Overgeven zie ik niet gebeuren. Dat Rusland het meende helaas welquote:Op maandag 3 maart 2014 16:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Mag toch hopen dat ze zich niet overgeven en dan vooral ook dat de Russen het ook niet meenden.
Yup, ik vrees het ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Overgeven zie ik niet gebeuren. Dat Rusland het meende helaas wel
mwa poetin is gezien de historie wel redelijk goed bezig in zn strijd tegen de rothschilds.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
gewoon geen kant kiezen en ze allemaal de middelvinger geven en ze laten afvragen waar de neuk ze nou Eigenlijk mee bezig zijn met hun apekop .
Ik denk niet dat hij met simpel lullen er vanaf komt...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yup, ik vrees het ook.
Als hij de aanval snel genoeg doet en daarna weer babbelt komt hij er waarschijnlijk nog mee weg ook.
Niet meer, als je gaat aanvallen.... Dan is het iets anders dan slechts dreigementen. Maar ik denk niet dat de Vs kan opboksen tegen en Rusland en China. Wat Europa voorstelt weet ik niet hebben wij een krachtig leger?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij met simpel lullen er vanaf komt...
Volgens mij niet echt... Lijkt mij dat EU fijn onder Russisch bewind komt als dit doorzet...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet meer, als je gaat aanvallen.... Dan is het iets anders dan slechts dreigementen. Maar ik denk niet dat de Vs kan opboksen tegen en Rusland en China. Wat Europa voorstelt weet ik niet hebben wij een krachtig leger?
De Scandinavische landen kicken toch ook wel ass? Polen hekelt de Russen. De Duitsers zijn hopelijk ook wel machtig. Maar ja of dat tegen China/Rusland op kan.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt... Lijkt mij dat EU fijn onder Russisch bewind komt als dit doorzet...
Ligt eraan of Frankrijk en Duitsland hun onvoorwaardelijke steun verklaren. Als we met alleen de rest de oorlog in gaan... dat zou problematisch zijn. Overigens ben ik er voor dat Zanger Rinus een oorlogs-thema liedje maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet meer, als je gaat aanvallen.... Dan is het iets anders dan slechts dreigementen. Maar ik denk niet dat de Vs kan opboksen tegen en Rusland en China. Wat Europa voorstelt weet ik niet hebben wij een krachtig leger?
Denk het niet. Wij hebben vooral praatjes en een moreel superioriteitsgevoel.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja wij als Nederland liggen eruit dat is zeker. Maar Duitsland etc hebben toch ook wel wat power. Maar verdomme oorlogquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Denk het niet. Wij hebben vooral praatjes en een moreel superioriteitsgevoel.
Ik zou Zanger Rinus gewoon fijn in de frontlinie zetten. Veel effectieverquote:Op maandag 3 maart 2014 17:06 schreef Nastico het volgende:
[..]
Ligt eraan of Frankrijk en Duitsland hun onvoorwaardelijke steun verklaren. Als we met alleen de rest de oorlog in gaan... dat zou problematisch zijn. Overigens ben ik er voor dat Zanger Rinus een oorlogs-thema liedje maakt.
In principe is het een kwestie wie er als eerst op de knop druktquote:Op maandag 3 maart 2014 17:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De Scandinavische landen kicken toch ook wel ass? Polen hekelt de Russen. De Duitsers zijn hopelijk ook wel machtig. Maar ja of dat tegen China/Rusland op kan.Kut
Volgens mij valt DE best wel tegen. Zeker voor zo een groot land. Ze houden hun leger ook heel erg binnen de perken vanwege de historiequote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nouja wij als Nederland liggen eruit dat is zeker. Maar Duitsland etc hebben toch ook wel wat power. Maar verdomme oorlogGeen zin in man, echt geen zin in.
Zou liever naar Zuid/Midden-Amerika vluchten, mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik heb al paard en wagen gereserveerd terug naar NL
Onderschat Zwitserland nietquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volgens mij valt DE best wel tegen. Zeker voor zo een groot land. Ze houden hun leger ook heel erg binnen de perken vanwege de historie
Ik woon ook in het buitenland (Tsjechië) en als de oorlog uitbreekt, dan overweeg ik om terug te gaan naar Nederland, naar mama.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik heb al paard en wagen gereserveerd terug naar NL
Ik ga met je meequote:Op maandag 3 maart 2014 17:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik woon ook in het buitenland (Tsjechië) en als de oorlog uitbreekt, dan overweeg ik om terug te gaan naar Nederland, naar mama.En dan met het hele gezin naar Latijns-Amerika.
Dan ga ik ook maar mee...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik ga met je meeIk kom vanuit Hongarije.
Snel fok.br registreren.
Doen we!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:16 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik ga met je meeIk kom vanuit Hongarije.
Snel fok.br registreren.
Houd een plekje vrij voor mij, jongens!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar mee...Schijn het sowieso toch best goed te doen bij de Braziliaanse chicks
Ja maar je weet het niet, zij kunnen ook getarget worden door atoombommen. De tijd van in de bergen verstopt zitten is voorbij.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
DIe zullen vast zoals altijd fijn hun eigen landgrenzen bewaken en de rest laten stikken...
Ik kom ook mee we kunnen onze eigen FOK! love-boat maken, en dan met die boot naar Brazilië.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar mee...Schijn het sowieso toch best goed te doen bij de Braziliaanse chicks
WO I mentaliteitquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Aiciu het volgende:
Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. YOLO
Alsof ze vlugger kunnen zijn dan Kung-Fu Putin die maar op een knopje hoeft te drukkenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar je weet het niet, zij kunnen ook getarget worden door atoombommen. De tijd van in de bergen verstopt zitten is voorbij.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kom ook mee we kunnen onze eigen FOK! love-boat maken, en dan met die boot naar Brazilië.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:18 schreef voederbietel het volgende:
Eindelijk pakt Rusland die klote fascisten aan!
Wtf een love-boat met allemaal chicks!quote:
Op een love-boat met jou?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kom ook mee we kunnen onze eigen FOK! love-boat maken, en dan met die boot naar Brazilië.
eN DAN DE HELE DAG NEUKENNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf een love-boat met allemaal chicks!
Chicks in Brasil zijn veel beter... Wat ga je nou lopen importeren? Je gooit je eigen ramen / kansen in...quote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf een love-boat met allemaal chicks!
En chicks!quote:
Jij snapt het!quote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
eN DAN DE HELE DAG NEUKENNNNNNNNNNNNN
TERWIJL IEDEREEN DOOD GAAT
IDEAAL EINDE
Alleen voor op de loveboat he, daarna gaan we allemaal uit elkaar als we dat willen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Chicks in Brasil zijn veel beter... Wat ga je nou lopen importeren? Je gooit je eigen ramen / kansen in...
Op de Krim staat het Oekraïense leger klaar om eeuwige trouw te zweren aan de Strijdkrachten van de Russische Federatie.quote:
Valt wel mee ik denk dat je ook wel mag zeggen dat men te veel hapt op mijn getroll. Vandaag ben ik eens serieus omdat dit een serieus topic is.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Gast, je bent duidelijk niet geschikt voor het ekte leven.
Je gaat toch geen horken naar zo een mooi land brengen? Ik kan wel ff wachten tot ik in Brazilie ben hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij snapt het!
[..]
Alleen voor op de loveboat he, daarna gaan we allemaal uit elkaar als we dat willen.
Duitsland stond een paar jaar geleden nog op plaats van 5 van de sterkste legers ter wereld.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volgens mij valt DE best wel tegen. Zeker voor zo een groot land. Ze houden hun leger ook heel erg binnen de perken vanwege de historie
Vaker serieus posten dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Valt wel mee ik denk dat je ook wel mag zeggen dat men te veel hapt op mijn getroll. Vandaag ben ik eens serieus omdat dit een serieus topic is.
Daarom hebben ze ook een ultimatum gesteld uiteraardquote:Op maandag 3 maart 2014 17:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de Krim staat het Oekraïense leger klaar om eeuwige trouw te zweren aan de Strijdkrachten van de Russische Federatie.
Chill liever in Zuid-Afrika lijkt me ook wel veiligquote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zou liever naar Zuid/Midden-Amerika vluchten, mocht het nodig zijn.
Valt ook mooi in lijn met militaire druk uitvoeren om de spanningen weg te nemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook een ultimatum gesteld uiteraard
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:33 schreef Tijgerprint92 het volgende:
[..]
Chill liever in Zuid-Afrika lijkt me ook wel veilig
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Duitsland stond een paar jaar geleden nog op plaats van 5 van de sterkste legers ter wereld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |