je hebt het er net als stijn maar druk mee allemaalquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een publiek zit er ook
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
madquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen waren we dus officieel klaar met deze jongen. Zoals je terecht al over jezelf zei: "O nee, de grootste mongool van Fok! is weer terug".
Foutieve aanname.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk moet het ook maar blijken of er iets uit de gouden lichting van Feyenoord hoger gaat dan Aston Villa. De enige die nu redelijk constant presteert heeft knieën van een 50 jarige
ik geloof je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik posts naar voren halen waarin ik in 2011 (!) al zeg dat Kongolo een velen malen betere voetballer is en zal worden dan BMI en De Vrij ooit zullen worden? Want die zijn er dus gewoon.. En in grote mate ook.
Ben absoluut overtuigd van de klasse van die jongen.
Maar, neuh. Ook hij is geen wereldtop. Wel echt ongelofelijk snel.
Hey ik zie iemand die ik ken, uit mijn voetbalteam. HMF die hyper chick die vorige keer mee wasquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een publiek zit er ook
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
In 2011 was die jongen al 17, beetje laat ontdekt wel...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik posts naar voren halen waarin ik in 2011 (!) al zeg dat Kongolo een velen malen betere voetballer is en zal worden dan BMI en De Vrij ooit zullen worden? Want die zijn er dus gewoon.. En in grote mate ook.
Ben absoluut overtuigd van de klasse van die jongen.
Maar, neuh. Ook hij is geen wereldtop. Wel echt ongelofelijk snel.
Ik loop dat niet constant te roep i.t.t. Ajax-topic waar zelfs een Fisher al gelijk een Barcelona-toekomst heeft na 1 wedstrijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk moet het ook maar blijken of er iets uit de gouden lichting van Feyenoord hoger gaat dan Aston Villa. De enige die nu redelijk constant presteert heeft knieën van een 50 jarige
Dat is allemaal zinloos als je niet kan doorselecterenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Foutieve aanname.
Onze gouden lichting komt pas over een jaar of 3 door.. Als je Feyenoord een beetje volgt, had je dit geweten.
staan ook 2 gasten op die ik kenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey ik zie iemand die ik ken, uit mijn voetbalteam. HMF die hyper chick die vorige keer mee was
Haha wtf, ik dacht al dat zij dat was. Wat een ongelofelijke mongool is dat zeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey ik zie iemand die ik ken, uit mijn voetbalteam. HMF die hyper chick die vorige keer mee was
geen ideequote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen waren we dus officieel klaar met deze jongen. Zoals je terecht al over jezelf zei: "O nee, de grootste mongool van Fok! is weer terug".
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat als ik liters water drink, mijn urine zo geel is als de zon, en als ik liters bier op heb het zo grauw als water is.
Hoe dan?!
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Foutieve aanname.
Onze gouden lichting komt pas over een jaar of 3 door.. Als je Feyenoord een beetje volgt, had je dit geweten.
oh ja, achteraf bleek de eerste gouden lichting messing te zijn. zal best dat daar ook weer wat feyenoordwaardig materiaal tussen zit, maar uiteindelijk doen we allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Foutieve aanname.
Zolang spelers als Immers er bepalend zijn iig nietquote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef Tyron het volgende:
sowieso wordt feyenoord de aankomende 45 jaar geen kampioen
Is het jaar daarvoor lang geblesseerd geweest: jongere jeugd kijk ik niet naar want de doorstroom van zulke knaapjes is zo grillig als het weer.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In 2011 was die jongen al 17, beetje laat ontdekt wel...
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha wtf, ik dacht al dat zij dat was. Wat een ongelofelijke mongool is dat zeg.
Dan hoef ik jou nooit meer over 410 te horen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het er net als stijn maar druk mee allemaal
psv gaat feyenoord dit seizoen nog inhalenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang spelers als Immers er bepalend zijn iig niet
410quote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan hoef ik jou nooit meer over 410 te horen.
Klopt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
Ajax haalt talenten uit heel Europa, Feyenoord alleen uit Rijnmond
Feyenoord heeft wel een Poolse keeper van 16 die altijd op de bank zit.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja, achteraf bleek de eerste gouden lichting messing te zijn. zal best dat daar ook weer wat feyenoordwaardig materiaal tussen zit, maar uiteindelijk doen we allemaal hetzelfde.
en dan heb ik alsnog meer vertrouwen in de nieuwe jeugd van ajax, simpelweg omdat de grotere naam en heel wat miljoenen wat meer voor elkaar krijgen, ajax haalt talenten uit heel Europa, Feyenoord alleen uit Rijnmond
Daar gaat het niet om, dat ziet er ook niet uit met blote buiken. Zelfde als die tokkies bij Feyenoord.quote:
waarover precies?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor vakkie 818 dan vakkie 410. Ik blijf me dat toch een kneuzenkermis vinden johquote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat je met die stoere verhalen, toffe filmpjes en ondertussen aan opa's hand naar Heerenveen je zo ongeveer de sneuste user van dit hele forum bent?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tyf toch op man aap.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je nou echt niet door dat je met die stoere verhalen, toffe filmpjes en ondertussen aan opa's hand naar Heerenveen je zo ongeveer de sneuste user van dit hele forum bent?
Ik weet niet tegen wie Feyenoord de komende 3 wedstrijden moet maar dat wordt moeilijk zonder Pellequote:Op maandag 3 maart 2014 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
psv gaat feyenoord dit seizoen nog inhalen
wat denk jij tarado?
Enige wat ik kut vond was dat blije gedoe van hun bij Salzburg thuis terwijl ik mezelf zat op te vreten op de tribune.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor vakkie 818 dan vakkie 410. Ik blijf me dat toch een kneuzenkermis vinden joh
wat loop je dan te jankenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat ziet er ook niet uit met blote buiken. Zelfde als die tokkies bij Feyenoord.
Hoezo? Te Vrede liep 1 op 1. Daarnaast hebben wij een van de meest divers scorende elftallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie Feyenoord de komende 3 wedstrijden moet maar dat wordt moeilijk zonder Pelle
Sowieso niet wedstrijd gerelateerde emotie vind ik niks, ik snap die hele "biggest fan" wedloop ook niet,quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige wat ik kut vond was dat blije gedoe van hun bij Salzburg thuis terwijl ik mezelf zat op te vreten op de tribune.
Ja, dat is toch ook zo?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij zegt: "Jij en Stijn hebben het er maar druk mee".
Lekker springen en zingen met sjaals in de lucht terwijl je 0-3 achter staatquote:Op maandag 3 maart 2014 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso niet wedstrijd gerelateerde emotie vind ik niks, ik snap die hele "biggest fan" wedloop ook niet,
Er zijn totaal ongeveer 500 man van de tribunes weggelopen, voornamelijk uit K, KK en E. Kortom, waar lul je in godsnaam over.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:45 schreef Tyron het volgende:
het legioen staat tenminste altijd achter feyenoord
behalve wanneer ze aan het verliezen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |