quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaanquote:
Klinkt goed! Ik duim voor je.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik moest eigenlijk werken voor een vriend/collega die anders niet vrij kon zijn, maar er was een andere afdeling die stilstond en dus de afdeling draait waar ik eigenlijk moest werken. Ik ben maar naar huis gegaan. Ipv heel de nacht werken ga ik zo dus maar slapen
.
Hoe is het met je sollicitatie ? Ik heb een 2e gesprek dinsdag. Nog een "concurrent" over van de 6 bij het eerste gesprek en ik heb al iets gehoord dat ik bij het eerste gesprek toch wel de betere was.
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leidquote:Op maandag 3 maart 2014 01:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik duim voor je.
Zelf een laffe mail gekregen met een afwijzing.
Uitdagingen houden het leuk.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ik het word, al is het net de ploeg die mijn "concurrent" op het moment leid. Denk wel dat hij en zijn ploeg mij accepteert (na een tijdje). Ik mag ze en hun mij volgens mij ook wel. Ik zal me dan wel echt moeten bewijzen. Uitdaging
.
Ow jammer, waarop hebben ze je afgewezen ?
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de wegquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitdagingen houden het leuk.
Geen idee ... Het was echt een standaard mail, "aan de hand van opleiding en ervaring paste je niet binnen het gestelde profiel". Na een gesprek had ik toch een wat uitgebreider antwoord verwacht. Dan is het niet meer die eerste mail je die voor tientallen mensen tegelijk typt. Dan heb je al een selectie gemaakt en iemand persoonlijk gesproken. Een tip over wat ik eventueel beter had kunnen doen had ik wel fijn gevonden.
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja is wel zo, ik ga hem ook zeker niet uit de weg.
Dat is wel minder, ik zou ook graag weten wat ze niet goed of minder vonden, zeker na een gesprek wel een wat meer persoonlijkere brief.
Groot gelijk, als ze al niet doen wat ze zeggen zou ik er ook niets meer mee te maken willen hebbenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden beloofd te bellen, dus dit was wel een flinke teleurstelling.Dan had ik tenminste nog kunnen vragen hoe of wat. Nu denk ik: "Bekijk het maar, zak lekker in de stront".
![]()
Was het maar kut, dan ... Laat maar.quote:
hommoquote:
Trustequote:
was zeker toch al te laat?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die hun geplande bezoekje afzeggen
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, lekker. Maar buurkater had vanmorgen geen zin.
Haterquote:Op maandag 3 maart 2014 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
ochtendseks
moeilijke gesprekken op de maandagochtendwhyyyyyyy me?
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Niks lekkerder dan ochtendseks
kauwgom op het nachtkastjequote:Op maandag 3 maart 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?
Of je pener met ochtendkaas onder de randjes erin stoppen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
kauwgom op het nachtkastje![]()
of mondspray
Ik heb echt NET mijn ontbijt op....quote:Op maandag 3 maart 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je pener met ochtendkaas onder de randjes erin stoppen.
Gewoon Fas-style dan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens... Misschien is een Buurpoes die net wakker is, niet het meest lustopwekkende om te zien?
[ afbeelding ]
Nope. En ook al wel dan zijn er genoeg standjes waarbij je elkaar niet in het gezicht ademtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je een ochtendadempje geen bezwaar?
Zorgen dat je op tijd wakker wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat geil wakker worden terwijl je eigenlijk daar geen tijd voor hebt niet zo slim is?
hier ook geen zin.. in niksquote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben echt zo hard aan het SOG-en. Heb zo geen zin om wat te doen voor school![]()
Ik wil gewoon in bed liggen. En huilen. Knuffelen met iemand die er niet is. Mehquote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook geen zin.. in niks
2e was zit er inmiddels wel in, zo even stofzuigen
Waarom zo sip meisje?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in bed liggen. En huilen. Knuffelen met iemand die er niet is. Meh![]()
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vroeg in het ziekenhuis moeten zijn, en met 5 minuten weer buiten staan
Lekker toch? Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vroeg in het ziekenhuis moeten zijn, en met 5 minuten weer buiten staan
Controle afspraak ivm diabetes.. Maar er is niks aan de hand, ik heb geen klachten, en bloeduitslag van vorige week was ook goed.. Dat had ook wel over de telefoon gekundquote:
Ik was ook van plan daarna even langs de telefoon winkel te gaan.. Ware het niet dat 't winkelcentrum waar die zit pas om 12 uur open gaatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker toch? Dan heb je nog wat aan je dag
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was ook van plan daarna even langs de telefoon winkel te gaan.. Ware het niet dat 't winkelcentrum waar die zit pas om 12 uur open gaat![]()
Vooral daar waar ze op zondag ook open zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja sommige winkelcentra gaat op maandag later open, dat is ook zo
Je hebt zelf die afspraak gemaakt toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral daar waar ze op zondag ook open zijn
Ik was om kwart over 9 al klaar in 't ziekenhuis.. De teleurstelling was best groot toen ik bedacht dat het maandag was
Nee, die wordt voor je gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt zelf die afspraak gemaakt toch?
Kom hier helpen, druk zatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben aan het WOG-gen. Nog niks fatsoenlijks gedaan
Mjah, in het begin kon het wel, maar er wilden steeds teveel mensen op dezelfde tijd.. Dat werkt niet.. Dus dan maakt de internist een schema dat het best in zijn rooster past...quote:
handigquote:Op maandag 3 maart 2014 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, in het begin kon het wel, maar er wilden steeds teveel mensen op dezelfde tijd.. Dat werkt niet.. Dus dan maakt de internist een schema dat het best in zijn rooster past...
Uiteindelijk welquote:
Klopt, mijn baas deed er ook nooit moeilijk over.. Soms wel een beetje kribbig om te tijd, maar ik heb bij de internist aangegeven altijd zo vroeg mogelijk in te plannen voor me..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo werkt ons ziekenhuis al jaren. Voor een ziekenhuisafspraak hoor je ook gewoon overal vrij te krijgen
Ja hier ook hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom hier helpen, druk zat
Ook veel zaken niet doorgegeven, lekker uitzoeken dus.
Je kunt beter warm en nat hebben inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja, bleh.. Koud en nat..
DOE DANquote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het koud, ben wel nat, maar moet nu echt met school bezig
Datquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt beter warm en nat hebben inderdaad
Nog niet buiten geweest?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het koud, ben wel nat, maar moet nu echt met school bezig
Nee en ik was ook niet van plan om naar buiten te gaan eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat![]()
[..]
Nog niet buiten geweest?
[..]
Ik zometeen nog even... Maar daarna blijf ik mooi weer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee en ik was ook niet van plan om naar buiten te gaan eigenlijk
kids hebben studiedag
Ik moet wel denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zometeen nog even... Maar daarna blijf ik mooi weer binnen
Hehe, altijd lastig.. Wat nu toch weer te eten..quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet wel denk ik
of we eten vanavond pannenkoeken
maar weet niet of daar zin in heb
Lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet wel denk ik
of we eten vanavond pannenkoeken
maar weet niet of daar zin in heb
Ja ook datquote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, altijd lastig.. Wat nu toch weer te eten..
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziekquote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben al vet lang niet ziek geweest geloof ik
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook dat
[..]
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziek
quote:Op maandag 3 maart 2014 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook dat
[..]
Zal ik mijn tong even achter in je huig stoppen... binnen een paar dagen ben je ziek
Niet zo kieskeurig, jij bent zo weer beter, nachtje zweten en klaarquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig, jij bent zo weer beter, nachtje zweten en klaar
quote:Op maandag 3 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jij hebt niet mee gekregen dat ik afgelopen maand ziek ben geweest he?
Hoe was de meet?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:06 schreef Fera het volgende:
Meh, buikpijn. Teveel kaas en vet gehad dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |