abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137337998
Vertel me meer over de amerikaanse aanval op australie
pi_137338005
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:48 schreef theNull het volgende:

[..]

Zo heeft Rusland toch nog een machtige partner is deze kwestie.
wat ik eerder al zei....

1 woord, 5 letters

Begint met een:

C

is een redelijk economisch veelvragend grondstoffenlandje

geloof me, die kunnen economisch zonder gasleveranties aan Europa hoor

--------------------------------------

mag ik meedoen om de logica 1.0 award vandaag?

ze dreigen de pijpen stop te zetten en doet econoboost met China
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  maandag 3 maart 2014 @ 09:53:18 #204
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137338026
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

1 woord, 5 letters

Begint met een:

C

Alleen wil China niet afhankelijk zijn van import uit andere landen, zeker niet uit landen die even machtig of machtiger zijn dan zij. Dan halen ze het liever uit landjes die ze de baas kunnen zijn, maar nog liever uit hun eigen land.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137338038
quote:
Lekker boeiend.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137338046
?? China is heel erg afhankelijk van grondstoffen uit andere landen...
  maandag 3 maart 2014 @ 09:54:24 #207
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137338051
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef arjan1112 het volgende:
Het zal wel met de afscheiding van Tasmanië te maken hebben. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137338084
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef arjan1112 het volgende:
klopt ze hebben er half Afrika voor gekoloniseerd 2.0

Maar sommige argumenten op internet......niet doorvertellen hoor.....zijn een beetje verzonnen. ;)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:56:11 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137338085
De VS heeft toch inmiddels wel een aircraft carrier daar in de buurt liggen?
  maandag 3 maart 2014 @ 09:56:21 #210
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137338088
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef arjan1112 het volgende:
Wat ze willen en wat ze op dit moment zijn is niet per se hetzelfde natuurlijk. Maar het is op dit moment niet China's wens om hun vraag naar brandstoffen door Rusland te laten beantwoorden.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:56:44 #211
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137338096
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De VS heeft toch inmiddels wel een aircraft carrier daar in de buurt liggen?
Ja en dan. Dan staan ze tegenover Rusland en misschien zelfs China.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137338098
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

1 woord, 5 letters

Begint met een:

C

Je bedoelt dus China?

Waarom zouden die volledig achter Rusland gaan staan in zo'n geval?

Voor China is het win-win. Rusland nog zwakker en het westen niet boos.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:57:23 #213
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137338111
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

klopt ze hebben er half Afrika voor gekoloniseerd 2.0

Maar sommige argumenten op internet......niet doorvertellen hoor.....zijn een beetje verzonnen. ;)
Precies, ze halen het uit Afrika, omdat die landen zwak zijn ten opzichte van China. Er zit voor je buitenlandpolitiek een groot verschil tussen grondstoffen uit zwakke Afrikaanse landen halen en grondstoffen uit het grote Rusland halen.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:57:40 #214
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137338116
quote:
Sinds wanneer bombardeert de USA de Atlantische Oceaan? :')

Wat een flauw plaatje zeg.
pi_137338138
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:52 schreef arjan1112 het volgende:
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het zal wel met de afscheiding van Tasmanië te maken hebben. :P
Volgens 4chan /pol/ reactie:

Nugan Hand Bank
They laundered the money made from South East Asian drug trade - heroin funded the Hmong guerrillas - through a bank they set up in Australia.
Read the 2nd edition of Alfred McCoys The Politics of Heroin for a comprehensive study of the US government and drug trafficking, or Jonathan Kwitnys The Crime of Patriots for more on Nugan Hand

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Sinds wanneer bombardeert de USA de Atlantische Oceaan? :')

Wat een flauw plaatje zeg.
Wel goed opletten,er wordt aangewezen welke landen gebombadeerd zijn door USA :P
pi_137338205
Bij BBC Today zei Hague, de Britse minister van Buitenlandse Zaken, dat wat Rusland doet “duidelijk een schending is van de soevereiniteit, onafhankelijkheid en territoriale integriteit van Oekraïne”. Hij zei ook: “Ik accepteer niet dat er vergelijkingen worden gemaakt met Irak.” Daar vielen Groot-Brittannië en de VS in 2003 binnen.

Hague zei dat er “meer dan alleen diplomatieke maatregelen” zullen volgen, maar wilde niet dieper ingaan op wat hij daar onder verstaat.
  maandag 3 maart 2014 @ 10:01:21 #217
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137338209
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:56 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Ja en dan. Dan staan ze tegenover Rusland en misschien zelfs China.
Dat is waar.
pi_137338212
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Precies, ze halen het uit Afrika, omdat die landen zwak zijn ten opzichte van China. Er zit voor je buitenlandpolitiek een groot verschil tussen grondstoffen uit zwakke Afrikaanse landen halen en grondstoffen uit het grote Rusland halen.
kom jij anders met een FEITELIJK argument dat China liever niet economisch met grootmachten handelt.
pi_137338215
CA_NW_World twitterde op maandag 03-03-2014 om 10:00:35 Pro-Russian soldiers take over east Crimea ferry terminal: Pro-Russian troops have taken over a ferry terminal on... http://t.co/3xOixibbRV reageer retweet
pi_137338229
China koopt veel olie van Iran dacht ik, mja maakt ook niet uit
pi_137338289
Gregor Peter ‏@L0gg0l · 6 min
RUSSIA'S RTS STOCK INDEX DROPS 11% TO LOWEST LEVEL SINCE 2009
  Trouwste user 2022 maandag 3 maart 2014 @ 10:06:27 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_137338318
D66 en de SP zijn ontstemd over minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie. Terwijl de situatie in Oekraïne alsmaar verslechtert, vierde de VVD-bewindsvrouw dit weekend vrolijk carnaval in haar thuisprovincie Zuid-Limburg.

Na de traditionele sleuteloverdracht danste ze afgelopen zaterdag te Maastricht met prins Henri I. De Maastrichtse wethouder Gerdo van Grootheest (GroenLinks) plaatste een foto van de dansende Hennis op Twitter.

De foto leverde meteen boze reacties op. 'Nu carnaval vieren is onverstandig,' zegt SP-woordvoerder Harry van Bommel. 'Je moet niet de indruk wekken feest te vieren nu het in Oekraïne zo slecht gaat.' De minister moet bovendien op elk moment oproepbaar zijn, meent Van Bommel. 'Het is de dag dat Litouwen en Polen een spoedvergadering van de NAVO vragen en de NAVO zich ook geroepen voelt allerlei uitspraken te doen. Bovendien: wat als de Poolse of Duitse minister snel wil overleggen?'

Ook D66-Kamerlid Sjoerdsma is niet blij. 'Natuurlijk houdt Hennis de situatie echt wel goed in de gaten en heeft een minister recht op een privéleven, maar de symboliek die van zo'n foto uitgaat, is gewoon niet goed. Terwijl aan de andere kant van Europa de vlam in de pan slaat, staat bij ons de minister van Defensie carnaval te vieren.'

Ook op Twitter regende het afkeurende reacties. 'De slechtst getimede tweet van de dag,' reageerde bijvoorbeeld Mark Traa. 'Weten we tenminste écht goed waar haar prioriteiten liggen,' zei een ander. 'Afvoeren, lijk me!'

Minister Hennis-Plasschaert liet gisteravond op Twitter weten dat ze alle ontwikkelingen in Oekraïne op de voet volgt. 'De minister hield constant contact met minister Timmermans van Buitenlandse Zaken en was ook de hele tijd direct beschikbaar,' liet haar woordvoerder Klaas Meijer gisteravond weten. Volgens het ministerie van Defensie was Hennis op zaterdagochtend en -middag aanwezig bij het carnaval.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137338327
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alleen wil China niet afhankelijk zijn van import uit andere landen, zeker niet uit landen die even machtig of machtiger zijn dan zij. Dan halen ze het liever uit landjes die ze de baas kunnen zijn, maar nog liever uit hun eigen land.
Eng land :r Zeer 'introvert' (op zichzelf gericht), weinig oog voor de omgeving en alleen handelen als ze er zelf direct voordeel van hebben, voor de rest hebben ze weinig behoefte om anderen te helpen.
Een beetje de Fokker onder de wereldmachten zeg maar :')
  maandag 3 maart 2014 @ 10:06:59 #224
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137338333
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:01 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

kom jij anders met een FEITELIJK argument dat China liever niet economisch met grootmachten handelt.
Daar kom je zelf al mee aan zetten. Je ziet dat China zich richt op zwakke Derde Wereldlanden. Ik zeg overigens niet dat ze liever niet handelen met grootmachten, maar ze zullen niet afhankelijk willen worden van Rusland. Dus Europa volledig vervangen als afnemer, past op dit moment niet binnen de Chinese grondstoffenpolitiek. Die is juist erg divers en gericht op de Derde Wereld.
pi_137338337
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:01 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

oh ja, met extra leuk detail de Halve Chinese Marine en haar Volledige Luchtmacht bestaat uit of Voormalig Russisch materieel OF technologisch doorontwikkelde in samenwerking met Ruslandse Sukhoi's...is het dan in China haar interesse om betrekkingen te dwarsbomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')