Vriendschappelijke relaties dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien moet je even de betekenis van vriend opzoeken. In internationale politiek bestaan er geen vrienden, ook niet voor je held Poetin.
Ligt er aan hoe je het definieert. Welk land zou jij als voorbeeld willen geven als vriend van Rusland?quote:
Het gaat maar door, het wittemuur complexquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt die vraag al meer dan vijftien keer gesteld. Duf ik geld op in te zetten
Je snapt wel wat ik bedoel...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]Ingehuurde dictators /=/ vrienden.
En Saddam verneukte het zelf door Kuweit binnen te vallen.
Wow eindelijk dringt iets tot door.quote:
Nee, jij probeert Rusland als loyaal af te schilderen tegenover een VS die vrienden naait. Maar de argumenten vallen weg.quote:
Syrië, Iran, Venezuela, Cubaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het definieert. Welk land zou jij als voorbeeld willen geven als vriend van Rusland?
Mongolie want de Russen hebben hun gered van de Chinezenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het definieert. Welk land zou jij als voorbeeld willen geven als vriend van Rusland?
Omdat je geen antwoord geeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wow eindelijk dringt iets tot door.
Waarom zou ik iets blaten op die vraag als je die vraag toch continu blijft herhalen
Als hij geen antwoord geeft...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het gaat maar door, het wittemuur complex
Hoe dan? Ik heb nog geen concreet voorbeeld gezien van Rusland die een vriend naait.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, jij probeert Rusland als loyaal af te schilderen tegenover een VS die vrienden naait. Maar de argumenten vallen weg.
SadPanda = WitteMuurquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
.... Ohja - want dit is geen reinste speculatie hoor. Je begint echt op wittemuur te lijken nu.
Zuid-Ossetie.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Reageer dan niet als je niet serieus kunt doen...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is niet waar, is photoshop. De Russen proberen ons iets wijs te maken
Ooit van de Sovjet-Unie gehoord? Korte samenvatting: decennia-durende-vrienden-naaiende-bak-ellende.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb nog geen concreet voorbeeld gezien van Rusland die een vriend naait.
counterdeal: rusland geeft geen fuck om syrie en pakt de Krimquote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Wespensteek het volgende:
De deal: Rusland laat die knakker van Syrïe vallen en krijgt daarvoor zonder problemen van de VS/EU de krim.
Ik heb het dus over Rusland onder Poetin.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ooit van de Sovjet-Unie gehoord? Korte samenvatting: decennia-durende-vrienden-naaiende-bak-ellende.
Daarom laat hij die dictator ook vallen dan heeft Poetin de handen vrij.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
counterdeal: rusland geeft geen fuck om syrie en pakt de Krim
Slechte dealquote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Wespensteek het volgende:
De deal: Rusland laat die knakker van Syrïe vallen en krijgt daarvoor zonder problemen van de VS/EU de krim.
dat belooft nog wat voor 2040-2045quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na 1914-1918 krijgen we nu 2014-2018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |