quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Tja tegenwoordig doe ik het er omquote:Op zondag 2 maart 2014 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren toevallig gemeet. Er kan niks zonder dubbele betekenis uit die man zijn mond komen.
Dan maar niet.quote:
MWAHAHA HILARISCH!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel wat lekkers in de aanbieding [ afbeelding ] [/faxie]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.quote:
ik heb minder gezellige mensen gemeet.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.
Die moeten me sowieso al niet, dus die mag je allemaal hebben hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb minder gezellige mensen gemeet.
Ik doelde al op wereldwijd hoor. Evengoed bedankt!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die moeten me sowieso al niet, dus die mag je allemaal hebben hoor
Niet met mij hoor.quote:
Ik ook.. helaasquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb minder gezellige mensen gemeet.
al heb ik faxie amper gesproken, maar achquote:
Af en toe moet ik er gewoon een in de groep gooien. Reputatie enzoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geloof ik best. Ik ken je wel een beetje
Wanneer komt er weer eens een meet waar ik je kan knuffelen?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Af en toe moet ik er gewoon een in de groep gooien. Reputatie enzo
quote:
En wat lust jouw poesje graag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Haar verlies, toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom niet?? Zo eng ben je niet
Ik wel hoordoe maar stiekem dan sssttt
Jij zat continu te paffen buitenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al heb ik faxie amper gesproken, maar ach
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer eens een meet waar ik je kan knuffelen?
Ja hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]neuh neuh neuh...
Maarruh meet leuk dus?
Iehlll, rokerstanden in tha house!!11quote:
We hadden pittig diepe gesprekken buitenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat lust jouw poesje graag?Alles wat lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
We pakten om 4:15 de bus. We waren half 6 uiteindelijk thuis aangezien dat niet heerlijk aansluit zo 's nachts. Half 7 gaan slapen ofzoquote:
Er staat niks in de planningquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wanneer de volgende meets zijn?
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alles wat lekker isIk heb nog een lekkere worst voor je poesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lololol. Lekker laat geworden dusquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We pakten om 4:15 de bus. We waren half 6 uiteindelijk thuis aangezien dat niet heerlijk aansluit zo 's nachts. Half 7 gaan slapen ofzo
Ik heb wel wat melkquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekkere worst voor je poesje![]()
Om 5 uur 's nachts een half uur zo'n rolkoffer achter je aanslepen, feestquote:
quote:
Oké ik ga stuk hierquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekkere worst voor je poesje![]()
Ja maar vrijdagavond is echt kutquote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee
Mja volgende week Arnhem dacht ik.
Oh boy, dat gaat leuk wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
Als ik Faxie ooit eens meet, ga ik expres allerlei dubbelzinnige voorzetten geven en dan verontwaardigd doen als hij ze inkopt.
Ja op FB heet ik geen Faxie natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat ik faxie ging meeten. Ik zag een naam in een fb-event.
Owquote:Op zondag 2 maart 2014 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar vrijdagavond is echt kut
En ik ga zaterdag naar ikea met een vriendin dus das lastig
Tenzij het niet doorgaat dan kan het wel maar daar ga ik niet van uit
Preciesquote:
Buk maar en doe maar voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je de dm knop vinden of zal ik het even voor doen
Oké, wanneer?quote:
Wel gezond deze keer!quote:
Geeneens een vel over je derde been grap?quote:
Veel junk food sinds je op jezelf zit?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik krijg al een buikje
Ik ga m'n eigen uitspraken toch niet inkoppen?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens een vel over je derde been grap?
Je kan al bijna weer weg als je daar bent.quote:
Volgende meet ben jij er ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kan al bijna weer weg als je daar bent.
Iddquote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje karig qua mensen nog momenteel.
Ik kan ook doorrijden....quote:Op zondag 2 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kan al bijna weer weg als je daar bent.
Hoe laat was jij thuis eigenlijk?quote:
Hoe laat zijn jullie gaan slapen eigenlijk? Wij tikten half 7 aanquote:
7 uurquote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie gaan slapen eigenlijk? Wij tikten half 7 aan
Ja, lijkt me ook wel leuk, was ik sws wel van plan.quote:
O, dat is nog snel. Ik dacht dat het langer rijden was.quote:
Half 5. De oudjes waren moe.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie gaan slapen eigenlijk? Wij tikten half 7 aan
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel leuk, was ik sws wel van plan.
Schattig, die bejaardenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is nog snel. Ik dacht dat het langer rijden was.
[..]
Half 5. De oudjes waren moe.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel leuk, was ik sws wel van plan.
Uurtjequote:Op zondag 2 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is nog snel. Ik dacht dat het langer rijden was.
[..]
Half 5. De oudjes waren moe.
Maar wel eerst voor mijn slaapspullen gezorgd en de katten buiten m'n bereik gehouden.quote:
In het echt zit ik gewoon stilletjes in de hoek m'n hoofd tegen de muur te bonken, hoor.quote:
Dan ga ik wel op schoot zitten en neem ik je mooie hoofd in mijn handen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het echt zit ik gewoon stilletjes in de hoek m'n hoofd tegen de muur te bonken, hoor.
Hebben de wekkers wel gewerkt?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel eerst voor mijn slaapspullen gezorgd en de katten buiten m'n bereik gehouden.Ik sliep nog best lekker op dat luchtbed. Lekker ruim, zo'n tweepersoons.
Eentje stond om half tien te mauwen dat hij naar buiten wilde. Dus ik heb niet erg lang geslapen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben de wekkers wel gewerkt?
Want die katten zijn volgens mij vooral heel lui.
Je mag je hoofd wel tegen mij bonken in m'n schoot hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
In het echt zit ik gewoon stilletjes in de hoek m'n hoofd tegen de muur te bonken, hoor.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op schoot zitten en neem ik je mooie hoofd in mijn handen.
Aww, zoveel liefde, wat is dit. Besmet met het Neeltje-virus?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op schoot zitten en neem ik je mooie hoofd in mijn handen.
Halfquote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo VA.
Stiekem ingetrokken bij Ara en VH?
Ik werd om 12 uur wakker, viel me nog meequote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Eentje stond om half tien te mauwen dat hij naar buiten wilde. Dus ik heb niet erg lang geslapen.
Straks loop ik hersenletsel op door je paarsgepunte, snoeiharde penis.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag je hoofd wel tegen mij bonken in m'n schoot hoor
Ze heeft wel naast me gezeten en uit hetzelfde flesje gedronkenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww, zoveel liefde, wat is dit. Besmet met het Neeltje-virus?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HalfMorgenochtend beweeg ik mij weer naar het oosten hoor.
Niks mis met een penis hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks loop ik hersenletsel op door je paarsgepunte, snoeiharde penis.![]()
.
Mijn liefde is wat specifieker. Niet iedereen krijgt het.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww, zoveel liefde, wat is dit. Besmet met het Neeltje-virus?
of jij maakt er een van de kattenharen op je tasquote:Op zondag 2 maart 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel naast me gezeten en uit hetzelfde flesje gedronken
[..]
Misschien kun je een shawl meenemen bij Myra.
Baard is episch lekker, maar stoppels na een bepaalde tijd kunnen soms wel prikken. Maar dat maak ik niet vaak mee, eigenlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Fascination het volgende:
Fera, vind jij het niet irritant als je met een man met baard of stoppels zoent?
Deze dame weetquote:Op zondag 2 maart 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Baard is episch lekker, maar stoppels na een bepaalde tijd kunnen soms wel prikken. Maar dat maak ik niet vaak mee, eigenlijk.
Het is meer dat hij menig vrouw zou geven.quote:
Verkapte-ik-ben-een-man-met-baard-post.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Fascination het volgende:
Fera, vind jij het niet irritant als je met een man met baard of stoppels zoent?
Stomme katquote:Op zondag 2 maart 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of jij maakt er een van de kattenharen op je tas
Het schuurt met een baard neit?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Baard is episch lekker, maar stoppels na een bepaalde tijd kunnen soms wel prikken. Maar dat maak ik niet vaak mee, eigenlijk.
Zegt de man met de baard.quote:
Leugensquote:Op zondag 2 maart 2014 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is meer dat hij menig vrouw zou geven.
ook niet met de stoppels van een poesje?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het schuurt met een baard neit?Geen ervaring mee natuurlijk.
![]()
![]()
Nee hoor. Vanaf een bepaalde lengte voelt het ook wel fijn. Maar ik heb nog nooit een hele dikke baard mogen zoenen. Staat nog op mijn wish-list.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het schuurt met een baard neit?Geen ervaring mee natuurlijk.
![]()
![]()
Die kat is hartstikke lief johquote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-een-man-met-baard-post.
[..]
Stomme kat
Maar Fera heeft haar shawl daar laten liggen en jij woont voor haar dichterbij dan Myra.
Maar wat moet ik met de shawl van Fera?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-ik-ben-een-man-met-baard-post.
[..]
Stomme kat
Maar Fera heeft haar shawl daar laten liggen en jij woont voor haar dichterbij dan Myra.
Jij had meteen de neiging likjes terug te geven?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kat is hartstikke lief johGaf likjes enzo
(wie kopt 'm in?
)
Hipster doen. Jwz.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wat moet ik met de shawl van Fera?
In soviet russia, pussy licks youquote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kat is hartstikke lief johGaf likjes enzo
(wie kopt 'm in?
)
Ja, maar ik bedoelde een echte baard, stoppels wel inderdaad, da's wat minder.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook niet met de stoppels van een poesje?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij had meteen de neiging likjes terug te geven?
Matigquote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij had meteen de neiging likjes terug te geven?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In soviet russia, pussy licks you
Klopt.quote:
En een flink behaarde poes dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde een echte baard, stoppels wel inderdaad, da's wat minder.
Kaneel had het geniale idee dat ik hem dan ben jou op kon halen. Of zo. Omdat je dichterbij woont.quote:
Nog niet mogen ervaren.quote:
Jij woonde richting nimma ergens toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel had het geniale idee dat ik hem dan ben jou op kon halen. Of zo. Omdat je dichterbij woont.
Ik zie de charme van een bos haar nietquote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog niet mogen ervaren.Hoeft ook niet per se.
Ja, vlakbij inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij woonde richting nimma ergens toch?
Al die haren tussen je tandenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog niet mogen ervaren.Hoeft ook niet per se.
Ze zijn de Matrix aan het herprogrammerenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
Ik heb een déjà vu. Maar ik weet niet waarom.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn de Matrix aan het herprogrammeren![]()
Check de deuren! Snel!
Ga naar het asielquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een harig, maar goed bijgehouden poesje willen proberen
dat is weer wat anders. En ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch zou ik wel eens een harig, maar goed bijgehouden poesje willen proberen
Het is wel een uitstervend ras volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is weer wat anders. En ik houd je niet tegen.
Wat is harig en bijgehouden? Hoe lang mag dat zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel een uitstervend ras volgens mij
Nou dat de lippen niet overwoekerd zijn zeg maarquote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is harig en bijgehouden? Hoe lang mag dat zijn?
Harig wordt weer in.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen probleem voor mijquote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soort van getrimd op het kortste standje?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat de lippen niet overwoekerd zijn zeg maar
De rest een cm ofzo.
La Bush,quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harig wordt weer in.Heerlijk, kan niet wachten om te boel te laten groeien.
Lekker warm in de winter ook.
quote:
Kortse hoeft nou ook weer niet. Lipjes kaal, daarboven een mooi matjequote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort van getrimd op het kortste standje?
Het wordt Lentequote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Harig wordt weer in.Heerlijk, kan niet wachten om te boel te laten groeien.
Lekker warm in de winter ook.
winter is een beetje overgeslagenquote:
In de ogen van de tandartsassistente.quote:
Cadeautjes voor al je mede-autisten.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente.
Hmm, bijna 50.000 posts. Godver.
Moet ik weer iets speciaals gaan verzinnen.
Vandaag was het dat hier ook wel.quote:
eckte bazinquote:Op zondag 2 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
Gisteren had ik al een rokje aan. Voordat het hip wordt dus.
Myrquote:
haiquote:
such hipsterquote:Op zondag 2 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
Gisteren had ik al een rokje aan. Voordat het hip wordt dus.
Myraaaaa, mijn shawl ligt nog bij jou.quote:
Heb die moneys niet meer. Het worden skeere tijden voor mij.quote:
Verkoop wat klerenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die moneys niet meer. Het worden skeere tijden voor mij.
Ik voel je.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die moneys niet meer. Het worden skeere tijden voor mij.
Was me nog niet opgevallen, maar inderdaad, hij ligt nog in de gang.quote:
Dank je.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen, maar inderdaad, hij ligt nog in de gang.Zal hem de volgende keer meenemen.
Woon jij ook al in Enschede?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Even uitzoeken in welke mac Buurmeisje werkt, anders sta ik straks bij de verkeerde mac.
Kleren levert tweedehands niks op vriend.quote:
En heb al cadeautjes gegeven aan mensen in december en januariquote:
In die regio ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Woon jij ook al in Enschede?
McBuufquote:Op zondag 2 maart 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Even uitzoeken in welke mac Buurmeisje werkt, anders sta ik straks bij de verkeerde mac.
Met de hoeveelheid die jij hebt welquote:Op zondag 2 maart 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleren levert tweedehands niks op vriend.
[..]
En heb al cadeautjes gegeven aan mensen in december en januari
Klopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleren levert tweedehands niks op vriend.
[..]
En heb al cadeautjes gegeven aan mensen in december en januari
Ik dacht er al aanquote:Op zondag 2 maart 2014 19:39 schreef Myraela het volgende:
Voornaamachternaam, drank ligt nog in de vriezer.
was gezelligheid, al haakte ik snel af bij de meeste onderwerpen omdat ik me een extreem broekie voelquote:
Aldo!quote:
Ik had jou wat meer willen spreken, maar je stond zoveel buiten en dat was koud.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was gezelligheid, al haakte ik snel af bij de meeste onderwerpen omdat ik me een extreem broekie voel
Seks?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was gezelligheid, al haakte ik snel af bij de meeste onderwerpen omdat ik me een extreem broekie voel
sup?quote:
of vroeg naar bed, want de dag erna wedstrijd, of zuipen want gestoptquote:
Ik ben in Leeuwarden.quote:
Beetje brak. Jij?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sup?![]()
[..]
of vroeg naar bed, want de dag erna wedstrijd, of zuipen want gestopt
Ik ben ook een beetje een autist die blijft plakken bij de mensen die hij kentquote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had jou wat meer willen spreken, maar je stond zoveel buiten en dat was koud.
Op het laatst was er wel zo'n puntje dat ik mijn mobiel maar paktequote:
Geeft niet hoor. Zo ben ik zelf ook wel een beetje.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje een autist die blijft plakken bij de mensen die hij kent
opzich wel prima, maar druk voor de uni want tentamensquote:
What in the hell moet je daar?quote:
Gitaar werkt en Bliksem weet ik niet. Die woont niet bij ons momenteel.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
opzich wel prima, maar druk voor de uni want tentamens![]()
hoe is het met gitaar en bliksem?
Wat?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar werkt en Bliksem weet ik niet. Die woont niet bij ons momenteel.
Open dag voor een opleiding. Ik hoop ergens dat ik het niets vindt, want ik heb helemaal geen zin om daar te wonen.quote:
Alleen over jou.quote:
Nope. Ging vooral over haar, eten inkopen en kreunen.quote:
Haar, inkopen en kreunen. Tsja ...quote:
Niet veel, zo te zien.quote:
Doe eens een vocaroo met jouw kreun.quote:
Ik kreun niet op commando.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens een vocaroo met jouw kreun.
Nouja, mijn haar is vaak lekker makkelijk afgedekt met een hoofddeksel, inkopen is niet echt een ding omdat ik nog thuis woon en kreunen heb ik ook weinig last van, tsjaquote:
En gekreun van vrouwen.quote:
Mijn haar is geknipt op mijn luiheid. Voor inkopen heb ik geen geld en kreunen heb ik ook al in geen tijden gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, mijn haar is vaak lekker makkelijk afgedekt met een hoofddeksel, inkopen is niet echt een ding omdat ik nog thuis woon en kreunen heb ik ook weinig last van, tsja
Nou, je woont toch in de buurtquote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn haar is geknipt op mijn luiheid. Voor inkopen heb ik geen geld en kreunen heb ik ook al in geen tijden gedaan.
HAHA Va loopt met een hoofddoekquote:Op zondag 2 maart 2014 19:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, mijn haar is vaak lekker makkelijk afgedekt met een hoofddeksel, inkopen is niet echt een ding omdat ik nog thuis woon en kreunen heb ik ook weinig last van, tsja
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA NIETquote:
Jij wilt inkopen met mij doen?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, je woont toch in de buurt
Dan moet Gitaar wat beter z'n best doenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn haar is geknipt op mijn luiheid. Voor inkopen heb ik geen geld en kreunen heb ik ook al in geen tijden gedaan.
Niet zolang ik bij m'n moeder woon.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet Gitaar wat beter z'n best doen
Wat slik je?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh, is een merkkleding ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid die jij hebt wel
Jaquote:
Ohquote:Op zondag 2 maart 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, is een merkkleding ofzo.
[..]
Jadaar heb ik wel veel van.
Momenteel helemaal niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Momenteel helemaal niets.Ja daar doelde ik op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat dat betreft is single zijn heeeeeeerlijkquote:
Ik ben vrij rap, op zich. Maar dan moet ik wel weten wat ik wil gaan kopen. Anders ben ik net zo erg.quote:
Nee man, is leukquote:Op zondag 2 maart 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat dat betreft is single zijn heeeeeeerlijk
Of ik moet er een tegenkomen die vrij simpel is daar in.
Maak me maar jaloersquote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee man, is leuk
Ezell kijkt ook gewoon Star Wars mee
1,5 jaar lang elk weekend de winkels afstruinen in Rotterdam en daarna naar de Mc.quote:
Ik ga binnenkort waarschijnlijk over op een hormoonvrij spiraaltje. Maar verder zijn er nog wel meer factoren de seks niet echt chill maken. Omgeving vooral, stress ... Hopelijk lost zich dat ook op.quote:
godverdommequote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,5 jaar lang elk weekend de winkels afstruinen in Rotterdam en daarna naar de Mc.
Dat ik dat zo lang volgehouden heb
You poor guy ...quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1,5 jaar lang elk weekend de winkels afstruinen in Rotterdam en daarna naar de Mc.
Wow, onder de plak.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hormonen zullen al veel schelenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort waarschijnlijk over op een hormoonvrij spiraaltje. Maar verder zijn er nog wel meer factoren de seks niet echt chill maken. Omgeving vooral, stress ... Hopelijk lost zich dat ook op.
Je moet dan ook ervoor zorgen dat het winkelen leuk wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaquote:
Toen was ik een pussyquote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
You poor guy ...
Waarom zei je dan geen nee?
Jaquote:
seksquote:Op zondag 2 maart 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
You poor guy ...
Waarom zei je dan geen nee?
Nu is dat ook geen probleemquote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan ook ervoor zorgen dat het winkelen leuk wordt.
Ja, zeker wel. Veel meegemaakt de afgelopen tijd. En waar we nu wonen is ook niet ideaal. Ik heb ook geen baan dus ben daardoor ook sikkeneurig. Hij heeft wel een baan, maar wel een kutbaan. Wat dat betreft sta ik te trappelen om in september weer te studeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hormonen zullen al veel schelen
En hopelijk dat de rest ook vanzelf komt
Wel allemaal factoren die funest zijn voor je relatie
Vrouwen.quote:
That sucks feertjequote:Op zondag 2 maart 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Veel meegemaakt de afgelopen tijd. En waar we nu wonen is ook niet ideaal. Ik heb ook geen baan dus ben daardoor ook sikkeneurig. Hij heeft wel een baan, maar wel een kutbaan. Wat dat betreft sta ik te trappelen om in september weer te studeren.
quote:
Vrouwenquote:
Dit is niet okquote:
Life is life. Nanananana.quote:
quote:
Ze kunnen wel lief zijn hoorquote:
quote:
quote:
Ik zie nu waarom niemand mij wilt. Ik ben te relaxed.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En de makkelijke vrouwen zijn niet leuk
Je hebt toch al iemandquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie nu waarom niemand mij wilt. Ik ben te relaxed.
Ik zie jou niet als makkelijk. Maar jij hebt toch een vriend of hoe zit datquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht er wel aan. Leek me wel tof.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]! Heb ik jou al overgehaald om Orange Is The New BLack te kijken? Zo nee, DO ITTTT!!11
Laat jij scheten?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk liedjequote:
Ja pff nouquote:
Het is wel zoquote:
Weet ik... ben ik zelf ook wel eensquote:Op zondag 2 maart 2014 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kunnen wel lief zijn hoor
Lekker de makkelijkste weg kiezenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En de makkelijke vrouwen zijn niet leuk
Ik haak in op dat van gisteren.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt toch al iemand![]()
Mij had je ook zo kunnen krijgen hoor
Wie niet? Maar als je in het openbaar bedoelt, nee.quote:
En bij gitaar?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie niet? Maar als je in het openbaar bedoelt, nee.
heyquote:Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik... ben ik zelf ook wel eens
En dat is?quote:[..]
Lekker de makkelijkste weg kiezen
Ja, is het ook. Mooie balans tussen drama en humor.quote:
Ook niet.quote:
Misschien ooit eens per ongeluk. Weet ik veel.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ooit eens per ongeluk. Weet ik veel.
gevoelens zijn wel kut jaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
Oh en als ik gevoelens voor iemand heb.
Dat wel. Maar dan ben ik vooral heel geil.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Ik kan rond m'n maandstonden weleens moeilijk en drama zijn. :$
ik blijf van ze houden hoor. Anders blijft er niks meer over.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heus...
alle vrouwen zijn moeilijk
er zijn geen makkelijke vrouwen
want vrouwen
Dat neem ik op de koop toequote:Op zondag 2 maart 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
Ik kan rond m'n maandstonden weleens moeilijk en drama zijn. :$
Hopen op een echte schipper danquote:Op zondag 2 maart 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dan ben ik vooral heel geil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |