Kakkerlakken krantquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Het AD heeft inmiddels in de titel 'Lucky Ajax plaveit in de Kuip weg naar 33ste landstitel' het 'lucky' al weggehaald
Ajax was helemaal niet lucky. Als die bal van Klaassen er in was gegaan misschien wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Het AD heeft inmiddels in de titel 'Lucky Ajax plaveit in de Kuip weg naar 33ste landstitel' het 'lucky' al weggehaald
Koeman is raaaazendquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Die is gelukkig pas vier keer voorbij gekomenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)ano-Ronaldo-is.dhtml
'Janmaat: Kishna loopt erbij alsof hij Cristiano Ronaldo is'beetje gefrustreerd daar in 010
Sorry, niet gezien. Sommige mensen hebben ook nog een leven naast FOK!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is gelukkig pas vier keer voorbij gekomen
Hallo en Bojan danquote:Op zondag 2 maart 2014 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Hopelijk is Schöne op tijd hersteld voor de wedstrijd tegen Cambuur volgende week. Misschien kan Riedewald weer een kansje krijgen als linksback. Hij zal toch een keer wat meer ervaring moeten op doen.
Cillessen
v. Rhijn - Veltman - Moisander - Riedewald
Klaassen - Blind - Serero
Schöne (de Sa) - Siem de Jong - Kishna
Die is geblesseerdquote:
Spelers met zoveel kwaliteit komen snel terug van een blessure. Wat was hij goed vandaag zeg. Je merkte meteen dat het minder liep toen hij uitviel..quote:
Slechte troll, maar ik waardeer je pogingquote:Op zondag 2 maart 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Spelers met zoveel kwaliteit komen snel terug van een blessure. Wat was hij goed vandaag zeg. Je merkte meteen dat het minder liep toen hij uitviel..
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slechte troll, maar ik waardeer je poging
Zelfde.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat was die gast idioot slecht zegHelemaal kapot geërgerd aan dat zelfoverschattende irritante kleine Spanjaardje. Ben flink klaar met die gozer.
De grote Bojan show moest het worden voor hem vandaag.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfde.
Die jongen bakt er echt helemaal niks van en speelt alleen maar voor zichzelf.
Neymar mogen ze wel huren hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Nooit meer huren van dat teringBarca . Komt toch alleen maar bagger hierheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huren is sowieso niet handigquote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Nooit meer huren van dat teringBarca . Komt toch alleen maar bagger hierheen
Laat m ff naar Pelle kijken. Wat een kneus die Janmaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)ano-Ronaldo-is.dhtml
'Janmaat: Kishna loopt erbij alsof hij Cristiano Ronaldo is'beetje gefrustreerd daar in 010
Een Cuenca in vorm was wel handig geweest geloof ik. Ik neem aan dat het TH hier wel van geleerd heeft, tenzij ze van mening zijn dat Bojan het wel aardig doet.quote:
Waarom zou je naar jezelf kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Laat m ff naar Pelle kijken. Wat een kneus die Janmaat.
Meestal krijg je met huren alleen maar spelers uit vorm of spelers die er toch niet bijhoren omdat ze zwaar tekort komenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een Cuenca in vorm was wel handig geweest geloof ik. Ik neem aan dat het TH hier wel van geleerd heeft, tenzij ze van mening zijn dat Bojan het wel aardig doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |