:
Ohja had nog een paint open staan van hoe 'ie bij mij vanavond flipte
[ afbeelding ]
* Toto69 ligt in bed, dus tenzij seliina er is blijf ik liggenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is weer een nieuwe dag. Tijd voor een nieuwe ronde
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:13 schreef HaJee het volgende:
Ik maak gewoon een room en als er niemand komt ga ik gewoon alleen spelen
Je durft gewoon niet...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 ligt in bed, dus tenzij seliina er is blijf ik liggen
Dan pasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef CrashO het volgende:
*crasho ligt ook in bed. En vandaag de hele dag werken dus ben er vanavond rond een uur of 9 pas denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |