Misschien is Jarel Lemur een optie.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:21 schreef LeBeau het volgende:
Kunnen we dan van te voren afspreken wie mij zal spelen in de vervolg musical?
Nee, het zijn goeie vrienden en het was een afscheidsfeestjequote:Op maandag 3 maart 2014 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn ze ongevraagd bij je binnen gedrongen?
Gelukkig zit er een webcam op m'n iPad, dan kan ik het live streamen ofzo. Of een veiling houden en het live via Facetime doen met de hoogste bieder.quote:
Midweekje citytrip met wYPPY en de uk. Appartementje midden in het centrum geboekt, BAM. Zin. In.quote:
Wat gaaaaaaf. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:31 schreef Luigi het volgende:
Midweekje citytrip met wYPPY en de uk. Appartementje midden in het centrum geboekt, BAM. Zin. In.
quote:
Wanneer ga je precies?quote:
WAFELS.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wanneer ga je precies?
Wij gaan vrijdag na werk naar Antwerpen (. Hilton FTW!
.) en blijven daar dan tot zondagavond.
Biertjes, hapjes, sleaze kroegen (ik word echt zo geil van dat Belgische accent, Etten-Leeeeeeeeuuuuuuur!!!!!!), biosje, dansje, ontbijt op bed in die waanzinnig dikke Hilton bedden. B'ohhhhhh, zin..
Wafels vind ik altijd superlekker ruiken, maar puntje/paaltje vind ik 't altijd maar een soort zompige hap.quote:
Eind april, tweede week van de meivakantie (eh, ja). Gebonden aan schoolvakanties he, nu. Kost dus ook een klein fortuin dit tripje maar Ik. Wilde. Het. ! Met de trein, ben benieuwd. Uk is ook al helemaal psychedquote:
Oh ik vind Vlaamse accenten ookquote:Wij gaan vrijdag na werk naar Antwerpen (. Hilton FTW!
.) en blijven daar dan tot zondagavond.
Biertjes, hapjes, sleaze kroegen (ik word echt zo geil van dat Belgische accent, Etten-Leeeeeeeeuuuuuuur!!!!!!), biosje, shoppen, dansje, ontbijt op bed in die waanzinnig dikke Hilton bedden. B'ohhhhhh, zin..
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
waar ze je in Nederland aankijken alsof je net een verkeerde chemokuur gekregen hebt.
Nice.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Luigi het volgende:
Eind april, tweede week van de meivakantie (eh, ja). Gebonden aan schoolvakanties he, nu. Kost dus ook een klein fortuin dit tripje maar Ik. Wilde. Het. ! Met de trein, ben benieuwd. Uk is ook al helemaal psyched.
Prima toch?quote:Oh ik vind Vlaamse accenten ook!
. Duh!
En nice! Tripjes roeleren. Doen wij veel te weinig. Nouja, deden want ik vind dat dat moet veranderen.
Nee, gaat prima. Ze loopt gewoon lekker mee rond, kijkt, doet, etc. Een beetje a la ik geloof ik. Beetje opgaan in de massa en genietenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nice.. Is ze makkelijk, op vakantie? Of heb je je handen vol?
Mij kun je er echt voor wakker maken. Niet eens alleen voor de wafel; mij kun je wakker maken om naar Antwerpen te gaan en een wafel te eten.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wafels vind ik altijd superlekker ruiken, maar puntje/paaltje vind ik 't altijd maar een soort zompige hap.
Yay, een zachte... gay.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben tegen de Vlaamse grens aan geboren en heb er 23 jaar gewoond, dus als je wil kan ik best Vlaams in je oor fluisteren
Ga mee en duik bij ons in het grote Hiltonbed. More, merrier.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:07 schreef LeBeau het volgende:
Mij kun je er echt voor wakker maken. Niet eens alleen voor de wafel; mij kun je wakker maken om naar Antwerpen te gaan en een wafel te eten.
Hoe groot is het Hiltonbed? Want ik ben een diagonaal liggende, wild woelende, deken-opeisende rothomo in bed.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ga mee en duik bij ons in het grote Hiltonbed. More, merrier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |