In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
Jij zit 400 vaknummers hoger?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar schaar ik mezelf niet onder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij Blind is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Blind wordt aan alle kanten voorbij gespeeld
Inderdaad. Maar met een beetje geluk hoeven die niet veel in actie te komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
Schaars, Klaassen, ClasieWat een treurnis.
Als je je bedenkt dat De Jong er niet bij zit wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat Clasie en Schaars bij de selectie zitten.
Nee, hij evalueert ze nu.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Arno weer selecties te bepalen?
WK in het algemeen wordt wel leuk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk uit naar de interviews van Louis, de wedstrijden zelf zullen niks worden.
Vanavond weer gescoord, strooit wekelijks met heerlijke passes. Onbegrijpelijk.quote:
quote:
Dat was een legendarische uitzending. Vooral de tweet van Ivo Niehe was prachtig.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in een storing bij de Publieke Omroep.
Lekker 's nachts wat obscure potjes kijken, niks mis mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK in het algemeen wordt wel leuk.
Nederland wordt lekker lachwekkend
Hopelijk komt ie daar goed binnen.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Zorro het volgende:
Louis is wel net zo'n dictator als Ferguson, dus dat komt wel goed.
En die van Patrick Kluivert: ''Mij had je niet meer gezien''.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was een legendarische uitzending. Vooral de tweet van Ivo Niehe was prachtig.
AND PERHAPS..... EUROPE!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WE ARE THE BEST OF MANCHESTER WE ARE THE BEST OF LIVERPOOL WE ARE THE BEST OF LONDON WE ARE THE BEST OF ENGLAND!!!!
Was dat niet Humbertoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die van Patrick Kluivert: ''Mij had je niet meer gezien''.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in een storing bij de Publieke Omroep.
Engeland-Italië toch om 3 uur 's nachts?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker 's nachts wat obscure potjes kijken, niks mis mee.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Frank gaat alleen voor Barca weg. Hij wilt bij Ajax echt iets moois neerzetten.
Zonder Frank is Ajax nergens.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik bij VI al gezien, vond ik daar ook al strontirritant.
Ah ja.quote:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:51:04Mij had je niet meer gezien....
#NOS reageer retweet
Dat was eerst wel de loting, maar uit sportief / commercieel (commercieel dus) oogpunt hebben ze die vervroegd en die is nu dus om middernacht.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland-Italië toch om 3 uur 's nachts?
Alle wedstrijden zijn gepland om 18:00, 21:00 en 24:00quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de loting, maar uit sportief / commercieel (commercieel dus) oogpunt hebben ze die vervroeg en die is nu dus om middernacht.
Ooh jammer. Had me er al op verheugdquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was eerst wel de loting, maar uit sportief / commercieel (commercieel dus) oogpunt hebben ze die vervroeg en die is nu dus om middernacht.
Weet iemand of het WK in zijn geheel samenvalt met de zomervakantie?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 15 juniquote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle wedstrijden zijn gepland om 18:00, 21:00 en 24:00
Wat een racistische opmerking van Humberto.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 03-11-2013 om 22:51:04Mij had je niet meer gezien....
#NOS reageer retweet
Maar daar kijkt niemand naar.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 15 juni
8
Groep C
Ivoorkust
Japan
03.00 uur, Recife
Volgens mij hebben wij van de universiteit al vrij vroeg vakantie, of dat al voor jou geldt weet ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet iemand of het WK in zijn geheel samenvalt met de zomervakantie?
Leuk potjequote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 15 juni
8
Groep C
Ivoorkust
Japan
03.00 uur, Recife
quote:
Het is afgelopen dus ik ga ff pissen (quote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij van de universiteit al vrij vroeg vakantie, of dat al voor jou geldt weet ik niet.
Daar heb ik zin inquote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 15 juni
8
Groep C
Ivoorkust
Japan
03.00 uur, Recife
Vorig WK had ik tentamens tijdens wedstrijdenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij van de universiteit al vrij vroeg vakantie, of dat al voor jou geldt weet ik niet.
Raymannquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb m'n tv uit staan
wat mis ik
wat mis ik
wat mis ik
Vorig WK was ik vrij, want toen had ik net eindexamen gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Vorig WK had ik tentamens tijdens wedstrijden
bedanktquote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!
ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!ALARM VOOR DE NEGER RAYMAN!!
Ik ook. Maar toen Nederland tegen Uruguay moest, moest ik naar zo'n kutgala.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorig WK was ik vrij, want toen had ik net eindexamen gedaan
Allemaal even lachen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
Dus je keek vanuit Chersonisaos of Llorett de Mar?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechts 40 goals voor Oranje inderdaad.quote:
Ik waarschuw mensen, dat is een nobele actie.quote:
Ik moest naar zo'n kutgala toen Nederland net Brazilië had gesloopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toen Nederland tegen Uruguay moest, moest ik naar zo'n kutgala.
xdquote:
Ze slaan het EK over?quote:
Hopen dat de ... ze meesleurtquote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens hoop ik dat Rob Kamphues en Jörgen Raymann elkaar infecteren met aids.
Op de huishoudschool kan je niet verwachten dat men rekening houdt met voetbalquote:Op zondag 2 maart 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Vorig WK had ik tentamens tijdens wedstrijden
Oh shit, volgend seizoen dus Huubje.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 02-03-2014 om 22:52:52Huub Stevens was destijds met Koeman in de race om het trainerschap bij #Feyenoord reageer retweet
Nee, daar ben ik sowieso niet geweest, maar we hadden wel een vakantietje precies met de week voor het wk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus je keek vanuit Chersonisaos of Llorett de Mar?
Overgewaardeerde langzame middenvelder. Soort Effenberg. Ook zo over het paard getild.quote:
Binnenkort wordt Duits de voertaal in De Kuip.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
Oh shit, volgend seizoen dus Huubje.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 02-03-2014 om 22:52:52Huub Stevens was destijds met Koeman in de race om het trainerschap bij #Feyenoord reageer retweet
Gesponsord door Opel en Adidas.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Duits de voertaal in De Kuip.
Gewoon spijbelen ja tog!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb tijdens het hele WK gewoon school man gvd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Rode Ster was die geniaal andersquote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overgewaardeerde langzame middenvelder. Soort Effenberg. Ook zo over het paard getild.
Verkiezingen in de zomer?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik sowieso niet geweest, maar we hadden wel een vakantietje precies met de week voor het wk.
Kan me vaag herinneren dat er toen verkiezingen waren.
Maar toen mocht ik niet stemmen omdat ik net 2 dagen nog geen 18 was.
Nederland wordt toch meteen uitgeschakeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Narcisten.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zappen jullie dan ook niet weg?
Wel dus, 9 juni.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Verkiezingen in de zomer?
Geen landelijke verkiezingen neem ik aan?
9 juni 2010 was er toch tweede kamerverkiezingen?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nja laatste week is dan zo'n flutweek met boeken wegbrengen en rapport ophalen, maar daarvoor heb ik gewoon les en toetsweekquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2010quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik dus niet zienquote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nederland wordt toch meteen uitgeschakeld.
Middelbare school?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja laatste week is dan zo'n flutweek met boeken wegbrengen en rapport ophalen, maar daarvoor heb ik gewoon les en toetsweek
Wedstrijden zijn toch pas laat? Wat is het probleem?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nu je geboortedatum.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik sowieso niet geweest, maar we hadden wel een vakantietje precies met de week voor het wk.
Kan me vaag herinneren dat er toen verkiezingen waren.
Maar toen mocht ik niet stemmen omdat ik net 2 dagen nog geen 18 was.
Boeiend. Wkquote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja laatste week is dan zo'n flutweek met boeken wegbrengen en rapport ophalen, maar daarvoor heb ik gewoon les en toetsweek
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9 juni 2010 was er toch tweede kamerverkiezingen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2010
Dacht dat ze de zomer bij voorkeur ontwijken.quote:
Ja. Hoe denk je anders dat ik het voor elkaar krijg het postgedrag van een laagbegaafde mongool te imiteren? (Sorry Mansjester)quote:
Juist daarom.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn toch pas laat? Wat is het probleem?
Als dat gebeurt, vier ik het ingetogen op mijn zolderkamer. Ik wil niets te maken hebben met al die nobody's die niet eens weten wie of wat Robin van Pursie is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Pascalus het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Lowietje gewoon wereldkampioen wordt.
De beste van Rio en Beloe Horizontje.
Mijn afstandbediening ligt aan de andere kant van de bankquote:
Gewoon korter slapen, voor zulke topwedstrijden.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog moeër op schoolquote:Op zondag 2 maart 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon korter slapen, voor zulke topwedstrijden.
6:45 hier. Niet zeiken.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
M'n wekker gaat morgen al om 9:00, wat een aids.
Die van mij gaat nietquote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi spelletje is dat, Rayman.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh kut ik heb Rayman nog aanstaan
Hier om 08:00.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Zap naar BBC.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh kut ik heb Rayman nog aanstaan
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
Dat niemand die Johannes Vermeer wiki heeft aangepast aan onze bescheiden bigstar
Jouw hints hebben vaak een diepere laag.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf nog zoveel hints, en toch kwamen ze er niet op, gek is dat.
Je moet echt wel een geleerde zijn om enige informatie uit mijn hints te kunnen halen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jouw hints hebben vaak een diepere laag.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Hoe denk je anders dat ik het voor elkaar krijg het postgedrag van een laagbegaafde mongool te imiteren? (Sorry Mansjester)
quote:
6:00 hierquote:Op zondag 2 maart 2014 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Blijft een rare trend van de laatste jaren dat stukjesschrijvers maar op TV moeten komen alhoewel ze daar totaal geen kwaliteiten voor hebben. Volgens mij is dat begonnen bij die walgelijkequote:Op zondag 9 maart 2014 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik versta hem nooit
Zijn columns vind ik nog best aardig trouwens
Zijn accentquote:
Met een beetje geluk Caland, Alors, Johannes & GGMM.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de wekelijkse zelfpijniging. Wie schuiven aan?
Dat zou wel leuk zijn en bovendien krijgen de vissen van GGMM dan eindelijk de landelijke bekendheid waar ze al hun hele leven naar smachten.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Caland, Alors, Johannes & GGMM.
Pierre van Hooijdonk, Ronald Waterreus, Jan Mulder en Willem Vissersquote:Op zondag 9 maart 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de wekelijkse zelfpijniging. Wie schuiven aan?
4Lf zorgt ook wel voor een topshow vind ikquote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Met een beetje geluk Caland, Alors, Johannes & GGMM.
Ik denk dat je bij DWDD meer kans van slagen hebt. Met als tafelheer uiteraard Giel Beelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn en bovendien krijgen de vissen van GGMM dan eindelijk de landelijke bekendheid waar ze al hun hele leven naar smachten.
Horrortafel. Maar we gaan proberen ons hier doorheen te slaan. Ik geef het darten zelfs op.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonk, Ronald Waterreus, Jan Mulder en Willem Vissers
Geweldig toch
Ik hou mijn vissen even uit de publiciteit. Sinds het verlies van vis Don zijn ze nogal instabiel.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn en bovendien krijgen de vissen van GGMM dan eindelijk de landelijke bekendheid waar ze al hun hele leven naar smachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |