quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ik vond het al apart dat ik ineens niet meer hoefde te betalen om mee te spelen aan die games net
Maar ik heb je ook pas gister toegevoegd hahaDaarvoor moest ik wel 20 credits betalen.
Maar da's wel handig om te weten aangezien dan ook mensen zonder credits mee kunnen doen zolang ze jou maar in hun lijst hebben
quote:
quote:
FOK!-room openen? crash en toto spelen al ergensquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijd zat als je na 30 seconden al op zijn lokquote reageert, lijkt me. [ afbeelding ]
Omdat HaJeequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijd zat als je na 30 seconden al op zijn lokquote reageert, lijkt me. [ afbeelding ]
Wij ook niet, blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus
Daar heb ik niks tussen te zoeken.
Nouja, ik ben niet veel slechter dan Crash geloof ik, dus misschien zou ik ook bijna 50 punten kunnen halen.quote:
Crash is wel een beeetje beter hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet veel slechter dan Crash geloof ik, dus misschien zou ik ook bijna 50 punten kunnen halen.
Daarom zeg ik: niet veel slechter.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Crash is wel een beeetje beter hoorniet gemeen bedoeld of zo
kom spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: niet veel slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |