quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
GMTA!
Echt, goed opletten en je ziet ze overal.
Mja, gaydar werkt ook niet geloof ik.quote:
Nee nee, duurde wel even.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Even snel?
Arme Cosmo... wordt ie zo neergezet hier...
Ruiken?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mja, gaydar werkt ook niet geloof ik.Je zou het moeten kunnen ruiken volgens wetenschappers, maar weet niet.
En dat op jouw leeftijd (en die van Cosmo ook trouwens)...quote:
http://www.psychologytoda(...)g-the-mystery-gaydarquote:Everyone knows someone with impeccable "gaydar," the seemingly telepathic ability to tell whether someone is gay or straight. Research is robbing gaydar of its sixth-sense mystique, revealing that some people literally have the power to sniff out another person's sexual orientation—and that that ability is strongly rooted in biology.
Gewoon kijken. Goed om je heen kijken. Observeren. Opletten. Wat je leert tijdens je rijlessen, maar dan gewoon overal.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Mja, gaydar werkt ook niet geloof ik.Je zou het moeten kunnen ruiken volgens wetenschappers, maar weet niet.
Het was niet snel, maar het duurde ook niet eeuwen. Blij?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd (en die van Cosmo ook trouwens)...
Ik heb geen halfnaakte foto's.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ja, heel fijn al die foto's van mooie (half)naakte mannen. Maar ergens blijf ik toch nieuwsgierig naar hoe iedereen hier er zelf uit ziet.Al dan niet halfnaakt.
Je hebt zelf geeneens een FoBo.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ja, heel fijn al die foto's van mooie (half)naakte mannen. Maar ergens blijf ik toch nieuwsgierig naar hoe iedereen hier er zelf uit ziet.Al dan niet halfnaakt.
Ik ben er wel meer dan dat tegen gekomen, maar het zijn 99% van de tijd wel homo's waar je niet zo snel op zou klimmen. Zo ook m'n bovenbuurman, waarvan ik het helemaal niet wist, tot ik hem plots op Grindr (quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Homo's die in het echt ben tegen gekomen:
- Cosmo
- Peter
- Tweedejaars van de studie
Zou dat niet de geest van gboy zijn dan? Of ben ik in de war, en is dat er eentje die nog wel leeft?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben bang dat gboy stiekem nog rondloopt op fok.
Vernoemd naar inderdaadquote:
Het was echt heel erg! Vuurrood werd iequote:Op zondag 2 maart 2014 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]![]()
Hij zal z'n carnaval dit jaar niet zo snel vergeten
Ik ben even kwijt hoe dat destijds is afgelopen...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zou dat niet de geest van gboy zijn dan? Of ben ik in de war, en is dat er eentje die nog wel leeft?
quote:
Mjah. Nu lijkt het soms wel alsof alle homo's in Amsterdam of Eindhoven wonen.quote:Ik ben er wel meer dan dat tegen gekomen, maar het zijn 99% van de tijd wel homo's waar je niet zo snel op zou klimmen. Zo ook m'n bovenbuurman, waarvan ik het helemaal niet wist, tot ik hem plots op Grindr () zag.
Blijkbaar heb ik dan een slechte neusquote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.psychologytoda(...)g-the-mystery-gaydar
Met 150 pillen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt hoe dat destijds is afgelopen...
Hahahahahahahahaha geweldig... ben benieuwd of je daar nog wat van hoort!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was echt heel erg! Vuurrood werd ieSORRYYYYY!!!!
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt zelf geeneens een FoBo.
[..]
Ik ben er wel meer dan dat tegen gekomen, maar het zijn 99% van de tijd wel homo's waar je niet zo snel op zou klimmen. Zo ook m'n bovenbuurman, waarvan ik het helemaal niet wist, tot ik hem plots op Grindr () zag.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan een slechte neus
Echt wel, vooral op die foto met dat strakke pakkie!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..].
Volgens Dave leek ik een jaar of 12 geleden op Toby Maguire.
Wat niet klopt, overigens. Maar toch.
Er zitten er wel heul veel hier, volgens Grindr, maar goed. Het lijkt nogal lastig om er eentje aan te spreken zonder dat ze meteen seks willen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]Ooit eens gekeken, geen bekende homo's in de buurt hier.
Ja is ook! In Overijssel woont ook niks interessants!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..].
Volgens Dave leek ik een jaar of 12 geleden op Toby Maguire.
Wat niet klopt, overigens. Maar toch.
[..]
Mjah. Nu lijkt het soms wel alsof alle homo's in Amsterdam of Eindhoven wonen.
Wat ik dan van Dirk weet, iemand die drugsverslaafd was, aandachtshoer, 7 zelfmoordpogingen had gedaan en uiteindelijk na 151 pilletjes gelukt.quote:
En in samenwerking met anderen een prachtige musical bedacht, starring the one and only yvonne (HIER KOMMT Y-VONNEquote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dirk heeft laatst nog een mooie samenvatting geschreven van die hele geschiedenis.
Heeft er bij GTST al 1 zelfmoord gepleegd eigenlijk?quote:
Ik kan me wel pogingen herinneren.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft er bij GTST al 1 zelfmoord gepleegd eigenlijk?
Ik heb ff een sms gestuurd met sorry, vergeten!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha geweldig... ben benieuwd of je daar nog wat van hoort!
Iedereen die niet doodgaat aan een tropische ziekte of wordt neergestoken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft er bij GTST al 1 zelfmoord gepleegd eigenlijk?
Hoe krijg je dan een bericht? Dat werkt toch met accounts die je moet toevoegen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Anyway, ik heb een ooit een Snapchat account aangemaakt, gewoon om te proberen en kijken wat het was. Binnen een uur weer verwijdert, paar weken geleden weer op mijn mobiel gezet. Krijg ik net een Snapchat van een gozer die ik niet ken, die grijzend voor een spiegel staat, met een condoom tussen zijn tanden, met als onderschrift "Geile jongen".En ik ken hem echt niet.
quote:
Pogingen ja... maar echt dood dood nu?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Cosmo. het volgende:
Arnie of Roos of Linda die de polsen probeerde door te snijden in Laura der huis
Ja, inderdaad, dus snap niet hoe hij eraan is gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan een bericht? Dat werkt toch met accounts die je moet toevoegen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er zitten er wel heul veel hier, volgens Grindr, maar goed. Het lijkt nogal lastig om er eentje aan te spreken zonder dat ze meteen seks willen.Misschien ben ik dan, vooral voor homo begrippen, erg preuts, maar zo platonisch werkt het voor mij allemaal niet.
Ach, carnaval, iedereen dronken, dan maakt het denk ik niet zoveel uit.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ff een sms gestuurd met sorry, vergeten!
Geen idee, ik ben niet de expertquote:Op zondag 2 maart 2014 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Pogingen ja... maar echt dood dood nu?
Arnie is toch hatske kwijt?
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Anyway, ik heb een ooit een Snapchat account aangemaakt, gewoon om te proberen en kijken wat het was. Binnen een uur weer verwijdert, paar weken geleden weer op mijn mobiel gezet. Krijg ik net een Snapchat van een gozer die ik niet ken, die grijzend voor een spiegel staat, met een condoom tussen zijn tanden, met als onderschrift "Geile jongen".En ik ken hem echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |