Daarvoor is het laaste shot, als hij zijn verkoop technieken aan de man brengt, en de camera zoomt uit en je ziet het publiek, dat is het publiek in de bioscoop.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat was ook mijn indruk. Maar dat lijkt tegenwoordig in te zijn, vooral bij de nieuwe internetgeneratie. Zolang alles maar lekker schijtlollig, hedonistisch, extravagant, puberaal en nihilistisch is.
Nee die selfiequote:Op maandag 3 maart 2014 04:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ode aan de film? Past immers goed bij de avond.
Da's wel heel erg meta...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ode aan de film? Past immers goed bij de avond.
Actor wel, was Leto.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn beste supporting actor en actress eigenlijk al uitgereikt? Ik heb door het eerste uur heen geslapen.
quote:
Ja, aan Jared Leto. Actress nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn beste supporting actor en actress eigenlijk al uitgereikt? Ik heb door het eerste uur heen geslapen.
Hij acteerde daar inderdaad echt fenomenaal. Persoonlijke voorkeur was wel Michael Fassbender, maar met Leto kan ik ook leven.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb Dallas Buyers Club (nog) niet gezien, maar Jared Leto schijnt hem wel verdiend te hebben.
Actress is nu!quote:Op maandag 3 maart 2014 04:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Guiltyquote:Op maandag 3 maart 2014 04:13 schreef Intellectueel het volgende:
Die foto van Ellen is al zo'n 140.000 keer geretweet.
Dat zie ik.quote:
Je loopt voor op Film1.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:14 schreef Rainesz het volgende:
Best Supporting Actress:
Sally Hawkins, "Blue Jasmine"
Jennifer Lawrence, "American Hustle"
Lupita Nyong'o, "12 Years a Slave"
Julia Roberts, "August: Osage County"
June Squibb, "Nebraska"
Nou... vlak de keuzes van Sandy niet uit...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:15 schreef Intellectueel het volgende:
Julia Roberts. Gewoon voorbijgestreefd door Sandra Bullock in haar filmcarriere. Wat heeft zij een aantal slechte keuzes gemaakt zeg.
Zeker, maar qua films en geld toch echt Roberts voorbijgestreefd.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou... vlak de keuzes van Sandy niet uit...
V.
twitter:supermarque twitterde op maandag 03-03-2014 om 04:00:36Wel knap dat al die amerikanen er nog zo wakker uitzien. Het is potdorie 4 uur in de nacht! #Film1Oscars reageer retweet
Waarom?quote:
Ik zit morgen hele tijd dat "Coming Home" nummer te zingen.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 04:20 schreef Rainesz het volgende:
twitter:supermarque twitterde op maandag 03-03-2014 om 04:00:36Wel knap dat al die amerikanen er nog zo wakker uitzien. Het is potdorie 4 uur in de nacht! #Film1Oscars reageer retweet
Jammer dat Tom Clancy net dood is. We hadden een nieuwe 'Red October' wel kunnen gebruiken op het moment. Fishing in Montana.quote:
Neen.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:23 schreef Intellectueel het volgende:
Hebben ze de overleden acteurs van dit jaar al geëerd trouwens?
Nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:23 schreef Intellectueel het volgende:
Hebben ze de overleden acteurs van dit jaar al geëerd trouwens?
Die gaan we zien in de mermoriam. Ooit bijna opgepakt voor land verraad. Zijn beschrijving van een onderzeeboot kwam te dichtbij de geheimen ontwerpen van de USA. Hij had het simpelweg gededuceert.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jammer dat Tom Clancy net dood is. We hadden een nieuwe 'Red October' wel kunnen gebruiken op het moment. Fishing in Montana.
It's a rental.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:23 schreef Verbodsbord het volgende:
Ballen van Jared; Pizza eten met witte kleren aan
Dat dus.quote:
Dibs.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:26 schreef Verbal het volgende:
Waar is Emma Stone als je haar nodig hebt...
V.
Wat? Serieus?quote:Op maandag 3 maart 2014 04:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die gaan we zien in de mermoriam. Ooit bijna opgepakt voor land verraad. Zijn beschrijving van een onderzeeboot kwam te dichtbij de geheimen ontwerpen van de USA. Hij had het simpelweg gededuceert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |