Lijkt me een leuk experiment!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zat net dit te kijken:
En nu mengt mijn brein dat met een fappende Rezania.
0 minuten, 0 seconden: Fappen ingezet.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan pak je 'm er nu even bij, en hou je ons per minuut op de hoogte!
Heet dat niet gewoon genieten?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Zag trouwens vandaag iets in KPD over hypnotisch klaarkomen. Blijkbaar hoef je alleen maar een filmpje te kijken, en dan krijg je een orgasme zonder stijve lul of sperma.
Geen idee, niet getest, maar blijkbaar is het hetzelfde gevoel.quote:
Dit is verzonnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
0 minuten, 0 seconden: Fappen ingezet.
0 minuten, 30 seconden: Pener is stijf.
5 minuten, 2 seconden: Sperma spuit overal heen.
5 minuten, 34 seconden: Pener is slap, fappen is klaar.
Blij?
En dan maken we er een gifje van dat ie kan gebruiken als usericoon!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Inderdaad. Volgende keer filmen zodat we hetkunnen nagaan.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan maken we er een gifje van dat ie kan gebruiken als usericoon!
Ik wil dit!!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef Rezania het volgende:
Zag trouwens vandaag iets in KPD over hypnotisch klaarkomen. Blijkbaar hoef je alleen maar een filmpje te kijken, en dan krijg je een orgasme zonder stijve lul of sperma.
Al duren ze 40. Geweldig!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1894890
Niet geprobeerd btw, die filmpjes duren 20 minuten of zo.
Met een high speed cam. Of een iPhone 5S.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Inderdaad. Volgende keer filmen zodat we hetkunnen nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |