Ach ja was wel erg geil. En daarna ben ik nog goed en lang geneukt hoorquote:
Moet het in ons geval niet drie piemels zijn?quote:
Is er daarna trouwens nooit meer een kans voor geweest? Klinkt alsof je man er niet compleet op tegen zou zijn, dus er zijn opties.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ja was wel erg geil. En daarna ben ik nog goed en lang geneukt hoor
Maar twee piemels leek me leuker
Nee geen kans voor gehad meer. En op tegen is hij er zeker niet. Als ik maar aan mijn trekke komquote:Op maandag 3 maart 2014 11:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er daarna trouwens nooit meer een kans voor geweest? Klinkt alsof je man er niet compleet op tegen zou zijn, dus er zijn opties.
o.....quote:Op maandag 3 maart 2014 11:20 schreef LeBeau het volgende:
En dan bedoel ik "ons" als in "wij homo's", niet Ang3l en ik specifiek.
Ik sloot ook niks uit.quote:
Beetje jammer dat ze m uitleggen.quote:
Likken, zuigen, trekken, neuken en je kan er zo veel leuke dingen mee doenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik sloot ook niks uit.![]()
Al zou ik op dit moment eerlijk gezegd niet weten wat ik met zoveel piemels aan zou moeten.
Ja, nadat ik het had gezegd bedacht ik me dat het er eigenlijk niet zoveel zijn. En dat er ook nog wel een of twee bij zouden kunnen, want uiteindelijk is het toch een groepsactiviteit en komt niet alle druk van het handelen van zoveel piemels op de schouders van 1 persoon terecht.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Likken, zuigen, trekken, neuken en je kan er zo veel leuke dingen mee doen
Sorry!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat hier alleen maar over piemels en neuken tegenwoordig
Geen Leoquote:Op maandag 3 maart 2014 12:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik deed vanochtend nog verontwaardigd over de Oscars, maar daar reageert natuurlijk niemand op. Dus dan maar piemels, want ik geil natuurlijk ontzettend op internet aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |