Dat krijg je al snel als je zelf ook weet dat je heel erg goed bent denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:31 schreef Stiggie het volgende:
Wel heel treurig die Janmaat om dat te zeggenSlechte verliezer.
Nu moet ik wel zeggen ik niet denk dat Kishna een hele aardige gast is als ik zie hoe hij in interviews overkomt. Hij heeft wel een bepaalde arrogantie, op een andere iets minder sympathieke manier dan Fischer bijv.
hja! toen zat het ook helemaal vol met schuimbekjes (ok, dat is altijd zo) werd er toen niet iemand van ons geraakt door een aansteker bij het juichen?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die foto doet me een beetje denken aan Rafael vd Vaart in 2001 na die lange rush.
[ afbeelding ]
Kishna heeft al wat meer laten zien bij een topclub dan Maher...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef MouzurX het volgende:
Zolang hij maar geen Maher wordt maar in de interviews komt hij redelijk goed naar voren
En dit post je hier omdat?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:46 schreef spiedermann het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rein_bij_Kuip__.html
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op het treinperron werd er nog één iemand bijna in elkaar gerost omdat hij naar verluid had gezegd 'blij te zijn'. Moest bewijzen dattie geen Ajacied was, alles.
En weer een doelpunt van Sigthorsson in een topper. Een kwaliteit.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon achterover leunen en af en toe eruit. Heerlijk spel. Vernedering voor Feyenoord.
Wanneer geraakt Siempje weer eens in vorm?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En weer een doelpunt van Sigthorsson in een topper. Een kwaliteit.
Geen idee. Door zijn aanvoerderschap speelt hij sowieso dus lijkt mij spits nog de beste positie voor hem. Goed bedrag voor vangen in de zomer...quote:Op zondag 2 maart 2014 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer geraakt Siempje weer eens in vorm?
Was niet best vandaag idd . Wel een reuzestap gemaakt richting dat schaaltjequote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Maar zonder dollen, wat was het weer langzaam vandaag, passen van 15 km/u ofzo.
Rotterdamse krant hé.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Het AD heeft inmiddels in de titel 'Lucky Ajax plaveit in de Kuip weg naar 33ste landstitel' het 'lucky' al weggehaald
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 02-03-2014 om 19:07:36Frank de Boer geeft zijn selectie maandag vrij. De internationals moeten zich natuurlijk wel melden bij hun nationale teams. #feyaja reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 02-03-2014 om 18:59:20De Boer: 'We hebben vandaag goede stap gezet.' http://t.co/iMOowzyQj4 #feyaja http://t.co/yv1lUZO3Ww reageer retweet
Ze denken van welquote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Devv het volgende:
Ik heb de 2e helft niet gezien, maar is Feyenoord nog een beetje bestolen?
neequote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Devv het volgende:
Ik heb de 2e helft niet gezien, maar is Feyenoord nog een beetje bestolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |