Bne ik ookquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij misschien wel?
Je doet alsof je oud bent trouwens...
aaaaaah arme jij...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bne ik ookIk ben vanaf 13:00 al aan t feesten he, En gisteravond ook tot 4:30.
Ga je op je buik liggenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens ik krijg echt niks meer omhoog hoor. T is een wonder dat ik dit redelijk typ
Ik heb geen idee. Maar ik vrees t ergstequote:Op zondag 2 maart 2014 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aaaaaah arme jij...
hoe oud was hij eigenlijk?
Duitsers toch?quote:
Klopt helemaal. Alle Wiki-admins ook en de helft van de ESF-mods ook al! Het is een plaag!quote:
waarom ben jij nog thuis eigenlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vrees t ergste
Zijn vrienden vroegen wel: laat eens een foto zonder schmink zien! (ik was nl enorm geschminkt).
Maar was goedgekeurd na de foto
Nog thuis? Ik ben net thuisquote:
Ik weet alleen dat ie Jeroen heet. En ik heb z'n 06.quote:Maar heeft hij geen facebook of zo dan?
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Alle Wiki-admins ook en de helft van de ESF-mods ook al! Het is een plaag!
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog thuis? Ik ben net thuis
[..]
Ik weet alleen dat ie Jeroen heet. En ik heb z'n 06.
Ja, weet ook niet waarom, ze noemen het nu een easter special.quote:
Niks aan!quote:
Jaaa nou ja oke ja nou ja... goh. Oke. Zal ik maar gaan dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hoe krijg je het toch voor elkaar ook
Maar je zou nog wat met hem gaan drinken...
Ja...quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa nou ja oke ja nou ja... goh. Oke. Zal ik maar gaan dan?
Jij kan ook gaan zuipen in gaykroegen tijdens Carnaval hoor.quote:
Hup!quote:
Ach, ja, wat allemaal wel niet kanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan ook gaan zuipen in gaykroegen tijdens Carnaval hoor.
Dat komt door die ketting... daar kun jij niks aan doenquote:
Hij staat, hij staat, ik sta!quote:
oooooo, nou ineens herinner ik me ook dat ik een scharrel van me tegenkwam, ik hem om zijn nek vloog en aan zijn enorm rode kop merkte Ö kut... jij was heel jong he... en volgens mij nog niet uit de kastquote:
Damn you kettingquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat komt door die ketting... daar kun jij niks aan doen
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo, nou ineens herinner ik me ook dat ik een scharrel van me tegenkwam, ik hem om zijn nek vloog en aan zijn enorm rode kop merkte Ö kut... jij was heel jong he... en volgens mij nog niet uit de kast
OEPS!
Sorry Ayrton!!!!!!!
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo, nou ineens herinner ik me ook dat ik een scharrel van me tegenkwam, ik hem om zijn nek vloog en aan zijn enorm rode kop merkte Ö kut... jij was heel jong he... en volgens mij nog niet uit de kast
OEPS!
Sorry Ayrton!!!!!!!
Ayrton Senna?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OEPS!
Sorry Ayrton!!!!!!!
Maar je woont in Sassenheim, dus...quote:
Ik kom ook vaak genoeg in Leiden en Delft.quote:
Ook daar nog nooit een homo gezien.quote:Ik kom er ook maar verdomd weinig tegen, en ik woon in Den Haag. Soms is het alsof ik een soort homo-afstotend krachtveld om mezelf heen heb.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom ook vaak genoeg in Leiden en Delft.
[..]
Ook daar nog nooit een homo gezien.
Tegenkomen noemt ie datquote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Homo's die in het echt ben tegen gekomen:
- Cosmo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |