Dat is nu het landgoed van Angela Merkel.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien zijn alle Tsjechen naar Slowakije verhuist. Ik ben benieuwd wat er met Tsjechië gebeurd is. Stiekem door de Duitsers ingelijfd als Bohemië?
Dat is lastig te vergelijken, Hitler veroorzaakte natuurlijk doden in compleet Europa en nog vele soldaten uit de VS, Canada etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Absoluut gezien wel, ook als percentage van de bevolking?
Nogmaals, wat is je punt?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Alles, want militair is China nog steeds afhankelijk van Rusland en Putin wil de gasleidingen als pressiemiddel gebruiken tegen Europa met minimaal economisch verlies.
quote:
Volgens mij is dat MSNBCquote:Op maandag 3 maart 2014 10:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien zijn alle Tsjechen naar Slowakije verhuist. Ik ben benieuwd wat er met Tsjechië gebeurd is. Stiekem door de Duitsers ingelijfd als Bohemië?
Als we in dat soort tijden gaan denken......Waarom zit Wit-Rusland dan nog niet bij GrootHertogdom Litouwen?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ook zonder "zomaar" klopt die zin.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zomaar is geen issue nu.....Oekraine is geen "zomaar"
conclusie?.....als Putin moeilijk wil..... kunnen we dat ook niet met alle gemak zomaar wegwuiven als jij lijkt te doenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is je punt?
Je noemt twee feiten, maar wat wil je ermee zeggen?
Complot van de CIA natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als we in dat soort tijden gaan denken......Waarom zit Wit-Rusland dan nog niet bij GrootHertogdom Litouwen?
Idd. Maar wat is de belangrijkste toepassing van gas hier in NL?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen we toch een alternatief nodig hebben, dus laten we hopen dat die er komt.
quote:China vindt dat het Westen het oplossen van de crisis in Oekraïne maar beter aan Rusland kan overlaten. Dat is te lezen in Chinese staatsmedia.
"Het is begrijpelijk dat Vladimir Poetin zegt hij het recht heeft de belangen van Rusland en de Russisch sprekende bevolking in Oekraïne te beschermen", aldus een commentaar van staatspersbureau Xinhua.
Volgens Xinhua sluiten westerse landen Rusland uit van de onderhandelingstafel, terwijl ze zelf met hun 'partijdige bemiddelingspogingen' Oekraïne hebben gepolariseerd. Volgens het staatspersbureau moet het Westen de 'unieke rol' van Rusland accepteren in het bepalen van de toekomst van Oekraïne.
Ook volgens de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov zijn Rusland en China het eens zijn over de situatie in Oekraïne. Lavrov maakte dat vandaag bekend na een gesprek met zijn Chinese ambtgenoot Wang Yi.
Grammaticaal wel.....maar qua situatie dan weer absoluut niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ook zonder "zomaar" klopt die zin.
Precies, oftewel, geen van beide partijen wil de economische betrekkingen stoppen. Wij hebben hun gas nodig, zij hebben ons geld nodig. Er zijn van allerlei dingen te bedenken die de consequenties verminderen, maar uiteindelijk is het voor beide partijen beter om deze handel voort te blijven zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
conclusie?.....als Putin moeilijk wil..... kunnen we dat ook niet met alle gemak zomaar wegwuiven als jij lijkt te doen
Nou ja, als er 2 minder bekende/grote Amerikaanse staten op de kaart samengevoegd waren zou 90 % van de Europeanen het ook niet opvallen waarschijnlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 10:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Volgens mij is dat MSNBC
Volgens mij is het voor Nederland sowieso niet zo'n punt. Als de gasleveringen stoppen, is dat voornamelijk in Oost-Europa een probleem.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Idd. Maar wat is de belangrijkste toepassing van gas hier in NL?
Is dat niet iets wat te vervangen valt met elektriciteit?
Verrassend, communist 2 is het eens met communist 1quote:Op maandag 3 maart 2014 10:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ah, de Chineze kiezen een verstandigere lijn!
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)land-oekraine-crisis
[..]
hehe...... ik ben het nu eindelijk met je eensquote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Precies, oftewel, geen van beide partijen wil de economische betrekkingen stoppen. Wij hebben hun gas nodig, zij hebben ons geld nodig. Er zijn van allerlei dingen te bedenken die de consequenties verminderen, maar uiteindelijk is het voor beide partijen beter om deze handel voort te blijven zetten.
Fox Newsquote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Nou ja, als er 2 minder bekende/grote Amerikaanse staten op de kaart samengevoegd waren zou 90 % van de Europeanen het ook niet opvallen waarschijnlijk
Hm, dit is al de derde keer vandaag dat we een tegenovergesteld standpunt van de Chinezen voorbij zien komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ah, de Chineze kiezen een verstandigere lijn!
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)land-oekraine-crisis
[..]
Communisten?? In dit geval was steun van de Chinezen overigens niet vanzelfsprekend. Lavrov heeft weer eens uitstekend werk gedaan om zo een stevig blok te kunnen vormen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Verrassend, communist 2 is het eens met communist 1
Hoe Lang is ook een Chinees he?, het stikt ervan daaro!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hm, dit is al de derde keer vandaag dat we een tegenovergesteld standpunt van de Chinezen voorbij zien komen.
Dan snap ik alleen niet waarom je het daar wel mee eens bent, maar dat je het in deze post met me oneens bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
hehe...... ik ben het nu eindelijk met je eens
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Grammaticaal wel.....maar qua situatie dan weer absoluut niet.
Vaker The Daily Show en Colbert Report kijkenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef arjan1112 het volgende:
De gemiddelde Nederlander weet alleen Florida Californie en Texas op een kaart aan te wijzen...
Heb weleens zo een test gedaan.. de meeste staten wist ik echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |