quote:Op maandag 3 maart 2014 01:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaring
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. Het accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.
De maatschappij is er echter nog niet klaar voor.
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond je stevige, Arische kaaklijn anders woest opwindend.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. De accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.
Ik lag er om half 7 inquote:Op maandag 3 maart 2014 01:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hield het gisteren tot half 6 's ochtends vol en ik was niet echt moe. Nu lichte koppijn maar ga zo wel slapen want morgen wordt het ook zo laat
Ik ben er nog hoor :$:$quote:Op maandag 3 maart 2014 01:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag er om half 7 in
Succes me je hoofd en weltrusten
Prachtig verwoordquote:Op maandag 3 maart 2014 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta boven de kortzichtige en discriminerende maatschappij. Dat ik intens kan genieten van het mannelijke lichaam van een Daley Blind staat volledig los van mijn geaardheid. Het is enkel een gevoel van acceptatie. De accepteren van al het natuurlijk schoon op deze wereld.
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.quote:
Blonde panters met blond haar. Jammer dat Sherlock zulke omschrijvingen nog niet oppikt, ik zou toch haast denken dat dit over mij gaat.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de panters. Bij voorkeur blonde panters met 2 katten, blond haar en een voorliefde voor mannen die Miguel heten.
Ach, gelukkig sleep je niemand mee het slechte ritme in.quote:
Ik zwaaide zonet, zag je het op de foto?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.
Dat is geheel vrijwilligquote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blonde panters met blond haar. Jammer dat Sherlock zulke omschrijvingen nog niet oppikt, ik zou toch haast denken dat dit over mij gaat.
[..]
Ach, gelukkig sleep je niemand mee het slechte ritme in.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeurenquote:Op maandag 3 maart 2014 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit zijn modellen van universa op schaal, dat kleine stipje links zijn wij.
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
kom curvefever snow.
Als anderen ook willen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 01:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja. Ik vind dat hele heelal maar een bijzonder gebeuren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |