quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaanquote:
Klinkt goed! Ik duim voor je.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaan. Ipv heel de nacht werken ga ik zo dus maar slapen
.
Hoe is het met je sollicitatie ? Ik heb een 2e gesprek dinsdag. Nog een "concurrent" over van de 6 bij het eerste gesprek en ik heb al iets gehoord dat ik bij het eerste gesprek toch wel de betere was.
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leidquote:Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik duim voor je.
Zelf een laffe mail gekregen met een afwijzing.
Uitdagingen houden het leuk.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leid. Denk wel dat hij en zijn ploeg mij accepteert (na een tijdje). Ik mag ze en hun mij volgens mij ook wel. Ik zal me dan wel echt moeten bewijzen. Uitdaging
.
Ow jammer, waarop hebben ze je afgewezen ?
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de wegquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitdagingen houden het leuk.
Geen idee ... Het was echt een standaard mail, "aan de hand van opleiding en ervaring paste je niet binnen het gestelde profiel". Na een gesprek had ik toch een wat uitgebreider antwoord verwacht. Dan is het niet meer die eerste mail je die voor tientallen mensen tegelijk typt. Dan heb je al een selectie gemaakt en iemand persoonlijk gesproken. Een tip over wat ik eventueel beter had kunnen doen had ik wel fijn gevonden.
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de weg.
Dat is wel minder, ik zou ook graag weten wat ze niet goed of minder vonden, zeker na een gesprek wel een wat meer persoonlijkere brief.
Groot gelijk, als ze al niet doen wat ze zeggen zou ik er ook niets meer mee te maken willen hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.Dan had ik tenminste nog kunnen vragen hoe of wat. Nu denk ik: "Bekijk het maar, zak lekker in de stront".
![]()
Was het maar kut, dan ... Laat maar.quote:
hommoquote:
Trustequote:
was zeker toch al te laat?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die hun geplande bezoekje afzeggen
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, lekker. Maar buurkater had vanmorgen geen zin.
Haterquote:Op maandag 3 maart 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
ochtendseks
moeilijke gesprekken op de maandagochtendwhyyyyyyy me?
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Niks lekkerder dan ochtendseks
kauwgom op het nachtkastjequote:Op maandag 3 maart 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?
Of je pener met ochtendkaas onder de randjes erin stoppen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
kauwgom op het nachtkastje![]()
of mondspray
Ik heb echt NET mijn ontbijt op....quote:Op maandag 3 maart 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je pener met ochtendkaas onder de randjes erin stoppen.
Gewoon Fas-style dan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Misschien is een Buurpoes die net wakker is, niet het meest lustopwekkende om te zien?
[ afbeelding ]
Nope. En ook al wel dan zijn er genoeg standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht ademtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?
Zorgen dat je op tijd wakker wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat geil wakker worden terwijl je eigenlijk daar geen tijd voor hebt niet zo slim is?
hier ook geen zin.. in niksquote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt zo hard aan het SOG-en. Heb zo geen zin om wat te doen voor school![]()
Ik wil gewoon in bed liggen. En huilen. Knuffelen met iemand die er niet is. Mehquote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook geen zin.. in niks
2e was zit er inmiddels wel in, zo even stofzuigen
Waarom zo sip meisje?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in bed liggen. En huilen. Knuffelen met iemand die er niet is. Meh![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vroeg in het ziekenhuis moeten zijn, en met 5 minuten weer buiten staan
Lekker toch? Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vroeg in het ziekenhuis moeten zijn, en met 5 minuten weer buiten staan
Controle afspraak ivm diabetes.. Maar er is niks aan de hand, ik heb geen klachten, en bloeduitslag van vorige week was ook goed.. Dat had ook wel over de telefoon gekundquote:
Ik was ook van plan daarna even langs de telefoon winkel te gaan.. Ware het niet dat 't winkelcentrum waar die zit pas om 12 uur open gaatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker toch? Dan heb je nog wat aan je dag
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was ook van plan daarna even langs de telefoon winkel te gaan.. Ware het niet dat 't winkelcentrum waar die zit pas om 12 uur open gaat![]()
Vooral daar waar ze op zondag ook open zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja sommige winkelcentra gaat op maandag later open, dat is ook zo
Je hebt zelf die afspraak gemaakt toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral daar waar ze op zondag ook open zijn
Ik was om kwart over 9 al klaar in 't ziekenhuis.. De teleurstelling was best groot toen ik bedacht dat het maandag was
Nee, die wordt voor je gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt zelf die afspraak gemaakt toch?
Kom hier helpen, druk zatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben aan het WOG-gen. Nog niks fatsoenlijks gedaan
Mjah, in het begin kon het wel, maar er wilden steeds teveel mensen op dezelfde tijd.. Dat werkt niet.. Dus dan maakt de internist een schema dat het best in zijn rooster past...quote:
handigquote:Op maandag 3 maart 2014 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, in het begin kon het wel, maar er wilden steeds teveel mensen op dezelfde tijd.. Dat werkt niet.. Dus dan maakt de internist een schema dat het best in zijn rooster past...
Uiteindelijk welquote:
Klopt, mijn baas deed er ook nooit moeilijk over.. Soms wel een beetje kribbig om te tijd, maar ik heb bij de internist aangegeven altijd zo vroeg mogelijk in te plannen voor me..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo werkt ons ziekenhuis al jaren. Voor een ziekenhuisafspraak hoor je ook gewoon overal vrij te krijgen
Ja hier ook hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom hier helpen, druk zat
Ook veel zaken niet doorgegeven, lekker uitzoeken dus.
Je kunt beter warm en nat hebben inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja, bleh.. Koud en nat..
DOE DANquote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het koud, ben wel nat, maar moet nu echt met school bezig
Datquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt beter warm en nat hebben inderdaad
Nog niet buiten geweest?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het koud, ben wel nat, maar moet nu echt met school bezig
Nee en ik was ook niet van plan om naar buiten te gaan eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat![]()
[..]
Nog niet buiten geweest?
[..]
Ik zometeen nog even... Maar daarna blijf ik mooi weer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee en ik was ook niet van plan om naar buiten te gaan eigenlijk
kids hebben studiedag
Ik moet wel denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zometeen nog even... Maar daarna blijf ik mooi weer binnen
Hehe, altijd lastig.. Wat nu toch weer te eten..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet wel denk ik
of we eten vanavond pannenkoeken
maar weet niet of daar zin in heb
Lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet wel denk ik
of we eten vanavond pannenkoeken
maar weet niet of daar zin in heb
Ja ook datquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, altijd lastig.. Wat nu toch weer te eten..
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziekquote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben al vet lang niet ziek geweest geloof ik
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook dat
[..]
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziek
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook dat
[..]
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziek
Niet zo kieskeurig, jij bent zo weer beter, nachtje zweten en klaarquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig, jij bent zo weer beter, nachtje zweten en klaar
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jij hebt niet mee gekregen dat ik afgelopen maand ziek ben geweest he?
Hoe was de meet?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:06 schreef Fera het volgende:
Meh, buikpijn. Teveel kaas en vet gehad dit weekend.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig, jij bent zo weer beter, nachtje zweten en klaar
in je hoofd zekerquote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik prefereer toch niet ziek te worden. Ben al ziek genoeg
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik prefereer toch niet ziek te worden. Ben al ziek genoeg
quote:
Ik wil het eigenlijk niet weten ookquote:
Goede beslissingquote:Op maandag 3 maart 2014 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet weten ook
Leuk! Goeie sfeer.quote:
Negen man, als ik me niet vergis. Ik vond het gezellig zo, zeker niet storend druk. Alleen moest twi op de grond zitten.quote:
Ow dat valt mee, ik had echt een afgeladen huis verwachtquote:Op maandag 3 maart 2014 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Negen man, als ik me niet vergis. Ik vond het gezellig zo, zeker niet storend druk. Alleen moest twi op de grond zitten.
Well donequote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, is een fopje. Wel mentaal getracht door te zenden naar de DJ.
Kwam je daarom niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat valt mee, ik had echt een afgeladen huis verwacht
ff youtuben vanavondquote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dubbele afspraak.
[..]
Ik heb hem hier niet gehoord
Ik moet dan altijd aan Beavis & Butthead denkenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff youtuben vanavondinsane in the brain
Dat heb ik altijd met dat liedje van Cherquote:Op maandag 3 maart 2014 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Beavis & Butthead denken
Ja, ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met dat liedje van Cher
ohnoes!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:52 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben het versieren topic gesloten vanwege slowchat
Gok maar op woensdagquote:Op maandag 3 maart 2014 14:10 schreef Faxie het volgende:
M'n wetsuit is in Brussel. Ben benieuwd of die vandaag nog binnenkomt....
Hoop het wel, anders bellen ze me morgen weer m'n nest uit
Vrijdag is 1, zaterdag en zondag tellen niet mee.. uiterst 3 dus woensdagquote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
2-3 werkdagen, vrijdag vroeg verzonden.
Nouja heb 'm deze week toch niet nodig.
Nouja op zaterdag was er wel activiteit op de posttrace.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijdag is 1, zaterdag en zondag tellen niet mee.. uiterst 3 dus woensdag
Meestal moet je die niet meetellen, maar wie weet heb je geluk, dan is ie er morgen..quote:Op maandag 3 maart 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja op zaterdag was er wel activiteit op de posttrace.
Dat wil ik niet want dan bellen ze me m'n nest uitquote:Op maandag 3 maart 2014 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meestal moet je die niet meetellen, maar wie weet heb je geluk, dan is ie er morgen..
Vandaag wordt het hem sowieso niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet want dan bellen ze me m'n nest uit
Ik ben bang van niet neequote:Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaag wordt het hem sowieso niet meer
Bestemming Eindhoven zelfs.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had het vanmorgen al in Breda/Tilburg moeten zijn
Hoi.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef DW457 het volgende:
Hallo daar, denk dat ik voor het eerst ook maar eens aanschuif in een SC.
Hmm...we hebben vast wel iets anders *rommelt in de kast* ah kijk, een sapje, wellicht? Of ben je al toe aan iets sterkers?quote:
Halloquote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef DW457 het volgende:
Hallo daar, denk dat ik voor het eerst ook maar eens aanschuif in een SC.
Quasedilla's?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef Myraela het volgende:
Lovely, jij weet vast wel wat ik vanavond kan eten toch?Ik ben zo inspiratieloos.
Nouja, dat is niet waar, ik heb wel lekkere dingetjes in de planning staan, maar die red ik vanavond na de boodschappen niet.
Na de boodschappen alle tijd, alleen heb ik dan wel honger dus ik wil niet iets waar ik nog een uur mee bezig ben.quote:
spaanse gehaktballetjes met rijst en boontjes. half uurtje werk.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de boodschappen alle tijd, alleen heb ik dan wel honger dus ik wil niet iets waar ik nog een uur mee bezig ben.
Quasedilla's en macaroni schotel staan wel op de planning, maar die moeten op mijn blog komen dus kan ik vanavond niet maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Quasedilla's?
Met kip tomatensalsa beetje kaas zure room en rucola?
Of wraps?
Macaronischotel met salade?
Goed gevulde groentensoep met toast?
Wraps of burrito's zijn altijd zo snel klaar, en je flikkert erin wat je lekker vindtquote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Quasedilla's en macaroni schotel staan wel op de planning, maar die moeten op mijn blog komen dus kan ik vanavond niet maken.
Wraps zijn wel altijd een goede optie.
Gehaktballen en rijst, apart. Maar ik ben niet zo'n rijst eter.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef perro. het volgende:
[..]
spaanse gehaktballetjes met rijst en boontjes. half uurtje werk.
dan gebakken krieltjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gehaktballen en rijst, apart. Maar ik ben niet zo'n rijst eter.
Boh lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Of roerbakgroenten met noodles
allemaal van die lekkere snelle gerechtjes
boerenomelet.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Of roerbakgroenten met noodles
allemaal van die lekkere snelle gerechtjes
Wat is dat precies?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag trouwens panna cotta's gemaakt.Dit keer met griekse yoghurt.
Room met een beetje gelatine, zodat ie rechtop blijft staan. En vanille, of koffie of chocolade erdoor.quote:
Een toetje van gekookte slagroom met vanille en gelatine. En in dit geval dus met griekse yoghurt en kersen.quote:
Klinkt goed Myrquote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een toetje van gekookte slagroom met vanille en gelatine. En in dit geval dus met griekse yoghurt en kersen.
Lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
Bijna vrij
Vanavond weer biefstuk, wat een straf
Ja doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef DW457 het volgende:
Klinkt goed, dames! Jullie mogen wel een keer komen koken voor me
Je zit nu op Fok!....dus neequote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei
Alsof ik niets beters te doen heb
oh wacht
Smoothquote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef DW457 het volgende:
Klinkt goed, dames! Jullie mogen wel een keer komen koken voor me
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tsss....geef nou maar toe, je vindt ons wel leuk
Lijkt me best leuk, mits er voor MIJ gekookt wordtquote:
Ja hoor Vin,quote:Op maandag 3 maart 2014 16:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet het gewoon anders aanpakken
[..]
Zeg LoLa, mag ik weer een keer bij jou komen eten?
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lijkt me best leuk, mits er voor MIJ gekookt wordt
Jij hebt wel goede bakskillzquote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zou graag voor iedereen een keer koken, alleen ik ga het niet betalen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Soms.. als het uitkomt....
[..]
Lijkt me best leuk, mits er voor MIJ gekookt wordt
[..]
Ja hoor Vin,
Ok, deal! Wanneer?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zou graag voor iedereen een keer koken, alleen ik ga het niet betalen.
Je kan dan toch gewoon de olie in een pan doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik had de laatste meet zelf bitterballen gemaakt, is de frituur ineens kapot.
Gegrilde frikandelletjes waren ook lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
Ik had de laatste meet zelf bitterballen gemaakt, is de frituur ineens kapot.
Had engel gedaan ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon de olie in een pan doen?
De bitterballen zaten al in de frituur toen die ermee stopte. Dus die waren doorweekt met vet. Kei smerig. In de prullenbak.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon de olie in een pan doen?
Ai dat is zondequote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De bitterballen zaten al in de frituur toen die ermee stopte. Dus die waren doorweekt met vet. Kei smerig. In de prullenbak.
Daaromquote:
Oh bahquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De bitterballen zaten al in de frituur toen die ermee stopte. Dus die waren doorweekt met vet. Kei smerig. In de prullenbak.
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gegrilde frikandelletjes waren ook lekker
Ja tochquote:
Hmm daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 3 maart 2014 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch
Ik heb vanochtend 12 years a slave zitten kijken, werd er wel ff stil van.
Mooi vuurtjequote:
Godver dan kan ik ook niet meelezenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
Vervelende mensen die alles denken te weten en het alleenrecht op advies menen te hebben...
Ik heb zin om te rellen, maar dan ben ik over een week nog bezig in dat topic.... klik het maar weg. Wellicht relt een ander voor me, dan pak ik de popcorn.![]()
Geen Fok overigens
Even snel een stel worsten kopen en braden.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees er voorzichtig mee. Voorkomen is beter dan blussen.
Doe je wel voorzichtig wie zijn worst brandt moet met blaren pissenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even snel een stel worsten kopen en braden.
Ik zei dat ik een stel worsten ging kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig wie zijn worst brandt moet met blaren pissen![]()
Die worsten kan je ook kopenquote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een stel worsten ging kopen
Nee, wel marshmellowsquote:Op maandag 3 maart 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die worsten kan je ook kopen![]()
Doe je er dan ook patat/friet bij?
Lekkerquote:
Mij?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:51 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik nog iets gemist de afgelopen dagen?
Jou altijdquote:
Ja, dat welquote:
Verder weinig gemistquote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou altijdmaar ik vroeg iets, niet iemand
![]()
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Gelukkig maar![]()
Iemand die een paar van mn kiezen wilt hebben?
Ik kan vrijdag pas, sta nu al stijf van de pijnstillers.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeik moet woensdag al naar de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag pas, sta nu al stijf van de pijnstillers.AI ai aiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik kan vrijdag pas, sta nu al stijf van de pijnstillers.O damn, ik ben ook al een paar jaar niet geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Ik kan vrijdag pas, sta nu al stijf van de pijnstillers.Dat is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, volgende week moet ik weer langs voor wat herstelwerkquote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
O damn, ik ben ook al een paar jaar niet geweest.
Ik ga nu naar een speciale tandarts, is wel wat duurder, maar op de langer termijn betaald zich dat wel terug hoop ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
O damn, ik ben ook al een paar jaar niet geweest.
wat is er speciaal aan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nu naar een speciale tandarts, is wel wat duurder, maar op de langer termijn betaald zich dat wel terug hoop ik.
Hmm ja, de laatste keer was ook vanwege auw, toen wortelkanaalbehandeling en heb nooit de kroon laten zetten die er eigenlijk op moestquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was eerst ook 8 jaar niet geweest en toen ook auw
en nu ga ik braaf elk half jaar
Niet van harte maar ik heb al 2 jaar geen gaatjes nu
Dus het zal vast wel ergens goed voor zijn
BRRRquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, de laatste keer was ook vanwege auw, toen wortelkanaalbehandeling en heb nooit de kroon laten zetten die er eigenlijk op moestdaarvoor was ik ook al 2 jaar niet geweest
Is gespecialiseerd in mensen met een angst voor de tandarts en werkt eventueel onder narcose.quote:
En daarvoor ging je altijd met mama mee?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ja, de laatste keer was ook vanwege auw, toen wortelkanaalbehandeling en heb nooit de kroon laten zetten die er eigenlijk op moestdaarvoor was ik ook al 2 jaar niet geweest
Speciaal? Zoals die tandartsen die getraind zijn op mensen die angst hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nu naar een speciale tandarts, is wel wat duurder, maar op de langer termijn betaald zich dat wel terug hoop ik.
Zoiesquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarvoor ging je altijd met mama mee?
Heb ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is gespecialiseerd in mensen met een angst voor de tandarts en werkt eventueel onder narcose.
[..]
Ik kan vrijdag pas, sta nu al stijf van de pijnstillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zo lang niet?
Als het echt zo erg is als waar ik bang voor ben, dan duurt het wel een paar uur en dan mag het wat mij betreft prima onder narcose. Laat mij maar lekker maffen en wakker worden wanneer het allemaal klaar is.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook
Enkel ga ik niet onder narcose dat gaat me echt te ver
Ik kan er absoluut niet tegen als ik zelf al aan mn tanden zit, laat staan een tandartsquote:
Kookles nemen?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bak weinig van koken (hihaho woordgrap), maar een steak gaat altijd goedGodverdomme wat lekker
Minder.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan er absoluut niet tegen als ik zelf al aan mn tanden zit, laat staan een tandarts
Sterktequote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het echt zo erg is als waar ik bang voor ben, dan duurt het wel een paar uur en dan mag het wat mij betreft prima onder narcose. Laat mij maar lekker maffen en wakker worden wanneer het allemaal klaar is.
[..]
Ik kan er absoluut niet tegen als ik zelf al aan mn tanden zit, laat staan een tandarts
Ach ik overleef ook al 7 jaar op mijn kookkunstquote:
Dank je.quote:
Mooi verkopen, heb je weer een zakcentjequote:Op maandag 3 maart 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Of je komt er na een jaar achter dat je nog onderdelen hebt om onderhoud te doen aan je vorige motor
Jep inderdaad, al is het niet veel. Oliefilter, luchtfilter en nog een paar andere kleine grutquote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi verkopen, heb je weer een zakcentje
Klinkt als tientjes werkquote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep inderdaad, al is het niet veel. Oliefilter, luchtfilter en nog een paar andere kleine grut
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik denk dat ik net mijn been in je pak krijg...
Nope, lijkt wel goed te scoren.quote:
Ik zag het jaquote:
IKEAquote:Op maandag 3 maart 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga naar de ikea smiddags dus zal er weinig van meekrijgen dan
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |