quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Ow, ik nietquote:Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haak in op dat van gisteren.Geen idee wie dat eigenlijk heeft gevolgd.
Oh Feer, wat doe je toch met me.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan ben ik vooral heel geil.
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.quote:
wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.En bezet zijn houdt ze niet altijd tegen.
Nat geworden?quote:
Moeilijk uitleggen, was gewoon geouwehoer op de meet. Het is niet zo dat ik me echt verdrietig voel dat niemand mij wil hosselen per DM hoor.quote:
welke meet? welk gehossel?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk uitleggen, was gewoon geouwehoer op de meet. Het is niet zo dat ik me echt verdrietig voel dat niemand mij wil hosselen per DM hoor.
Dat je de rode zee hebt bevaren, op zijn nederlandsquote:
Sommige FOK!sters zijn wel echt puur, puur sloeriequote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapjes over dat niemand mij hosselt in DM's en PM's, wat bij veel andere vrouwen wel gebeurd.En bezet zijn houdt ze niet altijd tegen.
Dat lijkt me gewoon vies, is voor mij een echte no-goquote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je de rode zee hebt bevaren, op zijn nederlands
sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
Wat gaan jullie weer hard, vandaag. Ik kijk even niet en heb gewoon een heel deel gemist.
Gisteren. Maar niemand werd gisteren gehosseld. Geen sensatieverhalen.quote:
Lange afstandsrelatie, elkaar een maand niet gezien, je moet watquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon vies, is voor mij een echte no-go
[..]
sorry
Er viel ook niemand te hosselen volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren. Maar niemand werd gisteren gehosseld. Geen sensatieverhalen.
fokmeets zijn toch gewoon orgies?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
een weekend later of eerder komenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lange afstandsrelatie, elkaar een maand niet gezien, je moet wat
Dus die hele meets met orgies zijn een deceptie?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Watje.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was geen optiequote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fokmeets zijn toch gewoon orgies?
[..]
een weekend later of eerder komen
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er viel ook niemand te hosselen volgens mij
gadverquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.
Ik snap ook niet waarom ik er dan wasquote:
watquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon haar beffen terwijl ze een tampon in heeft.
Daar hebben ze water en zeep voor uitgevonden hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat?alles onder het bloed enzo
Daar is niets gadvers aan, hoor.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige FOK!sters zijn wel echt puur, puur sloerie
en je bed dan? die verbrand je?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar hebben ze water en zeep voor uitgevonden hoor.
Lijkt me echt heel viesquote:
Er zaten openbaringen bij gisterenquote:
Waarom????? er zit toch geen bloed jongenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je bed dan? die verbrand je?
[..]
Lijkt me echt heel vies
Jawel, er zaten singles tussen. Het is maar hoe openminded je bent.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er viel ook niemand te hosselen volgens mij
faxie is niet mijn type.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, er zaten singles tussen. Het is maar hoe openminded je bent.
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom????? er zit toch geen bloed jongen
Mietje
Nee, dit waren de nette mensen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fokmeets zijn toch gewoon orgies?
[..]
een weekend later of eerder komen
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?en bloed aan je snikkel lijkt me ook vies
![]()
ik ben geen echte schipper
niet zoals die scene uit the shining?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wasmachine. 't Zijn geen liters hoor.
Je bent nog geen waterscout!!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar daar komt dan toch ook bloed?en bloed aan je snikkel lijkt me ook vies
![]()
ik ben geen echte schipper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |