In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
Jij zit 400 vaknummers hoger?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar schaar ik mezelf niet onder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat hij Blind is.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:02 schreef Mansjester het volgende:
Blind wordt aan alle kanten voorbij gespeeld
Inderdaad. Maar met een beetje geluk hoeven die niet veel in actie te komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
Schaars, Klaassen, ClasieWat een treurnis.
Als je je bedenkt dat De Jong er niet bij zit wel jaquote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
Belachelijk dat Clasie en Schaars bij de selectie zitten.
Nee, hij evalueert ze nu.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Arno weer selecties te bepalen?
WK in het algemeen wordt wel leuk.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk uit naar de interviews van Louis, de wedstrijden zelf zullen niks worden.
Vanavond weer gescoord, strooit wekelijks met heerlijke passes. Onbegrijpelijk.quote:
quote:
Dat was een legendarische uitzending. Vooral de tweet van Ivo Niehe was prachtig.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in een storing bij de Publieke Omroep.
Lekker 's nachts wat obscure potjes kijken, niks mis mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK in het algemeen wordt wel leuk.
Nederland wordt lekker lachwekkend
Hopelijk komt ie daar goed binnen.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Zorro het volgende:
Louis is wel net zo'n dictator als Ferguson, dus dat komt wel goed.
En die van Patrick Kluivert: ''Mij had je niet meer gezien''.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was een legendarische uitzending. Vooral de tweet van Ivo Niehe was prachtig.
AND PERHAPS..... EUROPE!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WE ARE THE BEST OF MANCHESTER WE ARE THE BEST OF LIVERPOOL WE ARE THE BEST OF LONDON WE ARE THE BEST OF ENGLAND!!!!
Was dat niet Humbertoquote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die van Patrick Kluivert: ''Mij had je niet meer gezien''.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb weer zin in een storing bij de Publieke Omroep.
Engeland-Italië toch om 3 uur 's nachts?quote:Op zondag 2 maart 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker 's nachts wat obscure potjes kijken, niks mis mee.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Frank gaat alleen voor Barca weg. Hij wilt bij Ajax echt iets moois neerzetten.
Zonder Frank is Ajax nergens.
quote:Op zondag 2 maart 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik bij VI al gezien, vond ik daar ook al strontirritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |