kongolo, na BMI en De Vrij alweer het nieuwe verdedigende talent dat binnen 2 jaar voor 30 miljoen naar Milan gaat?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan er echt geen pepernoot van. Wordt de zoveelste speler van het niveau'tje Schalke, Bremen, middenmoot Spanje.
Verder de discussie aan gaan heeft geen nut, want je bent biased als de pest. Zoals ik dat over Kongolo ben. Daar ga ik dus verder ook geen energie in steken.
Veltmanquote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is toch lachwekkend hoe vaak er al een nieuw groot talent zou moeten zijn opgestaan uit de eigen jeugd (of is deze ook weer aangekocht)?
Laatste keer dat jullie daar goed op konden cashen zal Snijder geweest zijn?
Ja maar..... ik moest keihard plassenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar weet je, A heeft wel een groot verschil. Als ik sta te snuiven in de plee met gasten die ik 5 minuten ken, geeft dat weer dat ik aardig sociaal vermogen heb.. Dat geldt ook voor jou.
A gaat een beetje om zich heen zitten staren. Spreekt niet snel iemand aan..
wat een ironiequote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is toch lachwekkend hoe vaak er al een nieuw groot talent zou moeten zijn opgestaan uit de eigen jeugd (of is deze ook weer aangekocht)?
Laatste keer dat jullie daar goed op konden cashen zal Snijder geweest zijn?
Moet ik posts naar voren halen waarin ik in 2011 (!) al zeg dat Kongolo een velen malen betere voetballer is en zal worden dan BMI en De Vrij ooit zullen worden? Want die zijn er dus gewoon.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
kongolo, na BMI en De Vrij alweer het nieuwe verdedigende talent dat binnen 2 jaar voor 30 miljoen naar Milan gaat?
moisanderquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een publiek zit er ook
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
Jij zit op de tribune bij Hoerenveen, grote jongen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
HANDSquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
uiteindelijk moet het ook maar blijken of er iets uit de gouden lichting van Feyenoord hoger gaat dan Aston Villa. De enige die nu redelijk constant presteert heeft knieën van een 50 jarigequote:
En toen waren we dus officieel klaar met deze jongen. Zoals je terecht al over jezelf zei: "O nee, de grootste mongool van Fok! is weer terug".quote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
toptalenten van feyenoord gaan naar twente en psv of zelfs vitesse![]()
Ik ben vooral verbaasd dat als ik liters water drink, mijn urine zo geel is als de zon, en als ik liters bier op heb het zo grauw als water is.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... ik moest keihard plassen
ik ben zo vaak geweest
je hebt het er net als stijn maar druk mee allemaalquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
madquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En toen waren we dus officieel klaar met deze jongen. Zoals je terecht al over jezelf zei: "O nee, de grootste mongool van Fok! is weer terug".
Foutieve aanname.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk moet het ook maar blijken of er iets uit de gouden lichting van Feyenoord hoger gaat dan Aston Villa. De enige die nu redelijk constant presteert heeft knieën van een 50 jarige
ik geloof je op je mooie blauwe ogenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik posts naar voren halen waarin ik in 2011 (!) al zeg dat Kongolo een velen malen betere voetballer is en zal worden dan BMI en De Vrij ooit zullen worden? Want die zijn er dus gewoon.. En in grote mate ook.
Ben absoluut overtuigd van de klasse van die jongen.
Maar, neuh. Ook hij is geen wereldtop. Wel echt ongelofelijk snel.
Hey ik zie iemand die ik ken, uit mijn voetbalteam. HMF die hyper chick die vorige keer mee wasquote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Gucci pet swa
In 2011 was die jongen al 17, beetje laat ontdekt wel...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik posts naar voren halen waarin ik in 2011 (!) al zeg dat Kongolo een velen malen betere voetballer is en zal worden dan BMI en De Vrij ooit zullen worden? Want die zijn er dus gewoon.. En in grote mate ook.
Ben absoluut overtuigd van de klasse van die jongen.
Maar, neuh. Ook hij is geen wereldtop. Wel echt ongelofelijk snel.
Ik loop dat niet constant te roep i.t.t. Ajax-topic waar zelfs een Fisher al gelijk een Barcelona-toekomst heeft na 1 wedstrijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
uiteindelijk moet het ook maar blijken of er iets uit de gouden lichting van Feyenoord hoger gaat dan Aston Villa. De enige die nu redelijk constant presteert heeft knieën van een 50 jarige
Dat is allemaal zinloos als je niet kan doorselecterenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Foutieve aanname.
Onze gouden lichting komt pas over een jaar of 3 door.. Als je Feyenoord een beetje volgt, had je dit geweten.
staan ook 2 gasten op die ik kenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey ik zie iemand die ik ken, uit mijn voetbalteam. HMF die hyper chick die vorige keer mee was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |