;Squote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het wel over jou. Ben jij dom of zo? ::S:S:S:S::S:S
Ik zeg toch niets verkeerd. Ik vond hem overigens niet verkeerd tegen AZ en Cambuur moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muil dicht over Mitchel. Ik ben fan.
Ik heb alleen maar goede ideenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn vaak de beste avondjes
Sowieso man. Ik zat al te kankeren schelden dat het de zoveelste zaterdagavond werd waar ik half elf in slaap val na het aftrekken, te lui om de zaadresten van mijn te dikke buik af te vegen..
Was een puik idee van je dus
Wat een ongelofelijk matig voetballertje is dat. Ik ben echt geschrokken.quote:
hahahahahhahaha international bmi werd helemaal kleurenblind gedraaid ga toch weg manquote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk matig voetballertje is dat. Ik ben echt geschrokken.
Als dat het zogenaamde 'toptalent' van Ajax is,.
En ja, dan kunnen we over de jeugd van Feyenoord beginnen waar ook 40-45 debielen in rondlopen. Klopt.
Maar even serieus. Die Kishna was serieus van abominabel niveau.
Ja maar weet je, A heeft wel een groot verschil. Als ik sta te snuiven in de plee met gasten die ik 5 minuten ken, geeft dat weer dat ik aardig sociaal vermogen heb.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
En mijn edit: mij 20 minuten alleen laten, terwijl ik nodig moest plassen
Zelfs A zei dat je dat altijd doetIk voelde gelijk met haar mee
BMI kan er dan ook al het hele seizoen geen klote van.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahhahaha international bmi werd helemaal kleurenblind gedraaid ga toch weg man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2014 16:28:13 ]
Flikker op man. Kishna is echt een toptalent.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk matig voetballertje is dat. Ik ben echt geschrokken.
Als dat het zogenaamde 'toptalent' van Ajax is,.
En ja, dan kunnen we over de jeugd van Feyenoord beginnen waar ook 40-45 debielen in rondlopen. Klopt.
Maar even serieus. Die Kishna was serieus van abominabel niveau.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Flikker op man. Kishna is echt een toptalent.
Waarom ga je er op in?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BMI kan er dan ook al het hele seizoen geen klote van.. Ik zeg al maanden dat die knaap er geen kut van bakt in de Kuip: erger me kapot dat letterlijk elke debiel een voorzet voorbij Indi gepropt krijgt. Dat zegt dus echt geen flikker over Kishna. Als jullie dat serieus tot een toptalent bestempelen, is dat officieel het einde van de hoop dat een Nederlands team ook maar de achtste finale van CL haalt.
Ik roep overigens ook al sinds 2011 dat die andere bazenneger achterin het grootste verdedigende talent van Nederland is de afgelopen 5 jaar.Kongolo
. Daar ga ik dus gewoon keihard gelijk in krijgen.
nouja jij bent verder toch niet geloofwaardig en hebt elke week ongelijk dus verder ga ik maar niet op je onzin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er echt geen pepernoot van. Wordt de zoveelste speler van het niveau'tje Schalke, Bremen, middenmoot Spanje.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die Kongolo wordt ook wel wat maar hetzelfde geldt voor Kishna als hij heel blijftquote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja jij bent verder toch niet geloofwaardig en hebt elke week ongelijk dus verder ga ik maar niet op je onzin in
O, en dit omvat ongeveer wel mijn mening als het gaat om "toptalent" Kishna.quote:
we zullen zienquote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Maar goed, er loopt dan ook niets rond in onze competitie dat maar enigszins potentie heeft internationale (sub)top te halen.
Gaat ook nooit meer komen.
Dus als je bedoelt dat Kishna een leuk ventje is voor de Nederlandse velden: njuah, zal vast wel. Gaat echter nooit een grote meneer worden.
Dat weet je toch niet maar lang hier blijven hangen is zeker geen goed ideequote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
Maar goed, er loopt dan ook niets rond in onze competitie dat maar enigszins potentie heeft internationale (sub)top te halen.
Gaat ook nooit meer komen.
Dus als je bedoelt dat Kishna een leuk ventje is voor de Nederlandse velden: njuah, zal vast wel. Gaat echter nooit een grote meneer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |