Je denkt dat het wel oprecht is als ze de wet terugtrekken nadat Poetin binnenviel?quote:
quote:Poetin spreekt Merkel over Oekraïne
In een telefoongesprek met de Duitse bondskanselier Merkel heeft de Russische president Vladimir Poetin gezegd dat de maatregelen van Rusland in Oekraïne "volkomen passend" zijn, gezien de "uitzonderlijke situatie".
Russische burgers en Russisch sprekenden in Oekraïne worden volgens Poetin geconfronteerd met een "onophoudelijke bedreiging" van ultranationalisten.
In het gesprek heeft Merkel haar bezorgdheid geuit over de ontwikkelingen in Oekraïne. Volgens een verklaring van het Kremlin zijn de politieke leiders overeengekomen dat Rusland en Duitsland hun overleg zowel bilateraal als multilateraal voortzetten om zo te streven naar een normalisatie van de situatie.
http://nos.nl/artikel/618(...)l-over-oekraine.html
Voorjaar 2014. Vloot naar Sevastopol.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:26 schreef ellevehC86 het volgende:
Last Chance for Peace...Sebastopol or War!
Democratie is geen dictatuur van de meerderheid, maar zou minderheden moeten beschermen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem als de bevolking van de Krim bij Rusland wil horen, waarom dat verbieden? Dat is onderdrukken.
Je hebt mijn punt gemaakt. Dit zijn geen echte vriendschappen of bondgenoten (Iran en Syrië zelfs ideologische tegenstanders van Rusland). Het zijn slechts mede-tegenstanders vd Vs.quote:
Klopt, maar dat is geen tegenargument. Waarom zou de Russische Federatie de niet etnische Russen in de Krim gaan discrimineren?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Democratie is geen dictatuur van de meerderheid, maar zou minderheden moeten beschermen.
De Tartaren die er wonen zullen wederom het bokje zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is geen tegenargument. Waarom zou de Russische Federatie de niet etnische Russen in de Krim gaan discrimineren?
Rusland heeft dan ook geen aantrekkingskracht op andere landen. De VS wel: rijk, machtig, democratisch, innoverend, open naar andere mensen toe, gastvrij.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt mijn punt gemaakt. Dit zijn geen echte vriendschappen of bondgenoten (Iran en Syrië zelfs ideologische tegenstanders van Rusland). Het zijn slechts mede-tegenstanders vd Vs.
De VS echter, die verdrinkt in vrienden en bondgenoten - en daaronder vallen niet de dictatoriale regimes of gedwongen bondgenoten die ze steunen om strategieën en belangen. Dat laatste is nmlk het enige dat Rusland heeft.
Rusland heeft niks te maken met de Krim, het is een regio in een ander landquote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is geen tegenargument. Waarom zou de Russische Federatie de niet etnische Russen in de Krim gaan discrimineren?
Zoals ik al zei: die hebben ze niet. En jij moet het tegendeel daarvan nog aantonen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb nog geen concreet voorbeeld gezien van Rusland die een vriend naait.
Hij is overgelopen en heeft zich aan de Russen overgegeven dat is wat anders in ieder geval.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
Haha, die chef van de marine die is ontslagen omdat hij niet zou willen vechten tegen de Russen.
Denk als je 100 soldaten van Oekraïne aan een leugendetector zet dat de ruime meerderheid ontslagen moet worden.
Rusland heeft geen ideologie meer die ze wil verspreiden.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt mijn punt gemaakt. Dit zijn geen echte vriendschappen of bondgenoten (Iran en Syrië zelfs ideologische tegenstanders van Rusland). Het zijn slechts mede-tegenstanders vd Vs.
De VS echter, die verdrinkt in vrienden en bondgenoten - en daaronder vallen niet de dictatoriale regimes of gedwongen bondgenoten die ze steunen om strategieën en belangen. Dat laatste is nmlk het enige dat Rusland heeft.
En dat baseer je op?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Tartaren die er wonen zullen wederom het bokje zijn.
Het punt is dat de meeste soldaten van Oekraïne niet tegen de Russen willen vechten.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij is overgelopen en heeft zich aan de Russen overgegeven dat is wat anders in ieder geval.
Misschien een gevalletje: 'Je kunt niet overlopen. Je bent ontslagen!' Of andersom: 'Jullie kunnen me niet ontslaan, ik stap op!'quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij is overgelopen en heeft zich aan de Russen overgegeven dat is wat anders in ieder geval.
Nee, Istanbul en achter het Kielkanaalquote:Op zondag 2 maart 2014 21:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Voorjaar 2014. Vloot naar Sevastopol.
Jij reageerde op waarom de Krim niet bij Rusland zou mogen komen met dit:quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Rusland heeft niks te maken met de Krim, het is een regio in een ander land
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Democratie is geen dictatuur van de meerderheid, maar zou minderheden moeten beschermen.
Jep, en geniale geopolitiek na de tweede wereld oorlog. Vijanden tot vrienden gemaakt (en afhankelijk vd bescherming vd Vs zoals bv Japan).quote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rusland heeft dan ook geen aantrekkingskracht op andere landen. De VS wel: rijk, machtig, democratisch, innoverend, open naar andere mensen toe, gastvrij.
Het blijft een ongeregeld pauperland dat Oekrainequote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
Haha, die chef van de marine die is ontslagen omdat hij niet zou willen vechten tegen de Russen.
Denk als je 100 soldaten van Oekraïne aan een leugendetector zet dat de ruime meerderheid ontslagen moet worden.
Ik zeg Iran, Syrië, Venezuela, Cubaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: die hebben ze niet. En jij moet het tegendeel daarvan nog aantonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |