SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had hem een schop voor zijn harses gegeven , komt er mss nog wat verstand inquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik neem aan dat het TH hier wel van geleerd heeft, tenzij ze van mening zijn dat Bojan het wel aardig doet.![]()
![]()
Ik ben echt bang dat we Kishna heel snel zal gaan vertrekken, lijkt me een jongen die heel snel de weg omhoog in wil gaan.Snelle Egel![]()
ik ben dit seizoen niet tevreden ov er hem, maar hij maakt ff een stukkie goed vandaagquote:
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ben er ook bang voor. Is ook echt een atletische jongen met een goede bouw. Het fysiek voor het worden van een echte topper is er in ieder geval.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef S0nic het volgende:
Ik ben echt bang dat we Kishna heel snel zal gaan vertrekken, lijkt me een jongen die heel snel de weg omhoog in wil gaan.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Werd bovengenoemde ook niet over Visser gezegd? Kijk waar hij nu is.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Fischer was meer zoals Babel. Begon leuk maar zonder veel overzicht. Dan verwacht je dat dit nog wel verbetert bij jonge spelers, maar dat is niet het geval. Kishna heeft nu al meer overzicht dan de meeste spelers.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:15 schreef Planga het volgende:
Werd bovengenoemde ook niet over Visser gezegd? Kijk waar hij nu is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Deze man weetquote:Ik vind dat Veltman een kaart verdiend, omdat hij heel onsportief zijn gezicht hard tegen de ellenboog van Pelle slaat..
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef Devv het volgende:
Ik vind dat Veltman een kaart verdiend, omdat hij heel onsportief zijn gezicht hard tegen de ellenboog van Pelle slaat
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Maar mensen, wat een luxe, zo'n voorsprong![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Mensen die Viktor Fischer al afschrijvenOh.![]()
Wat een weelde.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:38 schreef Againzender het volgende:
Maar mensen, wat een luxe, zo'n voorsprong!![]()
The King is dead, long live the King, zo gaat het een beetje hierquote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Mensen die Viktor Fischer al afschrijven![]()
Fischer afschrijven gaat te ver, maar hij is iig nu niks waard en in mijn ogen nooit wat geweest. Nooit een goede wedstrijd zoals bijv schone en blind continu hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar dit seizoen is hij vrij dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:36 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Mensen die Viktor Fischer al afschrijvenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat kloptquote:Op zondag 2 maart 2014 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik schrijf hem zeker nog niet af, maar dit seizoen is hij vrij dramatisch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: