Ik wist dat iemand hierover zou gaan zeikenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:51 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het Journaal opende om 8 uur met een werkelijk fascinerend item over lokale partijen in Lelystad. Ze hebben in ieder geval hun prioriteiten goed in de gaten.
nu.nl als bron nemen is wel ernstig though, dat is de grootste propaganda site in nederland, gelijkstaand aan foxnews in de vs. (letterlijk trouwens)quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/buite(...)e-taal-oekraine.html
Daarom zou een splitsing voor Europa juist goed zijn. Rusland verantwoordelijk voor oost. Helpen wij het westen welquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
Het gedeelte van Oekraïne waar de meeste Russen wonen is ook verreweg het armste gedeelte van het land
Welke nieuwbronnen respecteer je dan wel als ik vragen mag?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu.nl als bron nemen is wel ernstig though, dat is de grootste propaganda site in nederland, gelijkstaand aan foxnews in de vs. (letterlijk trouwens)
Dank.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Jij denkt dat er gelogen wordt over dit soort redelijk gemakkelijk controleerbare zaken?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu.nl als bron nemen is wel ernstig though, dat is de grootste propaganda site in nederland, gelijkstaand aan foxnews in de vs. (letterlijk trouwens)
Dat doet niet af aan de prioriteit van een nieuwsitemquote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand hierover zou gaan zeiken10 dagen lang achter een volgend zie je niks anders dan oekraine op NOS en nieuwsuur, 1 dagje is het ff niet nu, goh wat erg
Ik ben in elk geval blij dat Europa snapt dat Poetin vooral erkenning wil als een wereldleider en dat hem als serieus gesprekspartner behandelen beter werkt dan dreigen.quote:
RTL dan maar: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)iciele-taal-oekrainequote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag. Toen was de crisis al een tijdje aan de gang. Te laat, helaas pindakaas. Hadden ze eerder moeten bedenken.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 10 dagen niks van het NOS gezien (of überhaupt de afgelopen maand of zo), maar ik wou ze weer eens de kans geven. Ik denk eigenlijk ook dat het wel goed is dat ze daar in Oekraïne begrijpen hoe klein hun plek op de wereld eigenlijk is in vergelijking met de Partij van der Kleij, Lijst Simon Polman, Partij voor Lelystad, Lelystads Belang, Bindend Lokaal Lelystad, Opa Plus en Zuivere Politiek Lelystad. Dat houdt ze met beide benen op de grond.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand hierover zou gaan zeiken10 dagen lang achter een volgend zie je niks anders dan oekraine op NOS en nieuwsuur, 1 dagje is het ff niet nu, goh wat erg
die verkiezingen zijn op de lange termijn ook wel belangrijk, dus mag best eens goed aandacht aan worden besteed.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat doet niet af aan de prioriteit van een nieuwsitem
Dat weet je simpelweg niet zeker.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dank.
Die beslissing is echter genomen nadat Rusland begon met het annexeren van de Krim. Anders zou die wet gewoon zijn doorgevoerd.
Rusland heeft de grenzen erkent van oekraine en er is zelfs een speciaal verdrag omtrent oekraine. Rusland geeft geen gehoor, trekt zijn eigen plan, zal wel de nodige boycotten opleveren en sanctiesquote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Welke internationale gevolgen? Behalve wat boze taal gaat er niks gebeuren. Wat is er onbetrouwbaar aan Rusland? En ook al zouden ze dat zijn, de VS is dat veel meer gezien de eerst innige band met Gadaffi en Saddam en toch weerhoud dat er niemand van om relaties aan te gaan met de VS.
Hoezo is dit geen reinste speculatie? Het parlement is tegen de wet, net als alle pro-EU partijen en de president zal ook wel tegen de wet zijn geweest. Als de dreiging weg zou zijn of er komt een andere president dan is die veto zo weer wegquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
.... Ohja - want dit is geen reinste speculatie hoor. Je begint echt op wittemuur te lijken nu.
Nja, ik kan je iig vertellen dat de hele situatie ongelooflijk veel aandacht krijgt bij de NOS en nieuwsuur, dus dat mensen niet meteen moeten gaan blaten als ze toevallig even een keertje inschakelen en ze niet Oekraine als eerste onderwerp.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag. Toen was de crisis al een tijdje aan de gang. Te laat, helaas pindakaas. Hadden ze eerder moeten bedenken.
[..]
Ik heb de afgelopen 10 dagen niks van het NOS gezien (of überhaupt de afgelopen maand of zo), maar ik wou ze weer eens de kans geven. Ik denk eigenlijk ook dat het wel goed is dat ze daar in Oekraïne begrijpen hoe klein hun plek op de wereld eigenlijk is in vergelijking met de Partij van der Kleij, Lijst Simon Polman, Partij voor Lelystad, Lelystads Belang, Bindend Lokaal Lelystad, Opa Plus en Zuivere Politiek Lelystad. Dat houdt ze met beide benen op de grond.
Hoe kom je daarbij ? Begreep juist dat alle grote bedrijven in het zuiden zitten en dergelijke ?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
Het gedeelte van Oekraïne waar de meeste Russen wonen is ook verreweg het armste gedeelte van het land
Hoor er weinig meer over.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Hoe staat het met die demonstraties in Bulgarije tegen de hoge energierekeningen?
De staat had alles verkocht en de rekening werd toen 150,- terwijl de lonen 200,- zijn ...
Lijkt me nog niet voorbij eigenlijk.
Maar dat doen ze natuurlijk niet om vervolgens bij een ander land in kerncentrales opgewekte energie te kopenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:48 schreef Parzival het volgende:
[..]
duitsland wil haar nucleaire installaties afbouwen in 2022..
Andersom juist; het oosten is rijk en het westen is het armste deel van het land.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
Dat komt door de racistische politiek van Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
Andersom juist; het oosten is rijk en het westen is het armste deel van het land.
[ afbeelding ]
Ehm nee? De belangrijkste economie ligt in het pro-Russische oosten en westen, zoals de industrie en de mijnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
Ik zie nu ook dat je helderziend bent. Als Oekraïne toe wil treden tot de EU dan zullen ze ook mensenrechten en rechten van minderheden moeten beschermen. Dus het is in hun eigen politieke intrest om op lange termijnen de rechten van Russische burgers in de Krim te beschermen. Ik vind je argumentatie niet erg steekhoudend.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoezo is dit geen reinste speculatie? Het parlement is tegen de wet, net als alle pro-EU partijen en de president zal ook wel tegen de wet zijn geweest. Als de dreiging weg zou zijn of er komt een andere president dan is die veto zo weer weg
de regio Kiev is wel het rijkste zo te zien. En die provincie zou nou net bij het noorden horen?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
Andersom juist; het oosten is rijk en het westen is het armste deel van het land.
[ afbeelding ]
In het oosten zitten ook de meeste grondstoffen, racistische grondstoffen dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat komt door de racistische politiek van Rusland.
Nee, dan draait Rusland de gaskraan dicht.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rusland heeft de grenzen erkent van oekraine en er is zelfs een speciaal verdrag omtrent oekraine. Rusland geeft geen gehoor, trekt zijn eigen plan, zal wel de nodige boycotten opleveren en sancties
Dat zou een zegen zijn. Het zal immers veroorzaken dat Europa naar alternatieven op zoek gaat en leert leven zonder Russisch gas. Vervolgens zijn wij onafhankelijk en heeft Poetin niet genoeg inkomsten meer om z'n onderknuppels af te betalen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dan draait Rusland de gaskraan dicht.
Ok, opgelost lijkt me.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dan draait Rusland de gaskraan dicht.
Dat is de theorie ja maar in de praktijk is het tegendeel het geval. In EU lid staat Letland hebben ze 300.000 staatsloze etnische Russen, ze mogen niet eens stemmen. https://en.wikipedia.org/wiki/Non-citizens_(Latvia)quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat je helderziend bent. Als Oekraïne toe wil treden tot de EU dan zullen ze ook mensenrechten en rechten van minderheden moeten beschermen. Dus het is in hun eigen politieke intrest om op lange termijnen de rechten van Russische burgers in de Krim te beschermen. Ik vind je argumentatie niet erg steekhoudend.
Nergensquote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, opgelost lijkt me.
Waar moet Rusland nog meer de bevolking beschermen en bevrijden na Oekraïne?
Inderdaad, de winter is voorbij. Laten we van deze crisis leren snel van onze gasverslaving af te kicken..quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou een zegen zijn. Het zal immers veroorzaken dat Europa naar alternatieven op zoek gaat en leert leven zonder Russisch gas. Vervolgens zijn wij onafhankelijk en heeft Poetin niet genoeg inkomsten meer om z'n onderknuppels af te betalen.
Prima plan, sowieso is er al de nodige angst om de Russen (het gasnetwerk in Duitsland in handen) dus beter verenigen de landenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou een zegen zijn. Het zal immers veroorzaken dat Europa naar alternatieven op zoek gaat en leert leven zonder Russisch gas. Vervolgens zijn wij onafhankelijk en heeft Poetin niet genoeg inkomsten meer om z'n onderknuppels af te betalen.
Wit-Rusland, Kaukasus-landen, Centraal-Azië en een poging wagen in de Baltische staten.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, opgelost lijkt me.
Als hij Oekraïne voor elkaar krijgt dan zijn de Baltische staten aan de beurt.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, opgelost lijkt me.
Dat zal meer geld kosten dan Russisch gas.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is geen groot probleem.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zal meer geld kosten dan Russisch gas.
Wit-Rusland is al lid van de Euraziatische Unie dus dat is niet nodig.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wit-Rusland, Kaukasus-landen, Centraal-Azië en een poging wagen in de Baltische staten.
Onzin, dit was niet het laatste stukje land wat nog op het verlanglijstje staat. Zijn ze eigenlijk al klaar in Georgië?quote:
Nee, die zijn lid van de NAVO. En daar is de meerderheid geen Rus, in de Krim wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als hij Oekraïne voor elkaar krijgt dan zijn de Baltische staten aan de beurt.
nee, die zijn lid van Nato, zitten in de EU en 2 hebben zelfs de euro.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als hij Oekraïne voor elkaar krijgt dan zijn de Baltische staten aan de beurt.
Welk stukje land nog meer dan? Abchazië en Zuid-Ossetië zijn onafhankelijk van Georgië, alleen wordt het maar door 7 landen herkend.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin, dit was niet het laatste stukje land wat nog op het verlanglijstje staat. Zijn ze eigenlijk al klaar in Georgië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |