Hoe overleef je het als de winter ook echt winterig is, in plaats van een soort extra herfst?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:14 schreef Luigi het volgende:
En die donkere schurftwinter helpt idd ook niet mee.
Het gaat me niet om de kou maar om het gebrek aan licht 's ochtends (vooral).quote:Op maandag 3 maart 2014 08:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe overleef je het als de winter ook echt winterig is, in plaats van een soort extra herfst?
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef wonderer het volgende:
Tjonge. Vier Russen op bezoek en maar een fles wodka leeg.
Zo klinkt het bezoek direct een stuk spannender.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?
Eentje op dat hele feest? #StraightPride #Barricadequote:Op maandag 3 maart 2014 08:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat ik gisteren wel een homo ben tegengekomen met carnaval. Die had een stoer spidermanpak aan maar wapperde helaas zo hard met zijn handen dat ik blij was dat er geen echt weefsel uit zijn polsen kwam.
Er zullen er ongetwijfeld veel meer zijn geweest, maar ik let er nooit zo opquote:Op maandag 3 maart 2014 08:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Eentje op dat hele feest? #StraightPride #Barricade
Hangt ervan af: Hoe was Barry?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef Dirk het volgende:
Oh, over "barricade"...
Toen we het hadden over seks met gay BN'ers... Ik heb honderd jaar geleden Barry Paf ooit eens over de vloer gehad.
Beats Arjan Ederveen, toch?.
Het gaat jou ook maar om een ding twee dingen.quote:
De rest interesseert hem ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 09:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het gaat jou ook maar om een ding twee dingen.
Ja want dan lieg jequote:Op maandag 3 maart 2014 09:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik je een aardige meid met een lief karakter zou noemen was je ook beledigd Tal.
Jezes ben je ongesteld ofzo?!?!!111quote:Op maandag 3 maart 2014 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dan lieg je
En dat mag OOK niet.
Nu niet zoveel wat?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Tally het volgende:
Al is het nu niet zo veel en heb ik eigenlijk weer eens geneukt
Een vrouwending.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu niet zoveel wat?
Hmmm, nee, denk dat ik het liever niet wil weten.
Ja, dat snapte ik wel. Ik wilde alleen weten waar er niet zo veel van was, en toen bedacht ik me dat ik liever geen details had.quote:
Hij wil wel. Maar uhm ik ook wel. Maar mn lichaam nietquote:Op maandag 3 maart 2014 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Anaal voor Tally is toch net iets anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeennnnn we zijn weer on-topic!.
Geen prostaat die jubeltquote:Op maandag 3 maart 2014 09:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Anaal voor Tally is toch net iets anders.
Arme Tally.quote:
De hele beneden boel gaat dan op slot..quote:
O maar fijn is het wel hoorquote:
Sluit alle Deurenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
De hele beneden boel gaat dan op slot..
Hej dr komt een piemel. SLUIT ALLE DEUREN, POORTEN EN GATEN EN LAAT HEM ER NIET IN!! NIET IN ZEG IK JE!!!1!!1!!!
Tally's ongesteldheid klinkt als het exacte tegenovergestelde van een feestje.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
De hele beneden boel gaat dan op slot..
Hej dr komt een piemel. SLUIT ALLE DEUREN, POORTEN EN GATEN EN LAAT HEM ER NIET IN!! NIET IN ZEG IK JE!!!1!!1!!!
En mijn humeur is dan ook geen feestjequote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tally's ongesteldheid klinkt als het exacte tegenovergestelde van een feestje.
..."moooooooi was die tijd"...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:16 schreef Tally het volgende:
Vroegah werd ik nooit ongesteld. Dat was dan ook weer een probleem naderhand. Maar ik was wel elke seconde geil en kon het ook elke secondeen wilde het ook elke seconde
Mijn man vond het minderquote:
Klinkt een beetje alsof je krols was.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:16 schreef Tally het volgende:
Vroegah werd ik nooit ongesteld. Dat was dan ook weer een probleem naderhand. Maar ik was wel elke seconde geil en kon het ook elke secondeen wilde het ook elke seconde
Zoiets jaquote:
quote:
Ik ben één van de weinige mannen getrouwd die niet 24 uur per dag aan seks denkt. Als hij er één keer in de week aan denkt is dat al veel. Maar ik hielp hem er aan herinneren dat er meer was dan slapen in bed/bank/douche/keuken....quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je wilde constant seks, en je man vond het niet fantastisch? Ik snap hem niet.
hallo. Met carnaval zijn alle hetero's bicurious. Wat nou pridequote:Op maandag 3 maart 2014 08:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Eentje op dat hele feest? #StraightPride #Barricade
Hij sliep in de douche en de keuken?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinige mannen getrouwd die niet 24 uur per dag aan seks denkt. Als hij er één keer in de week aan denkt is dat al veel. Maar ik hielp hem er aan herinneren dat er meer was dan slapen in bed/bank/douche/keuken....
Volgens mij staan wij niet bekend om het weinig denken aan seks. Kijk maar eens rond in het topic; volgens mij is Ang3l tijdens het carnaval op half Eindhoven gedoken.quote:
*zucht* pieperdquote:Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij sliep in de douche en de keuken?
[..]
Volgens mij staan wij niet bekend om het weinig denken aan seks. Kijk maar eens rond in het topic; volgens mij is Ang3l tijdens het carnaval op half Eindhoven gedoken.
Jij lijkt ze wel als magneten aan te trekken, maar dat is al jaren zoquote:Op maandag 3 maart 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hallo. Met carnaval zijn alle hetero's bicurious. Wat nou pride
fixed!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij lijkt ze wel als magneten af te trekken, maar dat is al jaren zo
Yup.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij lijkt ze wel als magneten aan te trekken, maar dat is al jaren zo
Had jij er gisteren niet nog eentje over de vloer? Afhankelijk van waar je op uit bent heb je er dus wel iets aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yup.
Ach ja. Je hebt er alleen verder weinig aan.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef LeBeau het volgende:
Kijk maar eens rond in het topic; volgens mij is Ang3l tijdens het carnaval op half Eindhoven gedoken.
Ohhhh, zo. Nee, ik dacht dus dat je bedoelde dat het niet vaak seks willen het homo-achtige was, niet dat hij geen seks met jou wilde. Ik ben geen pieperd, ik ben af en toe gewoon een beetje sloom.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
*zucht* pieperd
Dat weet ik toch maar dat roepen hetero's als ze zegt dat je man niet wil ketsen!
Dat of je bent lelijk. Mja dan moettie gewoon een ander zoeken alstie dat vind
over de vloer, de muur, t plafond. Pfff.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Had jij er gisteren niet nog eentje over de vloer? Afhankelijk van waar je op uit bent heb je er dus wel iets aan.
2 jongens in 3 dagen klinkt mij als een highscore.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo. Twee jongens. Dat is toch geen carnaval score?!
Dat klinkt als heel veel schoonmaak werk achteraf.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
over de vloer, de muur, t plafond. Pfff.
Een piemel is leuk. Twee piemels is altijd leuker.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:44 schreef Luigi het volgende:
Is het een fout hetero vooroordeel als ik denk dat homo's er wat vaker (let op vaker, niet altijd) in slagen hun sexleven wat langer boeiend te houden ofzo? Er is een verschil iig alleen wat?
Tegelijk?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo. Twee jongens. Dat is toch geen carnaval score?!
Ja sorry ik voel me altijd een beetje heteronormatief schuldig als ik dat soort dingen denk (net zoals dat alle negers heel goed kunnen dansenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een piemel is leuk. Twee piemels is altijd leuker.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
Nu wil ik ook.quote:
Het mag misschien wel niet in iedereen's ogen 100% correct zijn om zo te denken, maar dat betekent niet dat je geen gelijk hebt. Ik denk dat het inderdaad zo is.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja sorry ik voel me altijd een beetje heteronormatief schuldig als ik dat soort dingen denk (net zoals dat alle negers heel goed kunnen dansen) maar toch. Er is iets.
Hij schrok? Was het een verrassing? "Oh ja, Kees, Jan doet ook nog mee!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:59 schreef Tally het volgende:
Ik heb het bijna mogen mee maken twee piemelsmaar toen schrok de ene heer en ging naar huis
Wilde toch geen trio.
Nee uhm was een verrassing. Niets voorop gezet. Ik had al een vriend (mijn man inmiddels) en ik voosde met een collega (dat wist hij) en daar was ik eens film mee aan het kijken toen man niet thuis was (en ik woonde nog thuis) en we waren zo aan het zoenen. Toen kwam man thuis en ging naast me liggen op de bank. Collega dacht dat hij sliep en zoende me weer. Manlief kleedde me van onder uit (een beetje) en stak hem er in. Collega merkte dat op een gegeven moment en vond het eerst wel geil. Bleef zoenen. Ik haalde zijn piemel te voorschijn en ging nog goed en op eens *slap* en hij stond op en ging er vandoorquote:Op maandag 3 maart 2014 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij schrok? Was het een verrassing? "Oh ja, Kees, Jan doet ook nog mee!"? Of schrok hij pas toen hij de andere piemel zag? Misschien had je duidelijker uit moeten leggen dat geen van de heren aan elkaar hoefde te zitten, en dat er enkel sprake zou zijn van penis-in-Tally activiteiten?
Zondequote:Op maandag 3 maart 2014 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee uhm was een verrassing. Niets voorop gezet. Ik had al een vriend (mijn man inmiddels) en ik voosde met een collega (dat wist hij) en daar was ik eens film mee aan het kijken toen man niet thuis was (en ik woonde nog thuis) en we waren zo aan het zoenen. Toen kwam man thuis en ging naast me liggen op de bank. Collega dacht dat hij sliep en zoende me weer. Manlief kleedde me van onder uit (een beetje) en stak hem er in. Collega merkte dat op een gegeven moment en vond het eerst wel geil. Bleef zoenen. Ik haalde zijn piemel te voorschijn en ging nog goed en op eens *slap* en hij stond op en ging er vandoor
Ach ja was wel erg geil. En daarna ben ik nog goed en lang geneukt hoorquote:
Moet het in ons geval niet drie piemels zijn?quote:
Is er daarna trouwens nooit meer een kans voor geweest? Klinkt alsof je man er niet compleet op tegen zou zijn, dus er zijn opties.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ja was wel erg geil. En daarna ben ik nog goed en lang geneukt hoor
Maar twee piemels leek me leuker
Nee geen kans voor gehad meer. En op tegen is hij er zeker niet. Als ik maar aan mijn trekke komquote:Op maandag 3 maart 2014 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er daarna trouwens nooit meer een kans voor geweest? Klinkt alsof je man er niet compleet op tegen zou zijn, dus er zijn opties.
o.....quote:Op maandag 3 maart 2014 11:20 schreef LeBeau het volgende:
En dan bedoel ik "ons" als in "wij homo's", niet Ang3l en ik specifiek.
Ik sloot ook niks uit.quote:
Beetje jammer dat ze m uitleggen.quote:
Likken, zuigen, trekken, neuken en je kan er zo veel leuke dingen mee doenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik sloot ook niks uit.![]()
Al zou ik op dit moment eerlijk gezegd niet weten wat ik met zoveel piemels aan zou moeten.
Ja, nadat ik het had gezegd bedacht ik me dat het er eigenlijk niet zoveel zijn. En dat er ook nog wel een of twee bij zouden kunnen, want uiteindelijk is het toch een groepsactiviteit en komt niet alle druk van het handelen van zoveel piemels op de schouders van 1 persoon terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Likken, zuigen, trekken, neuken en je kan er zo veel leuke dingen mee doen
Sorry!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat hier alleen maar over piemels en neuken tegenwoordig
Geen Leoquote:Op maandag 3 maart 2014 12:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik deed vanochtend nog verontwaardigd over de Oscars, maar daar reageert natuurlijk niemand op. Dus dan maar piemels, want ik geil natuurlijk ontzettend op internet aandacht.
Heb je het optreden van Idina al gezien? Ik was teleurgesteld, omdat het tempo veel te hoog was, en ze hierdoor een beetje moeite had en tegen het einde de controle over haar stem verloor. Ik geef de band de schuld, want een Broadway legende zoals zij kan natuurlijk met twee vingers in haar neus nog geweldig live zingen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen LeoWel 2x Dallas en 2x Frozen
En 6000 keer Gravity!
Uhm, nou.... er is ook een hele slechte Gravity van haar te vinden hoor (hijg piep totaal gene ademsteun), maar schijnt da ze net een astma aanval had gehad. Maar goed, laten we t op de band houden!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je het optreden van Idina al gezien? Ik was teleurgesteld, omdat het tempo veel te hoog was, en ze hierdoor een beetje moeite had en tegen het einde de controle over haar stem verloor. Ik geef de band de schuld, want een Broadway legende zoals zij kan natuurlijk met twee vingers in haar neus nog geweldig live zingen.
Dat artikel lezend vind ik het "Vroeg was er geen term voor, er werd niet over gesproken" argument van Harm Menger eigenlijk wel heel zwak, daar had ik vorige keer niet echt bij stil gestaan. Alsof dat een betere situatie zou zijn ofzo. Vroeger werd er ook niet gesproken over de rechten van vrouwen of mensen van Afrikaanse afkomst, dat was nou ook niet bepaald een betere tijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:00 schreef Dirk het volgende:
Oh, en er staat een interessante reactie op die dokter die vond dat homoseksualiteit maar verboden moest worden in de Volkskrant:
[ afbeelding ]
Sorry, ik bedoelde inderdaad niet Idina Menzel, maar Adele Dazim.quote:
Beats me!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:03 schreef Dirk het volgende:
Luig.
Hoe kwam je eigenlijk ooit op die naam?
Die moet ik ook nog steeds kijken. Ik wilde hem in de bioscoop zien, maar toen was het opeens 3 maanden later en had ik pech.quote:
Mijn gok is slecht typen.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde inderdaad niet Idina Menzel, maar Adele Dazim.
Jammer, want is wel echt een bios filmquote:Op maandag 3 maart 2014 13:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds kijken. Ik wilde hem in de bioscoop zien, maar toen was het opeens 3 maanden later en had ik pech.
Adele Dazim hoor ik er ook niet in hoor, dat is meer de reguliere naam die er het dichtst in de buurt komt. Ik hou 't gewoon op Idyll Dozzy.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:11 schreef LeBeau het volgende:
Sorry, ik bedoelde inderdaad niet Idina Menzel, maar Adele Dazim.
De achternaam was 100% Dazim, de voornaam... tja, die kan je volledig aan de eigen interpretatie overlaten want dat sloeg echt nergens op.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Adele Dazim hoor ik er ook niet in hoor, dat is meer de reguliere naam die er het dichtst in de buurt komt. Ik hou 't gewoon op Idyll Dozzy..
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer, want is wel echt een bios film
Dat kan op klein scherm nooit zo worden, hoe HD en 3D die tv ook mag zijn.
NOOIT!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:19 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Dus ik zal de film nooit echt ervaren zoals hij het best ervaren kan worden.
Maar doe het welquote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
NOOIT!
Er is maar 1 oplossing: 151 pillen.
Kunnen we dan van te voren afspreken wie mij zal spelen in de vervolg musical?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:20 schreef Dirk het volgende:
[..]
NOOIT!
Er is maar 1 oplossing: 151 pillen.
Misschien is Jarel Lemur een optie.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef LeBeau het volgende:
Kunnen we dan van te voren afspreken wie mij zal spelen in de vervolg musical?
Nee, het zijn goeie vrienden en het was een afscheidsfeestjequote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?
Gelukkig zit er een webcam op m'n iPad, dan kan ik het live streamen ofzo. Of een veiling houden en het live via Facetime doen met de hoogste bieder.quote:
Midweekje citytrip met wYPPY en de uk. Appartementje midden in het centrum geboekt, BAM. Zin. In.quote:
Wat gaaaaaaf. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Midweekje citytrip met wYPPY en de uk. Appartementje midden in het centrum geboekt, BAM. Zin. In.
quote:
Wanneer ga je precies?quote:
WAFELS.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wanneer ga je precies?
Wij gaan vrijdag na werk naar Antwerpen (. Hilton FTW!
.) en blijven daar dan tot zondagavond.
Biertjes, hapjes, sleaze kroegen (ik word echt zo geil van dat Belgische accent, Etten-Leeeeeeeeuuuuuuur!!!!!!), biosje, dansje, ontbijt op bed in die waanzinnig dikke Hilton bedden. B'ohhhhhh, zin..
Wafels vind ik altijd superlekker ruiken, maar puntje/paaltje vind ik 't altijd maar een soort zompige hap.quote:
Eind april, tweede week van de meivakantie (eh, ja). Gebonden aan schoolvakanties he, nu. Kost dus ook een klein fortuin dit tripje maar Ik. Wilde. Het. ! Met de trein, ben benieuwd. Uk is ook al helemaal psychedquote:
Oh ik vind Vlaamse accenten ookquote:Wij gaan vrijdag na werk naar Antwerpen (. Hilton FTW!
.) en blijven daar dan tot zondagavond.
Biertjes, hapjes, sleaze kroegen (ik word echt zo geil van dat Belgische accent, Etten-Leeeeeeeeuuuuuuur!!!!!!), biosje, shoppen, dansje, ontbijt op bed in die waanzinnig dikke Hilton bedden. B'ohhhhhh, zin..
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
waar ze je in Nederland aankijken alsof je net een verkeerde chemokuur gekregen hebt.
Nice.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Luigi het volgende:
Eind april, tweede week van de meivakantie (eh, ja). Gebonden aan schoolvakanties he, nu. Kost dus ook een klein fortuin dit tripje maar Ik. Wilde. Het. ! Met de trein, ben benieuwd. Uk is ook al helemaal psyched.
Prima toch?quote:Oh ik vind Vlaamse accenten ook!
. Duh!
En nice! Tripjes roeleren. Doen wij veel te weinig. Nouja, deden want ik vind dat dat moet veranderen.
Nee, gaat prima. Ze loopt gewoon lekker mee rond, kijkt, doet, etc. Een beetje a la ik geloof ik. Beetje opgaan in de massa en genietenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nice.. Is ze makkelijk, op vakantie? Of heb je je handen vol?
Mij kun je er echt voor wakker maken. Niet eens alleen voor de wafel; mij kun je wakker maken om naar Antwerpen te gaan en een wafel te eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wafels vind ik altijd superlekker ruiken, maar puntje/paaltje vind ik 't altijd maar een soort zompige hap.
Yay, een zachte... gay.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben tegen de Vlaamse grens aan geboren en heb er 23 jaar gewoond, dus als je wil kan ik best Vlaams in je oor fluisteren
Ga mee en duik bij ons in het grote Hiltonbed. More, merrier.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:07 schreef LeBeau het volgende:
Mij kun je er echt voor wakker maken. Niet eens alleen voor de wafel; mij kun je wakker maken om naar Antwerpen te gaan en een wafel te eten.
Hoe groot is het Hiltonbed? Want ik ben een diagonaal liggende, wild woelende, deken-opeisende rothomo in bed.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ga mee en duik bij ons in het grote Hiltonbed. More, merrier.
Pfft, daar pas ík zelfs nog wel heel platonisch tussen!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niet geslapen in het Hiltonbed.
Bring it on (laat je de dames thuis?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:41 schreef Luigi het volgende:
Pfft, daar pas ík zelfs nog wel heel platonisch tussen!
Dat ligt aan de hoeveelheid [middelen] en is daarmee geheel buiten onze controle. Soort van.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:42 schreef LeBeau het volgende:
Wordt er überhaupt geslapen tijdens het Antwerpen weekend?
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Bring it on (laat je de dames thuis?.).
En wanneer kunnen we dit in de bioscoop bewonderen?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:53 schreef Dirk het volgende:
Na K3 Dierenhotel (al 3 weken lang op 1 in de Belgische bioscoop top 10) zal Antwerpen dit weekend overspoeld worden door D1 Beestenhotel.
.
Vanaf maandag streaming on-demand op Xhamster, verwacht ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef LeBeau het volgende:
En wanneer kunnen we dit in de bioscoop bewonderen?
Wat erg... die ene meneer is bovenop die andere meneer gevallen en zo te zien hebben ze allebei heel veel pijn!quote:
Het zijn voetbal hooligans die bovenop elkaar springen in een gevecht Feijnenax. Ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef Luigi het volgende:
Wat erg... die ene meneer is bovenop die andere meneer gevallen en zo te zien hebben ze allebei heel veel pijn!.
Pfffft. Voor ons hetero's de normaalste zaak van de wereld!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:02 schreef Dirk het volgende:
en onlangs is hij zelfs geswitched naar condoomloze porno.
Is dit hem?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:02 schreef Dirk het volgende:
De linkse brulaap was een Big Brother deelnemer in Amerika. Daarna besloot hij de porno in te gaan en onlangs is hij zelfs geswitched naar condoomloze porno. Relleeeeeen op de pr0nblogs.
Volgens mij is je Hiltonbed een redelijk free-for-all, dus dat zegt denk ik niks.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef Dirk het volgende:
Ik zou 'm overigens niet m'n Hiltonbed uitschoppen, maar dat zegt vrij weinig.
Niks.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef Luigi het volgende:
Dirk, ik vraag me sterk af of dat wel wat zegt, dus.
Vrij weinig tot niets, vrees ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef Luigi het volgende:
Dirk, ik vraag me sterk af of dat wel wat zegt, dus.
Onder je naam. Beetje engig enz.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:17 schreef Dirk het volgende:
Welk plaatje? Het hotel? De Gravity Blu-Ray? Big Burt?
Maar in de bijbel gebeurde het ook. Het is net Cain die Abel van kant maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:17 schreef Renesite het volgende:
Mannen die op elkaar liggen. Dat hoort niet. Aldus mijn bijbel.
Ik dacht echt even twee tellen dat het een foto van mij was. I blame the hair.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:21 schreef Dirk het volgende:
[..]
MAAR HET CHAAT NIEEE-HIEEE-HIEEEET!
[ afbeelding ]
Sorry!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik dacht echt even twee tellen dat het een foto van mij was. I blame the hair.
Mooie UI hoor. Nu nog even in OUD gaan posten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:41 schreef Dirk het volgende:
Ik kan me moeilijk concentreren door die foto van Marcus Isaacs, nu.
Omgquote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef Dirk het volgende:
Overigens, die onderste gast (Marcus Isaacs) zou ik echt met alle geweld van de wereld het Hiltonbed inrammen. Dan moet Big Steven echt wel de gang op hoor.
[ afbeelding ]
Phwoooooaaaaaaaaaaaaar!.
Hey, andersom gebeurt ook, ja!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie UI hoor. Nu nog even in OUD gaan posten.
Einde verhaal? Wat een anti-climax.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou uuuuh dat was een jongen met wie ik een keer naar bed ben geweest. En gister kwam ik hem tijdens de kroegentocht tegen met z'n vrienden. Ik begroette hem uitbundig.... Maar hij kreeg zo'n rode kop dat ik me ineens besefte "O fuck ja, je bent best wel jong en volgens mij nog niet uit de kast". Dus ik sms'te he, gisteravond even "oeps!" ...... En een half uur latere stond ie onder mijn douche. Nou dat dus.
Yes, kindaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:10 schreef Dirk het volgende:
En toen gingen jullie zo van
[ afbeelding ]
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:19 schreef LeBeau het volgende:
Mijn belangrijke internet onderzoek heet uitgewezen dat er in de scene waar Dirk's nieuwe user icon uit komt, er ook nog een porno acteur mee doet die zowel qua uiterlijk als prestatie duidelijke superieur is aan Steven Daigle.Link naar het filmpje graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik kan toch niet zomaar naar porno linken? Foei!quote:
Tenzij het niet verder gaat dan vijf keer ergens op klikken, of precies wat ik zoek in Google intypen, denk ik dat je pech hebt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Met dat internet stalk/speur talent wat Lebeau laat zien kunnen we m denk ik ook wel dat porno filmpje van ex-[HOMO]-user Mike_Hunt laten vindenIets met monteurs en autobanden.
DM, duh.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zomaar naar porno linken? Foei!
[..]
Tenzij het niet verder gaat dan vijf keer ergens op klikken, of precies wat ik zoek in Google intypen, denk ik dat je pech hebt.
Zolang duurde het niet als hij binnen een half uur al stond te douchenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou uuuuh dat was een jongen met wie ik een keer naar bed ben geweest. En gister kwam ik hem tijdens de kroegentocht tegen met z'n vrienden. Ik begroette hem uitbundig.... Maar hij kreeg zo'n rode kop dat ik me ineens besefte "O fuck ja, je bent best wel jong en volgens mij nog niet uit de kast". Dus ik sms'te he, gisteravond even "oeps!" ...... En een half uur latere stond ie onder mijn douche. Nou dat dus.
Nope, all realquote:Op maandag 3 maart 2014 16:59 schreef Dirk het volgende:
Mike Hunt was toch gewoon een fantasy account van iemand, or no?
Misschien was het... uh, "ter voorbereiding".quote:Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang duurde het niet als hij binnen een half uur al stond te douchen
Meer hunks svpquote:Op maandag 3 maart 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
Your Hunk of the Day: Phil Fusco
[ afbeelding ]
Wat lief.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon hunks tumblr intypen op Google.quote:
quote:
Heb je dat getest?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Chizu het volgende:
Maar even serieus. Ik val ook gewoon nog op vrouwen hoor.
Onbegrijpelijk. Tho..quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Chizu het volgende:
Het neuken met vrouwen is nog aangenaam, maar de rest...quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef Chizu het volgende:
Dat zwanger wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het neuken met vrouwen is nog aangenaam, maar de rest...
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu? Gaan we van bil? [ afbeelding ]
Kom dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is dan toepasselijk geloof ik.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
20 en 14 is geloof ik nogal illegaal.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek maar een lekkere twink uit of zo.
Ik sta absoluut niet negatief tegenover sex met een vrouw, maar ben echt homo hoor. Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
Ik zou er echt niet aan moeten denken, een vrouw neuken. Net zoals hetero's geen mannen willen neuken.
Wtf, serieus? Ik kan niet eens zien of hij 8 of 14 is.quote:
Ooit als je een grote jongen bent mag je vast ook een tweepersoonsbed.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoewel ik KPD altijd een beetje viezig vind, eigenlijk.
Ja, maar de OP is kut.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
Deze? http://forum.fok.nl/topic/1869340
KPD is dan ook geen pornobron maar een discussieforum.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dan kan ik net zo goed zoeken op tumblr.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
KPD is dan ook geen pornobron maar een discussieforum.
Is wel zo.quote:
Heb ik ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:31 schreef Dave het volgende:
Oh, en ik haal al die tijd Chizu en Aiciu door elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |