quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Ow, ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haak in op dat van gisteren.Geen idee wie dat eigenlijk heeft gevolgd.
Oh Feer, wat doe je toch met me.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan ben ik vooral heel geil.
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.quote:
wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.En bezet zijn houdt ze niet altijd tegen.
Nat geworden?quote:
Moeilijk uitleggen, was gewoon geouwehoer op de meet. Het is niet zo dat ik me echt verdrietig voel dat niemand mij wil hosselen per DM hoor.quote:
welke meet? welk gehossel?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk uitleggen, was gewoon geouwehoer op de meet. Het is niet zo dat ik me echt verdrietig voel dat niemand mij wil hosselen per DM hoor.
Dat je de rode zee hebt bevaren, op zijn nederlandsquote:
Sommige FOK!sters zijn wel echt puur, puur sloeriequote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.En bezet zijn houdt ze niet altijd tegen.
Dat lijkt me gewoon vies, is voor mij een echte no-goquote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je de rode zee hebt bevaren, op zijn nederlands
sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
Wat gaan jullie weer hard, vandaag. Ik kijk even niet en heb gewoon een heel deel gemist.
Gisteren. Maar niemand werd gisteren gehosseld. Geen sensatieverhalen.quote:
Lange afstandsrelatie, elkaar een maand niet gezien, je moet watquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon vies, is voor mij een echte no-go
[..]
sorry
Er viel ook niemand te hosselen volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren. Maar niemand werd gisteren gehosseld. Geen sensatieverhalen.
fokmeets zijn toch gewoon orgies?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
een weekend later of eerder komenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lange afstandsrelatie, elkaar een maand niet gezien, je moet wat
Dus die hele meets met orgies zijn een deceptie?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Watje.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was geen optiequote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fokmeets zijn toch gewoon orgies?
[..]
een weekend later of eerder komen
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er viel ook niemand te hosselen volgens mij
gadverquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.
Ik snap ook niet waarom ik er dan wasquote:
watquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.
Daar hebben ze water en zeep voor uitgevonden hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat?alles onder het bloed enzo
Daar is niets gadvers aan, hoor.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters zijn wel echt puur, puur sloerie
en je bed dan? die verbrand je?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar hebben ze water en zeep voor uitgevonden hoor.
Lijkt me echt heel viesquote:
Er zaten openbaringen bij gisterenquote:
Waarom????? er zit toch geen bloed jongenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je bed dan? die verbrand je?
[..]
Lijkt me echt heel vies
Jawel, er zaten singles tussen. Het is maar hoe openminded je bent.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er viel ook niemand te hosselen volgens mij
faxie is niet mijn type.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, er zaten singles tussen. Het is maar hoe openminded je bent.
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom????? er zit toch geen bloed jongen
Mietje
Nee, dit waren de nette mensen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fokmeets zijn toch gewoon orgies?
[..]
een weekend later of eerder komen
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?en bloed aan je snikkel lijkt me ook vies
![]()
ik ben geen echte schipper
niet zoals die scene uit the shining?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wasmachine. 't Zijn geen liters hoor.
Je bent nog geen waterscout!!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?en bloed aan je snikkel lijkt me ook vies
![]()
ik ben geen echte schipper
Echt, he.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Je moet nog een hoop leren mijn jong
Leer het mequote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Je moet nog een hoop leren mijn jong
Film niet gezien. Maar als het heel ernstig is, kun je altijd nog neuken onder de douche.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet zoals die scene uit the shining?
ik zit dan nog ook in de luiersquote:
Maar stel je hebt een partner en woont samen enzo, syncen jullie dan ook?quote:
O? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zaten openbaringen bij gisteren
quote:
Neequote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Leer het me
en niet op die manier
Ik ben niet oud.quote:
Heb nog nooit met een partner samengewoond, dus weet niet. En je kunt prima seks hebben zonder in de punani te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar stel je hebt een partner en woont samen enzo, syncen jullie dan ook?Zodat je samen maar 1 week hoeft te varen?
Ik weet niet zo veel over mensen als jullie, ik heb veel verhalen gemistquote:
Relatie met iemand die wel eens een rode zee heeft??quote:Op zondag 2 maart 2014 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een relatie dus dat mag niet
Ik vind dat lastigquote:Op zondag 2 maart 2014 20:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Film niet gezien. Maar als het heel ernstig is, kun je altijd nog neuken onder de douche.
owquote:Op zondag 2 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb nog nooit met een partner samengewoond, dus weet niet. En je kunt prima seks hebben zonder in de punani te gaan.
Ja met een vrouw jaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Relatie met iemand die wel eens een rode zee heeft??
O, op die manier. Volgens mij weet je nog steeds niet alles.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel over mensen als jullie, ik heb veel verhalen gemist
Maar niet iedereen is into analquote:Op zondag 2 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb nog nooit met een partner samengewoond, dus weet niet. En je kunt prima seks hebben zonder in de punani te gaan.
Ik denk dat ik het ook zo houdquote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die manier. Volgens mij weet je nog steeds niet alles.
Scheelt drie jaar.quote:
Hmm, ik geloof dat ik na de laatste opmerking helemaal nooit met een vrouw in bed wil belanden...dank voor de waarschuwing.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
ook dat is een gebied waar ik niet komquote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is into anal
Je bent wel een preuts mannetje hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook dat is een gebied waar ik niet kom
Ik bedoelde niet per se de ranzige dingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook zo houd
Ga leren varen dan joh!! En val ons niet lastig met je 'shining'-wanen.quote:
ALsof jij wel je 14 jarige meisje vol in haar reet hebt geblaftquote:Op zondag 2 maart 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel een preuts mannetje hoor
Nee okay, maar toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet per se de ranzige dingen.Die weet ik ook niet van iedereen. Gelukkig.
ik wil niet leren varenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga leren varen dan joh!! En val ons niet lastig met je 'shining'-wanen.
Ik weet van sommige mensen al meer dan me lief is.quote:
Inderdaad. Mijn hemel...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel een preuts mannetje hoor
Ze was 15quote:Op zondag 2 maart 2014 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ALsof jij wel je 14 jarige meisje vol in haar reet hebt geblaft
En sommige mensen ook van mijquote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet van sommige mensen al meer dan me lief is.
Daar kom je sowieso niet zo gauwquote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze was 15En we hadden niet zo lang dus we zijn nooit bij dat punt gekomen.
weer terug?quote:
Sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet van sommige mensen al meer dan me lief is.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar kom je sowieso niet zo gauw
[..]
weer terug?![]()
Geruststellende gedachte. Kan slapen vannacht.quote:
Voel jij je weer aangesproken?quote:
True.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar kom je sowieso niet zo gauw
[..]
weer terug?![]()
Een beetjequote:Op zondag 2 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Geruststellende gedachte. Kan slapen vannacht.
[..]
Voel jij je weer aangesproken?
Hier gaat het dan ook non stop over serieuze dingenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:36 schreef Tjacka het volgende:
dit is de eerste sc waar ik niet continue troll
Ik dacht niet aan jou hoor.quote:
ik voel me ook al oudquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zo koffie
Ik voel me best oud met al die broekkies hier
okquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier gaat het dan ook non stop over serieuze dingen
ik ben al 20quote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zo koffie
Jij niet alleenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zo koffie
sssstquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zo koffie
Baby.quote:
Maar wel pervers.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een oude ziel.. maar het verstand van een jochie nog
Je hebt wel je spinazie altijd netjes opgegeten volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom ik aan met mijn 19 jaartjes
* Fera knuffelt Kaneelquote:
En de frietjesquote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt wel je spinazie altijd netjes opgegeten volgens mij
What happened?quote:
kan gebeuren. zoek cachie opquote:
En nog een kwartier voor top gear?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
Even afwassen en we zijn een half topic verder
Neenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
enig? vind je beatles niet leuk?
Als je dan toch aan het fappen ben, graag even pics maken en in het herentopic zetten.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar langs lieve knuffelaap van me
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie ;*quote:
Hou ik liever even privé.quote:
mijn avontuur was aanvragen, kijken wat er was en vervolgens er niet meer komenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit echt heel veel lekkers
Fok is groter dan buurpoes...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen foto's van jou, dus daar valt toch niks te doen
Ik keek trouwens eens terug in oude topics. Wat een verschil met tegenwoordig zegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het fappen ben, graag even pics maken en in het herentopic zetten.
Ik merk hetquote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een beetje terug zitten lezen ja.
Wat het ook is, ik hoop dat het goedkomt.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie ;*
[..]
Hou ik liever even privé.
Ik hang er nog wel eens rondquote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mijn avontuur was aanvragen, kijken wat er was en vervolgens er niet meer komen
Kwaliteit he?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik keek trouwens eens terug in oude topics. Wat een verschil met tegenwoordig zeg
heb al gepost in sexy en gewaagdquote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het fappen ben, graag even pics maken en in het herentopic zetten.
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik keek trouwens eens terug in oude topics. Wat een verschil met tegenwoordig zeg
Tegenwoordig alleen maar halfzachte billen en torso foto's omdat de vrouwen daar blijkbaar natter van wordenquote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je die van mij wel eens gezien?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niets mis met een lekkere kont of torso.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen maar halfzachte billen en torso foto's omdat de vrouwen daar blijkbaar natter van worden
Waarom dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Met een vorig account. Gruwelijk spijt van gekregen...
ik met dezequote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik zie de charme van je naaktheid op fok zetten niet zoquote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, dit dus...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen maar halfzachte billen en torso foto's omdat de vrouwen daar blijkbaar natter van worden
ook dat snap ik niet. het is niet dat er iets gaat gebeurenquote:
Ja, opengesperde anussen willen we zien. Stel mietjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van ranzigheid is nog nooit een vrouw nat geworden volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ook dat snap ik niet. het is niet dat er iets gaat gebeuren
brbquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, opengesperde anussen willen we zien. Stel mietjes.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, opengesperde anussen willen we zien. Stel mietjes.
er zitten rare exemplaren tussenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Van ranzigheid is nog nooit een vrouw nat geworden volgens mij.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was een newbie!!! Ik verwachtte niks.
Allemaal zolderkamerautisten en dan komt er ineens een vrouw langs die haar lichaam toont. Via DM proberen ze je in hun grot te hosselenquote:
Jammer dat ik ze gemist hebquote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was een newbie!!! Ik verwachtte niks.
Maar ja, als eerste DM?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er zitten rare exemplaren tussen
Maar jij bent ook vrij normaalquote:
Zo gaat het in de kroeg ook. Het is wel duidelijk dat men wil neuken, maarjaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst netjes voorstellen en een babbeltje maken?
Dank je ... Denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent ook vrij normaal
Dan maken ze meer kans dan met virtueel gehijg en gekwijl.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst netjes voorstellen en een babbeltje maken?
Je bent tof hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je ... Denk ik.
[..]
Dan maken ze meer kans dan met virtueel gehijg en gekwijl.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Wat ook niet hielp, was dat ik in het doorvraagtopic had gezegd wat ik lekker vind....
Dan doe je een beetje de buurpoes op het spek binden hequote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Wat ook niet hielp, was dat ik in het doorvraagtopic had gezegd wat ik lekker vind....
Jij ook.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Scherp en toch superFaxie.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je een beetje de buurpoes op het spek binden he
Tja dat zeggen wij 'm ook altijdquote:Op zondag 2 maart 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel als je leest: Je doet jezelf nog wel eens vrij negatief voor, maar ik vond je gisteravond best wel heel erg tof. Eigenlijk
wie was je danquote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
Heb je die serieus wel eens gehad?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi het het is net uit met mijn vriendin en ik ben op zoek naar rebound seks!!!!!!
Kaneel is een baas. Maar hij moet het zelf nog ontdekken.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel als je leest: Je doet jezelf nog wel eens vrij negatief voor, maar ik vond je gisteravond best wel heel erg tof. Eigenlijk
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je een beetje de buurpoes op het spek binden he
Beter dan "het is 2 jaar uit met mijn vriendin en ik ben op zoek naar rebound seks"quote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi het het is net uit met mijn vriendin en ik ben op zoek naar rebound seks!!!!!!
Heb je de mods toen gewaarschuwd?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gehad.Van een kerel
Whahahahahaaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gehad.Van een kerel
Wat is trouwens het idee achter naaktpics posten daar? Ik zou niet weten waarom eigenlijkquote:
Exhibitionisme.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is trouwens het idee achter naaktpics posten daar? Ik zou niet weten waarom eigenlijk
Ik had tetten in bh gepost. Eigenlijk weinig naakt dus. In S&G.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is trouwens het idee achter naaktpics posten daar? Ik zou niet weten waarom eigenlijk
Andere plezierenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat valt nog mee danquote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had tetten in bh gepost. Eigenlijk weinig naakt dus. In S&G.
Thanksquote:
Toen ik 16 was, hoezo?quote:
Denk dat dat vooral voor de vrouwen geldt, de mannen proberen zo gewoon pussy te regelen.quote:
Oh andersom ook wel hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral voor de vrouwen geldt, de mannen proberen zo gewoon pussy te regelen.
werkt dat een beetje?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral voor de vrouwen geldt, de mannen proberen zo gewoon pussy te regelen.
Ik ben te onzeker om zoiets te doen. Zou echt alleen maar bang zijn voor kritiek.quote:
Oh jij was vijzel toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tenzij homo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Handig om dit niet via dm te doenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh jij was ... toch?
Ik dacht al, ik herkende de schrijfstijl.
Pak haar poesjequote:Op zondag 2 maart 2014 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet echt. Dat wat er geregeld was, was dat ook wel zonder die foto's....
geilquote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Toen ik 16 was, hoezo?
als jij daar vrolijk van wordtquote:
Nee, een eckte man.quote:
quote:
quote:
Dat doe ik dus verkeerd.quote:
Dat wordt ook saai op een gegeven moment.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt verdomme je eigen poesje
Ik ben daar ook geen held inquote:
Deze heerscht!!!quote:
Boeiend. Het is niet alsof je beter bent als je veel pussy kunt regelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geen held in
Tell me about it.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wordt ook saai op een gegeven moment.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom huur je dan geen poesje?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben daar ook geen held in
Pfff ik zou er echt de hele dag mee spelen en alles in stoppen wat ik maar kan vinden als ik er een hadquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee truequote:Op zondag 2 maart 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Het is niet alsof je beter bent als je veel pussy kunt regelen.
Waarom wel?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen
[..]
Waarom huur je dan geen poesje?
dudequote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff ik zou er echt de hele dag mee spelen en alles in stoppen wat ik maar kan vinden als ik er een had
Dat zeggen alle mannenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff ik zou er echt de hele dag mee spelen en alles in stoppen wat ik maar kan vinden als ik er een had
Chipsquote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kun je ook eens een poes aaienquote:
Wat zou jij dan doen als je een lul had? Something something helikopterquote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen. Net of vrouwen dat de hele dag alleen maar doen
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paprika chipsquote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chips
[..]
Kun je ook eens een poes aaien
Maar dat moet wat kostenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chips
[..]
Kun je ook eens een poes aaien
Schokkende uitspraak van je hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]Ja, ik zou ook m'n penis overal instoppen als ik er een had. Stopcontacten, maakt niet uit.
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]Ja, ik zou ook m'n penis overal instoppen als ik er een had. Stopcontacten, maakt niet uit.
watquote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
Ik denk daar nooit aan eigenlijk aangezien de kans dat ik wakker word met piemel zeer nihil is.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zou jij dan doen als je een lul had? Something something helikopter
Jij zou binnen een dag een schimmelinfectie hebben denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paprika gespot.quote:
Mag ik hem eens in je oor stoppen dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
Beetje fantasie is ook leukquote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk daar nooit aan eigenlijk aangezien de kans dat ik wakker word met piemel zeer nihil is.
Wel meer ook denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou binnen een dag een schimmelinfectie hebben denk ik.
Maar dan liever een die nog gaat gebeuren ookquote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje fantasie is ook leuk
Nee. Mijn oren zijn heilig.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik hem eens in je oor stoppen dan?
Is ie zo klein???quote:Op zondag 2 maart 2014 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik hem eens in je oor stoppen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |