Er was toch een premium waardoor het niks koste?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja hommo, waarom leave je een game waar de host 100 coins voor heeft moeten dokken?
We zijn er intussen trouwens achter dat je geen 20 coins betaald, als de (premium) host in je buddylist staat. Daarom speelde toto steeds voor nopquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er was toch een premium waardoor het niks koste?
Owwwwwwwwwwquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
We zijn er intussen trouwens achter dat je geen 20 coins betaald, als de (premium) host in je buddylist staat. Daarom speelde toto steeds voor nop
Ah ik vond het al apart dat ik ineens niet meer hoefde te betalen om mee te spelen aan die games netquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
We zijn er intussen trouwens achter dat je geen 20 coins betaald, als de (premium) host in je buddylist staat. Daarom speelde toto steeds voor nop
Zal je vanavond eens toevoegen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:09 schreef CrashO het volgende:
Als je in me buddylist staat wel ja, kan je sparen voor icons
Ritequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja godver, die was best wel behoorlijk slecht
Irritant idd als je veel van dat soort potjes speelt en je dus telkens weer punten van je eigen rank verliestquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu een potje waarin iedereen 100-200 punten meer heeft dan ik.
Leuk
jupquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Irritant idd als je veel van dat soort potjes speelt en je dus telkens weer punten van je eigen rank verliest
Eigenlijk moet ik gewoon veel potjes zonder FOK!kers spelen en met alleen maar noobs ofzo
Nog mensen bezig nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |