Als een bekende van jou dit blijkbaar ziet, zien meer mensen dat. En als meer mensen dat zien, dan komt dat heel snel uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat Pelle achterlijk is? Als je hoort hoe dat gaatUndercover in NL is er niks bij. Ik vind het jammer. Pelle vond ik een goede speler en aanvoerder. Alleen die misdragingen worden steeds erger en het kan gewoon niet zo verder. Zsm verkopen dus.
Bijna niemand ziet het. Maargoed dit is gewoon shownieuws op boulevard topic. Laten we er maar over ophouden. Ik denk dat we kunnen concluderen dat Pelle niet voor niets wordt geschorst gezien zijn gedragingen binnen en buiten het veld. Gelukkig hebben we Te Vrede nog.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als een bekende van jou dit blijkbaar ziet, zien meer mensen dat. En als meer mensen dat zien, dan komt dat heel snel uit.
Die heeft misschien nog wel een grotere kronkel in zijn kop dan Pelle.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:48 schreef Moody het volgende:
Misschien Pelle ruilen met Castaignos? Mag hij eerst de rommel in het stadion opruimen en daarna komen voetballen
Die ik overigens niet slecht vond invallen gisteren. Ergens zie ik het wel in Te Vrede, als hij maar geregeld speelt. Het is geen Pellè, maar volgens mij wel een prima speler.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bijna niemand ziet het. Maargoed dit is gewoon shownieuws op boulevard topic. Laten we er maar over ophouden. Ik denk dat we kunnen concluderen dat Pelle niet voor niets wordt geschorst gezien zijn gedragingen binnen en buiten het veld. Gelukkig hebben we Te Vrede nog.
Pelle was sowieso na dit seizoen wel weg gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Fredje krijgt 'm wel aan het voetballen. Ik zie hem daarentegen niet lekker samenwerken met Pelle.
Goede grap wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:48 schreef Moody het volgende:
Misschien Pelle ruilen met Castaignos? Mag hij eerst de rommel in het stadion opruimen en daarna komen voetballen
Nou. Hilarisch wordt dat.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:32 schreef Gert het volgende:
Dat wordt weer lachen vanavond.twitter:ReneGijp twitterde op maandag 03-03-2014 om 11:43:39Fred Rutten zal een (be)slissende rol gaan spelen bij Feyenoord. #rutten reageer retweet
![]()
Ergens cashen. Maakt niet zoveel uit waar. Even zijn familie financieel onafhankelijk maken, niets mis mee ook.quote:
Nee hoor, dat recht heeft-ie. Gaat 'm lukken ook. Hopelijk wil Castaignos na dit seizoen ook cashen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens cashen. Maakt niet zoveel uit waar. Even zijn familie financieel onafhankelijk maken, niets mis mee ook.
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef Maastoren het volgende:
Wie moet nu trouwens aanvoerder worden? Ik zeg Mulder.
Janmaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef Maastoren het volgende:
Bas van Noortwijk. Nog wel een aanvoerdersband door een 40-45 tal Thaise kinderen in elkaar laten naaien.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef Maastoren het volgende:
Clasiequote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef Maastoren het volgende:
Sarcasme, I love it.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:56 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Doe maar Schaken, een van de weinige die er toch niet slechter van kan gaan spelen.
Be careful what you wish for....quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.quote:Op maandag 3 maart 2014 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als dat het criterium is: logische keus. Al zou ik Mulder dan ook willen overwegen.
Ja, een echte topper met een reddingsratio van 33%.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Las laatst dat die nog iets goed doet met één van de 3 ballen die ie op zich af krijgt.
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..quote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Maastoren het volgende:
Het is toch te hopen dat Hahn 1e keeper wordt volgend seizoen. Serieus, nog een seizoen met Mulder trek ik echt niet.
lekker belangrijk die staartquote:Op maandag 3 maart 2014 13:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij elke bal richting onze keeper een hartverzakking, en dat nog een seizoen..
Dat zou inderdaad echt een marteling zijn. Hopelijk kan Hahn er meer van. Is op zich weinig voor nodig.
Hij moet nog wel even zijn haar kortwieken, die staart kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |