Paar keer kanjerjood tegen Kishna geroepen?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was op alle vlakken dieptriest. Inclusief mijn eigen gedrag.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njuah zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paar keer kanjerjood tegen Kishna geroepen?
Hee C_A'tje.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hee C_A'tje.
Ik ben godverdomde blij dat jij en ik daarvoor een avondje doorgezakt hebben. Dat was dan wel weer prima
Ja dat was zeker gezelligquote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hee C_A'tje.
Ik ben godverdomde blij dat jij en ik daarvoor een avondje doorgezakt hebben. Dat was dan wel weer prima
Als die aan de X3/W1 kant was gekomen, had dat iets meer dan een biertje geweest denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of gooide jij dat biertje naarFrank de Boer
?
Kijk eens naar post 165quote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk es naar mijn edit en geef antwoord jawohl?
Ja die ja. Die had hem echt zo bij me naar binnen willen prikken volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Een homo aan je reet? Die ene enge dunne engelsman (snap je hem nog) die was gay volgens mij
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel dat was de enige die niet aan mijn reet had gezeten
Laten we hem in elk geval uit België halen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wist het al langer. Ik heb overwogen drie dagen van nationale rouw af te kondigen in Nederland, maar dit heb ik op advies van de Surinaamse gemeenschap niet gedaan.
Vandaag met Wim-Lex een spoedberaad erover. Ik bedoel, allemaal leuk en aardig die M.J. Kroon. Maar als dat soort jochies al een medailletje kunnen krijgen, wat geven we Don dan nog?
Werkt daar (in opdracht van Louis en HMF vanzelfsprekend) aan de intel en oorlogsstrategieën van Nederland, de baasquote:Op maandag 3 maart 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we hem in elk geval uit België halen.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, wie wordt de nieuwe moddereter volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |