abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137341669

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_137341680
quote:
2s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zeker een dagje of 4 à 5?
Nee, daar heeft het niks mee te maken, maar lief dat je meedenkt :*
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 12:10:48 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137341732
De TT zou nog veel epischer zijn als er Feeling voor had gestaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137341827
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:10 schreef El_Thijs het volgende:
De TT zou nog veel epischer zijn als er Feeling voor had gestaan.
Ik snap dat je aan dat liedje denkt, maar ;(
compact en kleverig.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 12:14:13 #5
Brabo Bastard
pi_137341845
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap dat je aan dat liedje denkt, maar ;(
Het is maandag lieverd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137341913
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is maandag lieverd.
o, nee, dat verklaart alles!
compact en kleverig.
pi_137341920
Ken ik je btw? Waarom noem je me lieverd? :o
compact en kleverig.
  maandag 3 maart 2014 @ 12:59:56 #8
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137343066
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen of juist niet met deze topictitel en jullie interesse in mijn date.

Maar vooruit, gezien jullie interesse even een kort verslag. Na enig aandringen van een dame die ik al vaag kende ben ik 20 kilometer verderop met haar en haar broer carnaval gaan vieren. Op zich was het begin van de avond meer dan prima, was er klik waarbij we de hele tijd intiem aan het dansen waren, maar naarmate de avond vorderde werd het er niet beter op. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de logica niet dat iemand je de hele avond aan het opgeilen/half berijden is, je vervolgens haar wilt zoenen en dan keihard afgewezen word, om haar een uurtje later met een of andere gozer wel te zien zoenen. Ja sorry, maar dan houd het voor mij op. Dan steek ik daar ook geen verdere moeite meer in en ga ik richting huis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 3 maart 2014 @ 13:01:04 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137343094
Ai, pijnlijk en een kutavond. Snel vergeten maar!
Gourmetten of steengrillen?
pi_137343228
Wat een bitch Yats!
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 13:11:05 #11
Brabo Bastard
pi_137343333
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef yats het volgende:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelen of juist niet met deze topictitel en jullie interesse in mijn date.

Maar vooruit, gezien jullie interesse even een kort verslag. Na enig aandringen van een dame die ik al vaag kende ben ik 20 kilometer verderop met haar en haar broer carnaval gaan vieren. Op zich was het begin van de avond meer dan prima, was er klik waarbij we de hele tijd intiem aan het dansen waren, maar naarmate de avond vorderde werd het er niet beter op. Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de logica niet dat iemand je de hele avond aan het opgeilen/half berijden is, je vervolgens haar wilt zoenen en dan keihard afgewezen word, om haar een uurtje later met een of andere gozer wel te zien zoenen. Ja sorry, maar dan houd het voor mij op. Dan steek ik daar ook geen verdere moeite meer in en ga ik richting huis.
Balen man. Eigenlijk had je een willekeurige moeten pakken en die ook even moeten tongverkennen. Dat zal d'r leren!
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ken ik je btw? Waarom noem je me lieverd? :o
Not yet, but you will.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137343545
quote:

Ja sorry, maar dan houd het voor mij op.
Voor haar ook :D

Je was haar back up plan vrees ik
of je zit al in de friendzone
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 3 maart 2014 @ 13:18:58 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137343566
quote:
Eigenlijk had je een willekeurige moeten pakken en die ook even moeten tongverkennen.
Dat zou de beste optie zijn ja, ware het niet dat ik als me zoiets gebeurd het me aantrek (dan denk ik dat het aan mij ligt) en vrouwen dat merken. Ik begin een avond uitgaan meestal positief en spreek een aantal vrouwen aan, maar als dat nergens toe leid raak ik gedemotiveerd en ga aan mezelf twijfelen. De enige optie die er dan nog is, is gewoon gaan zuipen en er dan nog een leuke avond van proberen te maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:20:07 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137343595
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Voor haar ook :D

Je was haar back up plan vrees ik
of je zit al in de friendzone
Ik kreeg net wat appjes van haar dat haar hele huis nog steeds draait en hoe het met mij gaat. Ik mag toch hopen dat mijn niet-antwoorden genoeg antwoord is voor haar.
pi_137343599
quote:

Tsja, 2 mogelijkheden:
-ze wilde aandacht van andere mannen en laten zien dat ze gewild is, dus flirten met jou
-je hebt te laat gezoend..

En waarom ga je naar huis door zo'n voorval? Lekker in haar sop gaar laten koken en verder feesten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137343645
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef yats het volgende:

[..]

Ik kreeg net wat appjes van haar dat haar hele huis nog steeds draait en hoe het met mij gaat. Ik mag toch hopen dat mijn niet-antwoorden genoeg antwoord is voor haar.
Je zat al in de friendzone voordat de avond begon.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:21:59 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137343648
Nou ik snap best dat je effe van je a propos bent na zo'n voorval, zeker als je al je pijlen op haar hebt gericht. Als je urenlang 'in the pocket' denkt is het wel effe balen als dat niet zo blijkt te zijn. :')
  maandag 3 maart 2014 @ 13:24:49 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137343730
quote:
5s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, 2 mogelijkheden:
-ze wilde aandacht van andere mannen en laten zien dat ze gewild is, dus flirten met jou
-je hebt te laat gezoend..

En waarom ga je naar huis door zo'n voorval? Lekker in haar sop gaar laten koken en verder feesten :)
Na zo'n voorval zijn er voor mij twee opties : ofwel flink gaan zuipen, ofwel naar huis gaan. De beste optie zou zijn zelf iemand anders te versieren, maar ik zit niet voor niets in de versieren topics natuurlijk. Zuipen zat er helaas niet in (ik was met de auto), blijft optie 2 over ook omdat ik niemand daar kende.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:27:18 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137343804
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je zat al in de friendzone voordat de avond begon.
Dat betwijfel ik. De eerste vier uur had ze alleen oog voor mij, maar eigenlijk vanaf het moment dat ik wat wilde proberen veranderde dat langzaam. Mocht ik nu in die zone zitten kan ze het wat mij betreft lekker zelf uitzoeken. Ik heb al genoeg 'gewone vriendinnen'.
pi_137343918
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Na zo'n voorval zijn er voor mij twee opties : ofwel flink gaan zuipen, ofwel naar huis gaan. De beste optie zou zijn zelf iemand anders te versieren, maar ik zit niet voor niets in de versieren topics natuurlijk. Zuipen zat er helaas niet in (ik was met de auto), blijft optie 2 over ook omdat ik niemand daar kende.
Nuchter kan je ook feesten hoor :)

Ik zou gewoon nog wat drankjes voor haar gehaald hebben en dan wat meiden aanspreken. En dan beetje lachen als je date met die gast op haar bek flikkert door de drank :D

Maar goed, reageer inderdaad verder niet op die berichten van haar. Volgende weekend nieuwe ronde, nieuwe kansen :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:33:35 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137343981
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:24 schreef yats het volgende:

[..]

Zonder drank carnaval vieren? :') Ja, dan is het eigenlijk vooraf al gedoemd te mislukken. Zij wordt steeds meer bezopen en jij komt nooit echt 'los'. Tsja, dan lopen de verhoudingen scheef.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 13:35:16 #22
Brabo Bastard
pi_137344023
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zou de beste optie zijn ja, ware het niet dat ik als me zoiets gebeurd het me aantrek (dan denk ik dat het aan mij ligt) en vrouwen dat merken. Ik begin een avond uitgaan meestal positief en spreek een aantal vrouwen aan, maar als dat nergens toe leid raak ik gedemotiveerd en ga aan mezelf twijfelen. De enige optie die er dan nog is, is gewoon gaan zuipen en er dan nog een leuke avond van proberen te maken.
Niet gaan twijfelen. De aanhouder wint en op een moment lig je er een te doppen die wel de moeite waard was die avond.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137344103
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zonder drank carnaval vieren? :') Ja, dan is het eigenlijk vooraf al gedoemd te mislukken. Zij wordt steeds meer bezopen en jij komt nooit echt 'los'. Tsja, dan lopen de verhoudingen scheef.
Ook een goed punt.
pi_137344189
Nah, ik snap yats wel. Mijn avond zou ook best verziekt zijn. Idiote spelletjes. En nu weer aandacht zoeken, fuck 'r.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137344520
Ben ik de enige die een iets sappiger verhaal had verwacht? Nou goed, zal wel aan mij liggen.
En nu? Nu hebben we niks meer om over te praten.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')