Ik koop lekkere, bij Levelt, waar ik ook mijn thee koopquote:Op maandag 3 maart 2014 11:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik op vakantie in Zweden gekocht maar kreeg ik nou ook niet echt een vrolijk gevoel van...
Whehequote:Op maandag 3 maart 2014 11:39 schreef miss_sly het volgende:
of we geven ze een mep, zoals Vicky durfde!
Levelt is dikke prima idd. Maar zit zo uit de buurt voor mij. Heb je een merk/soort/tip?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik koop lekkere, bij Levelt, waar ik ook mijn thee koop
Doe mij maar koffie toch.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:39 schreef miss_sly het volgende:
of we geven ze een mep, zoals Vicky durfde!
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Levelt is dikke prima idd. Maar zit zo uit de buurt voor mij. Heb je een merk/soort/tip?
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe mij maar thee. Koffie is de as van het kwaad
Als ik in mijn hele leven een halve liter koffie opheb is het veel. Ik gok dat driekwart daarvan dan ook nog in tiramisu zatquote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik dronk als klein kind al koffie, bij oma, heb echt jaaaaaaaaaren alleen koffie gedronken, jaar of 10 geleden mee gestopt, echt zo fijn
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik in mijn hele leven een halve liter koffie opheb is het veel. Ik gok dat driekwart daarvan dan ook nog in tiramisu zat
Ik kan er gewoon niet tegen. Lig er 48 uur van wakker met hartkloppingen
quote:
Maar drink je dan espresso's of echte 'bakkies'? Zelf bonen malen zat ik ook aan te denken, maar 9 vd 10 bonen die je makkelijk kunt kopen zijn espresso bonen en heb je dus niets aan in je snelfilterding. Plus dat de meeste goedkope bonenmalers geen snelfiltermaling kunnen malen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef trui het volgende:
[..]![]()
ik ben ook wel een koffieliefhebber. tegenwoordig drinken we die van versgemalen bonen, lekkerhoorrr!
Je kunt goede bonen kopen en die laten malen! doen wij ook nog, wat we hebben nog geen bonenmaler.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar drink je dan espresso's of echte 'bakkies'? Zelf bonen malen zat ik ook aan te denken, maar 9 vd 10 bonen die je makkelijk kunt kopen zijn espresso bonen en heb je dus niets aan in je snelfilterding. Plus dat de meeste goedkope bonenmalers geen snelfiltermaling kunnen malen.
Al met al nog best ingewikkeld dus.
Laten malen bij Leveltquote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar drink je dan espresso's of echte 'bakkies'? Zelf bonen malen zat ik ook aan te denken, maar 9 vd 10 bonen die je makkelijk kunt kopen zijn espresso bonen en heb je dus niets aan in je snelfilterding. Plus dat de meeste goedkope bonenmalers geen snelfiltermaling kunnen malen.
Weet ik, maar goed, ook dan is afstand weer een ding. Ik weet gewoon niet wat ik er mee wil. Die Illy snelfilterkoffie is al een hele stap in de goede richting hoor. Dus daar vermaak ik me wel even mee denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt goede bonen kopen en die laten malen! doen wij ook nog, wat we hebben nog geen bonenmaler.
Ik dus ook. Kan er slecht tegen. Soms heb ik het wel nodig om van de bank af te komen of als ik niet naar de wc kanquote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als ik in mijn hele leven een halve liter koffie opheb is het veel. Ik gok dat driekwart daarvan dan ook nog in tiramisu zat
Ik kan er gewoon niet tegen. Lig er 48 uur van wakker met hartkloppingen
we hebben nu zo'n 'gewoon' filterapparaat met ingebouwde koffiemolen. niet alle bonen zijn even lekker daarin inderdaad, maar een aantal merken voldoen prima. het is zoiets als deze.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh heu bestaat dat ook al. Hendig! Hmmmm.....quote:Op maandag 3 maart 2014 12:05 schreef trui het volgende:
[..]
we hebben nu zo'n 'gewoon' filterapparaat met ingebouwde koffiemolen. niet alle bonen zijn even lekker daarin inderdaad, maar een aantal merken voldoen prima. het is zoiets als deze.
Als je daadwerkelijk koffie drinkt wel. Ik heb een Senseo staan, voor het bezoek, zelf drink ik geen koffie.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:16 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb een gewoon koffiezet apparaat. Ik doe niet mee aan die senseo meuk. Veel te duur allemaal, en het is ook nog eens niet lekker, en een pak koffie is goedkoper.
hier moet je ook gewoon filters in doen, en ik heb ook Douwe Egberts bonen hoor. dus misschien zit ik mezelf wel reuze voor de gek te houden en smaakt mijn koffie hetzelfde als de jouwe voor 2x de prijs.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is wel een fijn en redelijk betaalbaar alternatief zeg.
Ik heb nu gewoon een druppelding met filters en Douwe Egberts enzo.
wij kopen altijd per doos via internetquote:Op maandag 3 maart 2014 11:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Levelt is dikke prima idd. Maar zit zo uit de buurt voor mij. Heb je een merk/soort/tip?
Ach, Almelo, Veluwe... Same difference.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef trui het volgende:
is Preston Palace niet in Almelo? maar Hema zal ik eens bekijken.
je hoeft er zelf toch niet heen? Een collega die weggaat. Dan kan dat veilig.quote:
Meer zo van dat ik even dacht dat ik een smaakbreuk tussen ons bespeurde. Terwijl wij anders zoquote:Op maandag 3 maart 2014 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hoeft er zelf toch niet heen? Een collega die weggaat. Dan kan dat veilig.
nee joh! Still going strong.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Meer zo van dat ik even dacht dat ik een smaakbreuk tussen ons bespeurde. Terwijl wij anders zozijn!
Dit, dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb dat niet sorry. Anders had ik het met liefde gedaan.
Hier, kan hij hem online kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb trouwens een brutale vraag: is er hier iemand die een dvd-recorder heeft en een programma voor mij (of eigenlijk L. ) op wil nemen? morgen is de mythbusters starwars uitzending en die wil hij heel graag zien maar....
1) op dat moment is hij op scouting
2) en als hij niet op scouting zou zijn, moet hij op dat moment in bed zijn en slapen
dus wie wil/kan hem helpen? please?
over een tegenprestatie worden we het vast wel eens
en zelf een bon bij een hotel /pension regelen en dan vragen vrij op datum dat je collega zelf kan boeken?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:15 schreef trui het volgende:
Even een ander vraagje. We willen een collega die vertrekt een weekendje weg (op de veluwe) cadeau doen, maar hij moet dat nog wel zelf kunnen invullen qua planning. We dachten dus aan iets hotelbon-achtigs, maar weten jullie misschien nog alternatieven voor de hotelbon, die wel voldoende deelnemende hotels of bed & breakfasts oid hebben in die regio (Veluwe)?
Nee, vorige week is wat anders dan een week geledenquote:
ik weet van niks?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, vorige week is wat anders dan een week geleden
Volgens mij heb ik ze woensdag of donderdag gemaakt.. Ook nog wat naar de buurvrouw gebracht, die kon wel wat comfort food gebruiken.
kom je nu mee!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ships.... en we waren nog wel even up north zaterdag
Vooral de saus ruikt zo lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... dat klinkt ook wel heel erg lekker![]()
![]()
Nee dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Bakpoeder wel, geen idee of dat hetzelfde is eigenlijk![]()
Dat zit in van die kleine zakjes net als vanillesuiker.
Overigens bak ik m ook wel eens zonder want ik vergeet die soda meestal, en daar merk je niks van qua lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef E.T. het volgende:
Zeggeh.. ladies.. die bananenbroodrecepten he..
baking soda en/of dubbelekoolzuur soda?? Waar vervangen jullie dat voor?
Aha, jij doet de kinderen ook het aantal jaar dat ze zijn in minuten qua straf.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef trui het volgende:
een half uur in de hoek? dat vind ik wel erg lang hoor. is ie al 30?
Hier zou het strafzitje gewoon door de glazen deur heen gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit soort straffen alleen van tv en de supernanny's. De oudste gaf bij ons nooit enige aanleiding en bij de jongste werkt het toch niet.
Ik vraag me altijd af op welk moment de vernedering van het strafhoekje/strafzitje de overhand gaat voeren. Als ik het op de tv zie, beschouw ik het ook altijd als een vernedering voor het kind. Maar ja, op tv heeft het wel altijd het gewenste effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |