Doe dat eens!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef Felagund het volgende:
Nee, de oude Linda Perhacs ook trouwens nog niet.
wie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:57 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Linda Perhacs al gehoord?
http://www.allmusic.com/album/parallelograms-mw0000067280quote:
Giel moest Jett Rebel groot maken, maar dat is nog niet echt gebeurd of wel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaja, Julia heeft Linda herontdekt net zoals Devendra Vashti heeft herontdekt..iedereen denkt maar dat-ie Giel Beelen is tegenwoordig..
Is dat een synoniem voor leuk of goed?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Norrage het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje: ik vind het album wel heel mooi zeg.
Gitaarmat wilde er pas eentje, misschien pm/dm?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:46 schreef Norrage het volgende:
Ik heb mijn darkside kaartje nogwie biedt?
Vanwaar de plotselinge mentaliteitsomslag?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Normaal (..) ben ik niet zo'n fan van zelfpromotie
Omdat het mij hier vooral om jullie mening gaat ipv 'like mijn band nu!' etcquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanwaar de plotselinge mentaliteitsomslag?
Niet altijd donkere metal luisterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Jezus met dit prachtige weer wil ik opeens heel andere muziek luisteren dan de afgelopen maanden, minder donker spul enzo. Tijd om wat lente en zomerachtige albums te zoeken
Doe ik ook niet, maar ook in veel Hip-Hop en Rock albums heb ik nu geen zin meer die ik de afgelopen maanden veel geluisterd heb. Smashing Pumpkins zet ik nu bijv niet op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet altijd donkere metal luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |