Uiteraard niet. Heb al 16 jaar een seizoenskaart. Dan leer je wel met dit soort dingetjes om te gaan. Al merk ik wel steeds meer dat het qua beleving wat verder van me af komt te liggen. De enige keren dat ik het echte Feyenoord gevoel ervaar is nota bene bij uitwedstrijden. En tegen die Russen thuis. Maar wat koop je ervoor.quote:
Ligt denk ik ook aan de spelers. Er is weinig interactie/herkenning. Het lijkt dat spelers tegenwoordig verder afstaan van het publiek dan vroeger.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Heb al 16 jaar een seizoenskaart. Dan leer je wel met dit soort dingetjes om te gaan. Al merk ik wel steeds meer dat het qua beleving wat verder van me af komt te liggen. De enige keren dat ik het echte Feyenoord gevoel ervaar is nota bene bij uitwedstrijden. En tegen die Russen thuis. Maar wat koop je ervoor.
Dat staat of valt ook wel een beetje met prestaties natuurlijk. Lamlendig vandaag, op alle vlakken.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de spelers. Er is weinig interactie/herkenning. Het lijkt dat spelers tegenwoordig verder afstaan van het publiek dan vroeger.
Sowieso zijn er maar erg weinig spelers die een échte Feyenoord-mentaliteit hebben nu heb ik het idee. John de Wolf zou in de spelerstunnel aan zo'n Kishna vragen aan welke knie hij nou die blessure had om in de eerste 5 minuten die knie even aan te tikken, maar Indi laat hem gewoon aan alle kanten voorbij lopenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de spelers. Er is weinig interactie/herkenning. Het lijkt dat spelers tegenwoordig verder afstaan van het publiek dan vroeger.
En dat terwijl er nu zoveel eigen jeugd speeltquote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
die mongool naast mij in.de tweede helft had een IQ van een borrelnootje. Echt als Feyenoord had gescoord, had ik heb van het stoeltje afgeduwd. Zo recht kon hij niet meer staan. Debielquote:Op zondag 2 maart 2014 18:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoop kutjesvolk vandaag had ik de indruk.
Pelle is leuk en aardig als het voor de wind gaat, maar wanneer het slecht gaat is het een onuitstaanbare zak.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Er is dus een middenweg. Aan de ene kant zijn spelers vol mediatraining niet aan te horen, maar als een tokkie voor een microfoon gaan staan is een ander verhaal.
Absoluut. De mentaliteit van deze groep is precies het tegenovergestelde dan waar feijenoord voor staat. Eigenlijk heel vreemd als je bedenkt dat de selectie voornamelijk uit eigen jeugd bestaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar vaak genoeg dat wanneer het slecht ging een Bosvelt wel even het publiek opzweepte of een opstootje veroorzaakte. Nu heb je dat veel minder. Ik bedoel, als Immers een van de populairste spelers is...quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat staat of valt ook wel een beetje met prestaties natuurlijk. Lamlendig vandaag, op alle vlakken.
Andere cultuur dan vroeger.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat terwijl er nu zoveel eigen jeugd speelt
Was dat die gast met die pilotenzonnebril?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
die mongool naast mij in.de tweede helft had een IQ van een borrelnootje. Echt als Feyenoord had gescoord, had ik heb van het stoeltje afgeduwd. Zo recht kon hij niet meer staan. Debiel
Het zijn broodvoetballers, dat is het hele punt. Zo hoog mogelijk willen komen en zoveel mogelijk poen in de bank. Nette pattas, en een lijpe waggie voor de deur. Het ontbeert Feyenoord aan antihelden als De Wolf, Fräser, Bosvelt of zelfs Vlaar waarmee de supporters zich associëren.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:28 schreef onlogisch het volgende:
En dat terwijl er nu zoveel eigen jeugd speelt
Huh? Wie dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die mongool naast mij in.de tweede helft had een IQ van een borrelnootje. Echt als Feyenoord had gescoord, had ik heb van het stoeltje afgeduwd. Zo recht kon hij niet meer staan. Debiel
Ik irriteer me nooit, maar dit was echt
Ook nog nooit gezien in het vak
nee die is wel tof. Die zei op een gegeven moment tegen hem, en nou moet je je kankersmoel houden nepsupporter. Zoiets zeg je niet over je eigen club.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat die gast met die pilotenzonnebril?
Mazzelaarquote:Op zondag 2 maart 2014 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het ergste is trouwens weer al die kut-whatsappjes van vak 818'ers en mensen op FB die allemaal troep van die belachelijke Frenk de Boer-pagina lopen te delen![]()
Gelukkig op het werk alleen maar fanatieke Feyenoorders, dus daar heb ik morgen geen last van..
Ook, maar dat kan onmogelijk de enige oorzaak zijn.quote:
Nog een seizoen Immers en Schaken kan ik denk ik niet aan. Die Immers ook man, jankerdje. Die kost je per wedstrijd gewoon 6 minuten speeltijd. Halve tamme.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar vaak genoeg dat wanneer het slecht ging een Bosvelt wel even het publiek opzweepte of een opstootje veroorzaakte. Nu heb je dat veel minder. Ik bedoel, als Immers een van de populairste spelers is...
[..]
Andere cultuur dan vroeger.
Vooral Schaken was om te janken vandaag. Die heeft echt niks goed gedaan. Aanvallend niets, verdedigend niets.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een seizoen Immers en Schaken kan ik denk ik niet aan. Die Immers ook man, jankerdje. Die kost je per wedstrijd gewoon 6 minuten speeltijd. Halve tamme.
Op het treinperron werd er nog één iemand bijna in elkaar gerost omdat hij naar verluid had gezegd 'blij te zijn'. Moest bewijzen dattie geen Ajacied was, alles.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
nee die is wel tof. Die zei op een gegeven moment tegen hem, en nou moet je je kankersmoel houden nepsupporter. Zoiets zeg je niet over je eigen club.
(geen idee wat hij zei)
Inderdaad, die Blind stond echt de he-le tijd vrijquote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Vooral Schaken was om te janken vandaag. Die heeft echt niks goed gedaan. Aanvallend niets, verdedigend niets.
Genieten wordt dat. Komende 5 wedstrijden met Schaken en Te Vredequote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Vooral Schaken was om te janken vandaag. Die heeft echt niks goed gedaan. Aanvallend niets, verdedigend niets.
Laatste 15 minuten was wel triest. Toen moest Janmaat rechtsbuiten gaan spelen. Dus Koeman passeert gewoon drie rechtsbuitens op dat moment, om met een rechtsback daar te gaan spelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Genieten wordt dat. Komende 5 wedstrijden met Schaken en Te Vrede
Nah, Immers heeft de laatste wedstrijden gewoon goed gespeeld, alleen vandaag was ie weer bijzonder matig.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een seizoen Immers en Schaken kan ik denk ik niet aan. Die Immers ook man, jankerdje. Die kost je per wedstrijd gewoon 6 minuten speeltijd. Halve tamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |