Ik snap dat je aan dat liedje denkt, maarquote:Op maandag 3 maart 2014 12:10 schreef El_Thijs het volgende:
De TT zou nog veel epischer zijn als er Feeling voor had gestaan.
Het is maandag lieverd.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap dat je aan dat liedje denkt, maar
Balen man. Eigenlijk had je een willekeurige moeten pakken en die ook even moeten tongverkennen. Dat zal d'r leren!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen of juist niet met deze topictitel en jullie interesse in mijn date.
Maar vooruit, gezien jullie interesse even een kort verslag. Na enig aandringen van een dame die ik al vaag kende ben ik 20 kilometer verderop met haar en haar broer carnaval gaan vieren. Op zich was het begin van de avond meer dan prima, was er klik waarbij we de hele tijd intiem aan het dansen waren, maar naarmate de avond vorderde werd het er niet beter op. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de logica niet dat iemand je de hele avond aan het opgeilen/half berijden is, je vervolgens haar wilt zoenen en dan keihard afgewezen word, om haar een uurtje later met een of andere gozer wel te zien zoenen. Ja sorry, maar dan houd het voor mij op. Dan steek ik daar ook geen verdere moeite meer in en ga ik richting huis.
Not yet, but you will.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ken ik je btw? Waarom noem je me lieverd?
Voor haar ookquote:
Dat zou de beste optie zijn ja, ware het niet dat ik als me zoiets gebeurd het me aantrek (dan denk ik dat het aan mij ligt) en vrouwen dat merken. Ik begin een avond uitgaan meestal positief en spreek een aantal vrouwen aan, maar als dat nergens toe leid raak ik gedemotiveerd en ga aan mezelf twijfelen. De enige optie die er dan nog is, is gewoon gaan zuipen en er dan nog een leuke avond van proberen te maken.quote:Eigenlijk had je een willekeurige moeten pakken en die ook even moeten tongverkennen.
Ik kreeg net wat appjes van haar dat haar hele huis nog steeds draait en hoe het met mij gaat. Ik mag toch hopen dat mijn niet-antwoorden genoeg antwoord is voor haar.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor haar ook
Je was haar back up plan vrees ik
of je zit al in de friendzone
Tsja, 2 mogelijkheden:quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen of juist niet met deze topictitel en jullie interesse in mijn date.
Maar vooruit, gezien jullie interesse even een kort verslag. Na enig aandringen van een dame die ik al vaag kende ben ik 20 kilometer verderop met haar en haar broer carnaval gaan vieren. Op zich was het begin van de avond meer dan prima, was er klik waarbij we de hele tijd intiem aan het dansen waren, maar naarmate de avond vorderde werd het er niet beter op. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de logica niet dat iemand je de hele avond aan het opgeilen/half berijden is, je vervolgens haar wilt zoenen en dan keihard afgewezen word, om haar een uurtje later met een of andere gozer wel te zien zoenen. Ja sorry, maar dan houd het voor mij op. Dan steek ik daar ook geen verdere moeite meer in en ga ik richting huis.
Je zat al in de friendzone voordat de avond begon.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg net wat appjes van haar dat haar hele huis nog steeds draait en hoe het met mij gaat. Ik mag toch hopen dat mijn niet-antwoorden genoeg antwoord is voor haar.
Na zo'n voorval zijn er voor mij twee opties : ofwel flink gaan zuipen, ofwel naar huis gaan. De beste optie zou zijn zelf iemand anders te versieren, maar ik zit niet voor niets in de versieren topics natuurlijk. Zuipen zat er helaas niet in (ik was met de auto), blijft optie 2 over ook omdat ik niemand daar kende.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, 2 mogelijkheden:
-ze wilde aandacht van andere mannen en laten zien dat ze gewild is, dus flirten met jou
-je hebt te laat gezoend..
En waarom ga je naar huis door zo'n voorval? Lekker in haar sop gaar laten koken en verder feesten
Dat betwijfel ik. De eerste vier uur had ze alleen oog voor mij, maar eigenlijk vanaf het moment dat ik wat wilde proberen veranderde dat langzaam. Mocht ik nu in die zone zitten kan ze het wat mij betreft lekker zelf uitzoeken. Ik heb al genoeg 'gewone vriendinnen'.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je zat al in de friendzone voordat de avond begon.
Nuchter kan je ook feesten hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Na zo'n voorval zijn er voor mij twee opties : ofwel flink gaan zuipen, ofwel naar huis gaan. De beste optie zou zijn zelf iemand anders te versieren, maar ik zit niet voor niets in de versieren topics natuurlijk. Zuipen zat er helaas niet in (ik was met de auto), blijft optie 2 over ook omdat ik niemand daar kende.
Zonder drank carnaval vieren?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Na zo'n voorval zijn er voor mij twee opties : ofwel flink gaan zuipen, ofwel naar huis gaan. De beste optie zou zijn zelf iemand anders te versieren, maar ik zit niet voor niets in de versieren topics natuurlijk. Zuipen zat er helaas niet in (ik was met de auto), blijft optie 2 over ook omdat ik niemand daar kende.
Niet gaan twijfelen. De aanhouder wint en op een moment lig je er een te doppen die wel de moeite waard was die avond.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou de beste optie zijn ja, ware het niet dat ik als me zoiets gebeurd het me aantrek (dan denk ik dat het aan mij ligt) en vrouwen dat merken. Ik begin een avond uitgaan meestal positief en spreek een aantal vrouwen aan, maar als dat nergens toe leid raak ik gedemotiveerd en ga aan mezelf twijfelen. De enige optie die er dan nog is, is gewoon gaan zuipen en er dan nog een leuke avond van proberen te maken.
Ook een goed punt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zonder drank carnaval vieren?Ja, dan is het eigenlijk vooraf al gedoemd te mislukken. Zij wordt steeds meer bezopen en jij komt nooit echt 'los'. Tsja, dan lopen de verhoudingen scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |