Haha ben benieuwd naar z'n reactiequote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ff een sms gestuurd met sorry, vergeten!
En een tv in bad, van een klif afduwen en een parachuteongelukdingquote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen die niet doodgaat aan een tropische ziekte of wordt neergestoken.
Dat is 100% mijn ervaring met Grindr.quote:
Have fun!quote:
Ja oke... maar dat is net als Grindr... best faal...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou nou nou, er zijn wel ergere dingen.
Die stond op gay.nlquote:
Meh, met vriendin is het wel leuk, klooien tijdens college en in het lab en zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke... maar dat is net als Grindr... best faal...
quote:
Oh wat zouden hetero mannen graag willen dat vrouwen zo warenquote:
Oh, wat zou ik graag willen dat homo's wat minder zo waren.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh wat zouden hetero mannen graag willen dat vrouwen zo waren
Dat dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wat zou ik graag willen dat homo's wat minder zo waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Misschien.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Dave het volgende:
LeBeau naar bed, Rez aan 't fappen. Is er nog iemand?
Hoezo ben ik aan het fappen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:49 schreef Dave het volgende:
LeBeau naar bed, Rez aan 't fappen. Is er nog iemand?
Ik zat net dit te kijken:quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan pak je 'm er nu even bij, en hou je ons per minuut op de hoogte!
Lijkt me een leuk experiment!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zat net dit te kijken:
En nu mengt mijn brein dat met een fappende Rezania.
0 minuten, 0 seconden: Fappen ingezet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan pak je 'm er nu even bij, en hou je ons per minuut op de hoogte!
Heet dat niet gewoon genieten?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Zag trouwens vandaag iets in KPD over hypnotisch klaarkomen. Blijkbaar hoef je alleen maar een filmpje te kijken, en dan krijg je een orgasme zonder stijve lul of sperma.
Geen idee, niet getest, maar blijkbaar is het hetzelfde gevoel.quote:
Dit is verzonnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
0 minuten, 0 seconden: Fappen ingezet.
0 minuten, 30 seconden: Pener is stijf.
5 minuten, 2 seconden: Sperma spuit overal heen.
5 minuten, 34 seconden: Pener is slap, fappen is klaar.
Blij?
En dan maken we er een gifje van dat ie kan gebruiken als usericoon!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Inderdaad. Volgende keer filmen zodat we hetkunnen nagaan.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan maken we er een gifje van dat ie kan gebruiken als usericoon!
Ik wil dit!!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Zag trouwens vandaag iets in KPD over hypnotisch klaarkomen. Blijkbaar hoef je alleen maar een filmpje te kijken, en dan krijg je een orgasme zonder stijve lul of sperma.
Al duren ze 40. Geweldig!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1894890
Niet geprobeerd btw, die filmpjes duren 20 minuten of zo.
Met een high speed cam. Of een iPhone 5S.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Inderdaad. Volgende keer filmen zodat we hetkunnen nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |