Als het maar een ajacied wordt maakt het me verder niet uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wie wordt de nieuwe moddereter volgens jou?
Thnx man. Ja; en dit keer nog serieus de kampioen van de armoedequote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haaaaaaa G. Gefeliciteerd he grootneus. Dramatisch, Ajax alweer 4 keer op rij.
Zodat je je lekker in kunt likkih? xDquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het maar een ajacied wordt maakt het me verder niet uit.
...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat je je lekker in kunt likkih? xD
Ik heb Don dès maintenant laten stoppen met zijn modfunctie na mijn ban. Een vijand van HMF is een vijand van een maat van HMF.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMF adviseert kopen bitcoins - Bitcoin crashtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wie wordt de nieuwe moddereter volgens jou?
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Lekkah lekkah.
Ik heb jou ook nog staan bepotelen bovenaan de trap geloof ik..
Ik merk het, welkom terug Tyronquote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Tyron het volgende:
oh god de grootste mongool op aarde is weer terug
Ik zeg dat het een Ajacied wordt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF adviseert kopen bitcoins - Bitcoin crasht
HMF houdt niet op over winnen van Ajax en eroverheen - 12 punten achter
Deze voorspelling ga ik niet al te serieus nemen
Als HMF nou eens de tegenovergestelde jinx doet. Misschien dat je daar nog hoop uit kunt putten met Mitchell TeVrede in de spits.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF adviseert kopen bitcoins - Bitcoin crasht
HMF houdt niet op over winnen van Ajax en eroverheen - 12 punten achter
Deze voorspelling ga ik niet al te serieus nemen
Welkom terug Tyron.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Tyron het volgende:
oh god de grootste mongool op aarde is weer terug
Bedankt voor deze jinxquote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg dat het een Ajacied wordt.
Bitcoins staan trouwens nog steeds bizar hoog, voor een standaard waar haast een miljard weggelekt is..
okequote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik weet het allemaal niet meer![]()
Had alleen niet verwacht dat de avond/nacht zo zou lopen. Happel die weg was, het bellen naar het hotel, die vage gasten, jij die me overhaalt om niet op de metro te stappen maar de eerste bobbus van 1:40 te nemen, uiteindelijk gebleven tot de kroeg dicht ging, en ik pas om 04:00 uur thuis was
Zijn vaak de beste avondjesquote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik weet het allemaal niet meer![]()
Had alleen niet verwacht dat de avond/nacht zo zou lopen. Happel die weg was, het bellen naar het hotel, die vage gasten, jij die me overhaalt om niet op de metro te stappen maar de eerste bobbus van 1:40 te nemen, uiteindelijk gebleven tot de kroeg dicht ging, en ik pas om 04:00 uur thuis was
Ik pak de scheetwind.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
ah je waait nu mee met de feyenoorders, vraag me af welke wind je morgen pakt
Ik heb het wel over jou. Ben jij dom of zo? ::S:S:S:S::S:Squote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh, ik had het helemaal niet over mezelf
jij bent echt dom
Muil dicht over Mitchel. Ik ben fan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als HMF nou eens de tegenovergestelde jinx doet. Misschien dat je daar nog hoop uit kunt putten met Mitchell TeVrede in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |